Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Ρομαντικά όνειρα !

Καλή Κυριακή σε όλη τη γειτονιά!!!!
Τι μου κάνετε? Ελπίζω και θέλω να είσαστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!
Και αφού αρχίσαμε , πριν καλά-καλά ξεκινήσει η νέα χρονιά, τα δικά μας κοριτσίστικα παιχνίδια        (TOP 10, συρτάρια και ποιός  ξέρει τι άλλο ακόμη μάς περιμένει !!!!) , είπα κι εγώ να κάνω τα δικά μου ..παιχνίδια για το 2012.
Και έτσι πρώτο προέκυψε αυτό που θα δείτε παρακάτω!

Είναι ένας ξύλινος πίνακας, τον οποίο πρώτα σχεδίασα ,με ένα μολύβι (και stencil)  κόλλησα το κοριτσάκι ( που δυστυχώς δεν είμαι εγώ!!) ,  πέρασα από πάνω ζεστή σιλικόνη, κόλλησα αλουμινόχαρτο προσεκτικά διαγράφοντας τα ανάγλυφα και το άφησα να στεγνώσει πολύ καλά!
Πέρασα με gesso όλη την επιφάνεια (εκτός φυσικά από το κοριτσάκι) και στη συνέχεια το έβαψα με διαφορα χρώματα και μελάνια .
Αυτή η τεχνική μου άρεσε πολύ και το επόμενο που θα κάνω θα σας το δείξω βήμα-βήμα !! ( να μην με πιάσετε και ..αδιάβαστη !! Χαχα!!)
Βλέπετε, μετά τα Χριστούγεννα (που όπως όλες μας ΔΕΝ ξεκουραστήκαμε!!) , με έχει πιάσει μια σχετική ..νωθρότητα (κοινώς, βαρεμάρα ), αλλά θα ξεκολλήσω , πού θα μου πάει??

Σας φιλώ πολύυυυυυυυ!!!


30 σχόλια:

  1. καλημερα !!!Πολυ εντυπωσιακο το αποτελεσμα με την σιλικονη....και τα χρωματα που χρησιμοποιησες τελεια....αλλα γιατι βρε Πεπη μου εβαλες την φωτογραφια μου χωρις να με ρωτησεις??χιχιχιχι....καλη Κυριακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα..το λατρεψα..τι ωραιο που βγηκε..τα χρωματα ειναι τελοια...καλη σου συνεχεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!! Καλή χρονιά να έχουμε όλοι!!! το πινακάκι σου πανέμορφο. Όλη η χρονιά να κυλήσει με όμορφες ζεστές δημιουργίες!!!!! Περιμένω τα βήματα της τεχνικής!!!
    Καλημέρα και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εντυπωσιακό αποτέλεσμα απο μία πρωτόγνωρη τεχνική!
    Εξαιρετικό Πέπη για κάποια που πάσχει απο νωθρότητα!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ουάου…. Είναι τέλειο!!!!!!!!! Πότε θα αρχίσετε τα σεμινάρια…. για την υπέροχη αυτή τεχνική???? Και κάτι ακόμα… όταν σταματήσετε να βαριέστε… τι θα φτιάξετε??? Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωω τι όμορφο!!!!! περιμένω το βήμα βήμα!!!

    καλή Κυριακή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έφτιαξες τόσο όμορφα!
    Περιμένω εναγωνίως τις οδηγίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ GESSO ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΒΑΨΕΣ;;;;;ΦΙΛΙΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΤΕΛΕΙΟ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΒΑΡΙΕΣΑΙ , ΞΕΚΟΛΛΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ!!!!!!!!
    ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΣΙΑ, ΤΟ GESSO ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΧΑΡΤΟ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκπληκτικό μου αρέσει πολύ!!!μπράβο Πεπη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν φτιάχνεις τέτοια αριστουργήματα όταν βαριέσαι φαντάζομαι τι θα δώ όταν δε βαριέσαι!!!!!!!Εκπληκτικό!!!!!Πολλά φιλιά Πέπη μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικό έγινε ..και τα χρώματα τέλεια ..καλή χρονιά με υγεία ..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.....ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα. Περιμένουμε και το ''βήμα-βήμα''. Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρώτα, σας ευχαριστώ πολύ για τα ζεστά σας λόγια!!! Δεύτερον : To gesso το βάζουμε πάνω από το αλουμινόχαρτο, και μάλιστα καλύτερα να περαστεί 2 χέρια, γιατί δεν μπορεί να "πιάσει" το χρώμα,
    Τρίτο : Το tutorial το υποσχέθηκα, απλά κάντε λίγη υπομονή !!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξέχασα, να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τη Βίκυ και τη Νάσια για την άμεση ανταπόκρισή τους να με ..συστήσουν σε ..."Οίκους μόδας" (βλέπε φόντο !!! εμ, τι νομίζετε, μόνο εσείς θα αλλάξετε φορεσιά?? χαχα!!) Τωρα, κάθε τόσο θα ..αλλάζω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οταν βαριέσαι βγάζεις καταπληκτικά πράγματα!!!Συνέχισε λοιπόν να βαριέσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φαντάσου να μη σε είχε πιάσει βαρεμάρα τι θα εκανες!! Μου αρέσει πολύ και την τεχνική δεν την ξέρω. Οταν κάνεις το βήμα-βήμα θα την δοκιμάσω και εγώ!! Εύχαριστώ για την επίσκεψη!! Καλή σου εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΜ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ....ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταπληκτικο!!!!Και εγω θελω μαθημα!!!καλη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραία τεχνική και όμορφο αποτέλεσμα!!!!Καλή καλή καλή χρονιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ...ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!ΩΡΑΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ PEPI!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Είναι πραγματικά υπέροχο,δεν έχω λόγια!Περιμένω πώς και πώς τις οδηγίες μήπως και καταφέρω και φτιάξω κι εγώ κάτι παρόμοιο!
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Eντυπωσιακό και σίγουρα θέλει πολύ σταθερό χέρι. Περιμένουμε αναλυτικές οδηγίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εγώ δεν είμαι του κατασκευστικού....αλλα όμως καμαρώνω πάρα πολύ όλες εσας που κάνετε τόσο όμορφες δημιουργίες...μπράβο....καλό βραδυ ΠΕΠΗ...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣΠΑΛΙΣΕΙΣ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΑΧΑΡΤΟ ΜΕ ΤΑΛΚ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΙΝΑΞΕΙΣ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΠΙΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΠΟΓΙΕΣ ΜΕΤΑ!!!!!!!!
    ΤΟ ΓΚΕΣΟ , ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ.
    ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΣΤΟΚΟΣ, ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική αυτή με το αλουμινόχαρτο, με όμορφο αποτέλεσμα. Χαρά στην υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κορίτσια, σας ευχαριστώ μέσα απ'την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μου άρεσε πολύ η τεχνική σου! Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αρα για να πιασει το χρωμα χρειαζεται κατι δεν ξερω τι ειναι αυτο...καποια βαση για τι?...πως να το βρω εδω σε καταστημα ή μονο ιντερνετικα λες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...