Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Πάει τόσος καιρός που είμαστε μαζί!!

Μα πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός !!! Ούτε που το κατάλαβα! Το "σπιτάκι" μου είχε αρχίσει να σκονίζεται, να γίνεται μιας  πρώτη τάξεως φωλίτσα για τις αράχνες, αλλά κυρίως  είχε αρχίσει να ..."κουράζεται" !!!  Η αλήθεια είναι πως και η δική μου διάθεση δεν ήταν στα καλύτερά της! Σκέφτηκα ακόμη και να το κλείσω!! Ακόμη, είναι αλήθεια ότι η αμεσότητα των άλλων μέσων κοινωνικής δικτύωσης με "κάλυψε" κατά κάποιο τρόπο !!Ομως, μέσα από το blog είναι που , εγώ προσωπικά, γνώρισα ανθρώπους που αξίζουν, ανθρώπους που με "γεμίζουν" , που με έμαθαν και με μαθαίνουν ακόμη !! Ναι , το fb μπορεί να είναι πιο άμεσο αλλά είναι και πιο απρόσωπο!
Τελικά, αποφάσισα πως το "σπιτάκι" μου αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία, όπως όλοι και όλα τα πράγματα στη ζωή μας!! Θα προσπαθήσω να είμαι πιο συνεπής, να έρχομαι να συμμαζεύω πιο συχνά, να ανοίγω τις πόρτες και τα παραθύρια να μπαίνει φρέσκο αεράκι!!
Με τούτα και με τ'αλλα , μέσα στον Μάη που μας πέρασε είχα και γενέθλια !!!!
Ναι, ναι !!! Εγινα .. 4 ετών !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τέσσερα χρόνια δημιουργικά, τέσσερα χρόνια συντροφιάς, τέσσερα χρόνια "γεμάτα" κουβεντούλα , γέλια , ανεμελιά και ξεγνοιασιά!! Ετσι θέλω να νοιώθω για το blog που έστησα , όχι  κάτι σαν "αναγκαστικό έργο" που πρέπει να γίνεται κατά τακτά (λέμε τώρα !!!) διαστήματα!!
Γιορτάζω λοιπόν, έστω και καθυστερημένα,  και θα ήθελα να σας χαρίσω δωράκια!
Εαν θέλετε, λοιπόν, και δεν με ..ξεχάσατε, αφήστε ένα "γεια" μέχρι 30/6 ! (είτε εδώ είτε στο fb)!

Στο μεταξύ, όλον αυτόν τον καιρό δεν κάθησα και με σταυρωμένα χέρια! Με .."τρώνε" αν δεν κάνω κάτι!!! Από που να ξεκινήσω ...
Από την δασκάλα με τα ξανθά σγουρά μαλλιά  που ήλθε , μας έστρωσε στη δουλειά με τον πηλό, τους στόκους , τα χρώματα , τις πατίνες και να τι βγήκε ....
 Τρια πολύχρωμα πουλιά "καθισμένα"
 σε υπέροχα ξανθά μαλλιά
 μιας υπέροχης γαλανομάτας κοπελιάς!!!!!
Υπέροχη η σύλληψη , ακόμη πιο υπέροχη η εκτέλεση από τη Μαρία!!!
Τώρα αποτελεί και αυτή κομμάτι της δικής μου γωνιάς !

Ενα μάθημα παιχνιδιάρικο, χαριτωμένο , πολύχρωμο με φαντασία και τσαχπινιά από τη δασκάλα με τα πράσινα μάτια !
 Ομορφα πουλοσπιτάκια, λαμπερά χρώματα
σε ένα πινακάκι όλο γλύκα!!!

Εκανα και  ένα μπούστο από γυψόγαζα και πηλό που με αγάπη το χάρισα σε μια καλή φίλη!
 
 Λίγο ρομαντικό με τη δαντέλα,
 και λίγο sexy με τα κορδόνια στην πλάτη!!

Αλλά και το decoupage δεν έμεινε παραπονεμένο !!!
Ενα παλιό δισκάκι μεταμορφώθηκε !! Χρώματα κιμωλίας, πατίνες , σφραγίδες επιστρατεύτηκαν και έδωσαν αυτό το αποτέλεσμα!
 Μια απλή γυάλινη πιατέλα "στολίστηκε" με καλοκαιρινό θέμα και είναι έτοιμη να "φιλοξενήσει" καλοκαιρινούς μεζέδες!
 Και ένα παλιό τηγάνι μεταμορφώθηκε σε ρολόι
για να μετράει τις ώρες και τα λεπτά!!!

Και τώρα έχω καταπιαστεί με σανδάλια και καλοκαιρινά πεδιλάκια !! Χρώματα χαρούμενα, καλοκαιρινά, ύφος έθνικ, κρόσια, pom pom !!  Πανδαισία χρωμάτων!!

Εμπνευσμένη από τη Δήμητρα Ψυχογιού





Πωπω, δεν είναι ανάρτηση αυτή !!! Πώς τα κατάφερα πάλι ?! Ανάρτηση -μαμούθ είναι!! Εμ, μετά από 2 μήνες !!!Ελπίζω να μην σας κούρασα...πολύ!!!!
Μην ξεχνάτε το giveaway !!!!
Φιλιά πολλά μέχρι την επόμενη φορά !!

75 σχόλια:

  1. Καλή μας φιλενάδα μη διανοειθείς να μας αφήσεις !!!!! Σνιφ, σνιφ !!!!!!
    Δηλαδή, πώς θα βλέπουμε τις καταπληκτικές δημιουργίες σου?? Ε??
    Τουλάχιστον μας αποζημίωσες με αυτή την ανάρτηση και χόρτασε το μάτι μας όμορφα πράγματα !!!!! Εγω θα σου ευχηθώ το σπιτάκι σου να συνεχίσει να υπάρχει στη γειτονιά και να είναι πάντα τόσο όμορφο και δημιουργικό !!!!! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου, με συγκινείς με τα καλά σου λόγια!! Είναι αλήθεια ότι μου είχε λείψει το σπιτάκι μου ! Μου είχε λέιψει η "κουβεντούλα" μας!!! Ελπίζω να είμαστε καλά και για πολλά χρόνια μαζί!!
      Καλή εβδομάδα να'χεις! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Πέπυ μου πόσο δίκιο έχεις τα σπιτάκια μας τα αγαπάμε και τα πονάμε μπορεί το fb να μας πήρε για λίγο τα μυαλά χα χα αλλά το μπλογκάκι μας είναι πάντα εκεί και μας περιμένει.Και εγώ είπα κάποια στιγμή να το αφήσω αλλά εκεί έχουμε την όμορφη μπλογκογειτονίτσα μας που μας κρατάει συντροφιά όλα αυτά τα χρόνια Να τα εκατοστήσει λοιπόν το σπιτάκι σου και να μας δείχνεις μέσα από αυτό τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφάκι, μάλλον περνάμε όλες (ή σχεδόν όλες) τις φάσεις μας!
      Οπως και να'χει, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ ! Να'μαστε καλά και για πολλά χρόνια μαζί!! Φιλιά και καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
  3. Καθόλου δεν μας κούρασε η παρουσίαση των δημιουργιών σου Πεπη μου,ίσα ίσα που τις χάρηκα γιατί είναι όλες μία και μία ,καλοδουλεμενες και προσεγμένες μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.
    Χρόνια πολλά και στο μπλογκοσπιτακι σου το τόσο όμορφο και δημιουργικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, όπως πάντα γλυκειά και καλοσυνάτη!! Να'σαι καλά και να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Καλώς ήρθες και πάλι!!!Χρόνια πολλά στη μπλογκογειτονιά σου!!Υπέροχες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντίνα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Να'χεις μιαν όμορφη εβδομάδα!!

      Διαγραφή
  5. καλημερα γλυκο κοριτσι!!
    χρονια πολλα γεματο εμπνευση ,δημιουργια και ευχαριστες στιγμες!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!Καλή συνεχεια!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρώτα απ'όλα να σ'ευχαριστήσω για το ..."κορίτσι"!!!!! Λίγο μεγαλοκόριτσο βέβαια, αλλά σ'αυτην εδώ την γειτονιά όλες νοιώθουμε σαν παιδιά, έτσι δεν είναι, Ιριδούλα; Φιλάκια πολλά και σέυχαριστώ πολύυυυυυυ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Πέπη μου βρήκες άλλες αγάπες και μας εγκατέλειψες (για το f/b μιλάω), αλλά να περνάς και από τούτη την γειτονιά.
    Σε συγχωρώ όμως γιατί σήμερα μας έδειξες υπέροχα πράγματα.
    Χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μεγάλη μου αγάπη παραμένει το "σπιτάκι" μου!!! Και πάντα περνώντας από την γειτονιά μας, παίρνω μεγάλη χαρά!
      ΚΑλή εβδομάδα να'χεις, Ελένη μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Καλό καλοκαίρι Πέπη μου!αν και δεν περνώ συχνά, οι δημιουργίες σου όλες μία προς μία έιναι δημιουργίες καρδιάς!Να είσαι καλά, και για πολλά πολλά χρόνια ακόμα να κάνεις γενέθλια στο σπιτάκι σου, και να ανταλάσσουμε ιδέες εικόνες και σκέψεις!Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μια βολτούλα είναι αρκετή για να διατηρηρείται η επαφή!!! Και γι'αυτό , σ'ευχαριστώ πολύ και για το χρόνο σου και για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  8. Μπορεί κατά καιρούς να χάνεσαι, μπορεί να σφαλίζεις τις πόρτες και τα παραθύρια του μπλοκοσπιτου σου, όταν όμως αποφασίζεις να τα ανοίξεις οι Δημιουργίες της Καρδιάς σου έρχονται να μας θαμπώσουν τα μάτια από την λάμψη και την ομορφιά τους!!! Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά για να μπορείς να δημιουργείς και να στολίζεις τους τοίχους του υπέροχου σπιτιού σου μα και ολόκληρη την γειτονιά!!! Για τα δημιουργήματα σου..... Τι να πω?? Υπέροχα και καλοδουλεμένα όπως πάντα!!! Πολλά 💋💋💋 για σένα και ευχές καρδιάς για τα γενέθλια του λαμπερού σου σπιτιού!!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ φιλάκια έστειλα δεν ξέρω γιατί βγήκαν ερωτηματικά~!!!!!!! Φιλιά πολλά!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Εσυ μπορεις να με καταλάβεις !! Μπορεί να κλείνω και να σφαλίζω, όπως λες, πόρτες και παραθύρια κάποιες στιγμές, αλλά το σπιτάκι μου μου δίνει μεγάλη χαρά όπως και όλες εσείς που με επισκέπτεστε !!!! Να ξέρεις ότι είμαι πολύ χαρούμενη γιατί μέσα από αυτό το σπιτάκι σε γνώρισα !! Φιλάκια και σένα και στη Δήμητρα !

      Διαγραφή
  9. Καλέ σιγά μην κλείσεις το μπλογκοσπιτάκι σου εξαιτίας λίγων αραχνών!!!! Για κάνε μια βόλτα και στο δικό μου σπίτι να δεις αράχνες, αλλά τί να κάνουμε, ο χρόνος είναι αμείλικτος και περνά τόσο γρήγορα...Πανέμορφες οι δημιουργίες που μας χάρισες κι ευχαριστούμε για το ωραίο giveaway που οργάνωσες. Φιλάκια πολλά και καλές, καλοκαιρινές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπα, το αποφάσισα!! Θα κάνω ότι δεν βλέπω ούτε τις αράχνες ούτε τις σκόνες!! Και θα συνεχίσω ακάθεκτη!! χαχαχα!!! Να'σαι καλά, Ευγενία μου!! Πολύ χάρηκα που πέρασες από το τσαρδί μου!! Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  10. καλημερα και καλη εβδομαδα! ευχομαι να περνας ομορφα και να διασκεδαζεις! να εισαι παντα καλα!

    τελεια ολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά, Κική μου!! Σέυχαρσιτώ για τη "βόλτα" !! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αισθητή η απουσία σου Πέπη μου, μας έλειψες......μας αποζημίωσες όμως με τη χορταστική ανάρτησή σου !!! Υπέροχες δημιουργίες, χρώματα, ιδέες.....Πολύχρονο το μπλοκοσπιτάκι σου , ακόμη και αν δεν κάνεις τακτικές εμφανίσεις εμείς θα σε περιμένουμε......Καλό καλοκαίρι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκετές φορές έχω πεί ότι θα είμαι πιο ¨τακτική" στις αναρτήσεις, αλλά όλο και κάτι γίνεται και βγαίνω ασυνεπής!! Και έτσι σας βομβαρδίζω με ..χορταστικές αναρτήσεις!!!! Ευχαριστώ για την υπομονή αλλά και για τα ευγενικά σου λόγια, Κλαυδία!!

      Διαγραφή
  12. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς στο όμορφο σπιτικό σου?
    Άνοιξες τα παράθυρα και μπήκε φρέσκος αέρας με δημιουργία και χαρούμενη διάθεση!!
    Όσο για τα 4 χρόνια....τι να πω ....πως πέρασαν σαν να ήταν χθες. Άσε που πρέπει να πάω και εγώ στο δικό μου...γιατί μαζί έχουμε γενέθλια....το είχα αμελήσει....
    Φιλάκια πολλά Πέπη μου....το ξέρεις ότι έχεις αυτό το κάτι που όλα τα μεταμορφώνει!!
    Εύχομαι για πολλά πολλά χρόνια να συνεχίσεις να μας ομορφαινεις την γειτονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ ξέρεις ότι έχεις αυτό το κάτι που με έχει κάνει να σε έχω βάλει μέσα στην καρδιά μου!!!!
      Φιλάκια, Νενάκι!!

      Διαγραφή
  13. Καλώς την!
    Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου Πέπη μου!
    Υπέροχα τα έργα σου!
    Μπούστο και δίσκος μου έκλεψαν την καρδιά.
    Φιλάκια πολλά♥


    (Πού ήσουν χαρά μου να πάρεις μέρος στο διαγωνισμό μου ε;
    Πέρνα αν θες να δεις τις δημιουργίες που συγκεντρώθηκαν στο Άλλαξέ το.. Ψηφίζουμε ως την Πέμπτη το βράδυ! Παρασκευή θα έχουμε τις αποκαλύψεις ποια έφτιαξε τι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Αριστέα μου!!!! Πάλι μου ξέφυγαν οι ημερομηνίες και δεν σου έστειλα και εγώ κάτι !! Οσο για την ψηφοφορία, τώρα μόλις διαπίστωσα ότι παρόλο που είχα ψηφίσει, κάτι έγινε φαίνεται, και δεν την πήρε ο κ.blogger!!! Οπως και να'ναι , δεν θα άλλαζε το αποτέλεσμα!! Φιλιά πολλά !

      Διαγραφή
  14. Τις καλύτερες ευχές μου για το μπλοκοσπιτάκι σου!!! Χρόνια καλά, πολλά και δημιουργικά!!! Υπέροχες και τούτη τη φορά οι δημιουργίες σου! Πολλά μπράβο!!! Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαιράκι και σε σένα , Σωτηρία μου!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  15. Δεν εχεις να πας πουθενα Πεπακι εδώ μαζι μας θα εισαι !!!!!!!!!!
    Οι δημιουργιες σου όπως παντα μοναδικες!!!!!!!!
    Φιλια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού το λες , δεν θα πάω πουθενά, Κατερίνα μου!!
      Τι να πω και εγώ για τις δικές σου ευφάνταστες δημιουργίες!!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !

      Διαγραφή
  16. Πως να σε ξεχάσουμε Πέπη μας;
    Μαζί ξεκινήσαμε αρκετές από εμάς κι εγώ σας αισθάνομαι σαν συγγενείς μου, το είπα ξανά!!!!!
    Λυπάμαι όταν χάνεστε , αλλά εμένα εξακολουθεί και μου αρέσει περισσότερο το μπλογκ , γιατί όπως είπες κι εσύ, δημιουργήθηκαν φιλίες μέσα από δω!!!1
    Μη ξεχνάς ότι με τα παζάρια μας φέραμε το πάνω κάτω όλη την Ελλάδα!!!
    Χιλιόχρονο λοιπόν το σπιτάκι σου και να βλέπουμε πιο συχνά τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι όπως τα λες είναι, Ρένα!! Μέσα από τα παζάρια και τις όμορφες εκδηλώσεις , γνωριστήκαμε, αναπτύξαμε φιλίες ! Ολα αυτά δεν χάνονται , ακόμη και κάποια(ες) χάνονται για λίγο!
      Σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Καλά έκανες και επανήλθες!!!Μέσα από τα μπλογκ γίνονται οι σχέσεις , βρίσκω το fb απρόσωπο και μην τολμήσεις να το κλείσεις γιατί ουέ!!!!
    Φιλάκια Πεπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απαπα, τολμάω να το κλείσω ;;;Με τρόμαξες, Νικόλ μου!!! χαχα!! Να'σαι καλά, πάντα με το γλυκό το λόγο, πάντα με το χιούμορ, πάντα με την θετική σου αύρα!!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σου Πέπη.Είναι καταπληκτικό !!!!!!!!!!.Εγώ πρώτη φορά σας "επισκέφτηκα" αλλά πιστεύω ότι θα γίνω φανατική φίλη σας.... Δόνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η "πόρτα" του σπιτικού μου είναι ανοιχτή για όλους, Δόνα! Θα χαρώ να σε βλέπω !! Να'σαι καλά για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  19. Ευτυχώς που το ξανά σκέφτηκες . Πέπη , έρχονται ώρες που μπορεί να θέλεις την μοναξιά ,αλλά εμείς δεν είμαστε μοναχικές. Θα είσαι πάντα στις επάλξεις της δημιουργίας. Καλό καλοκαίρι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που τα είπες, Σμαράγδα μου!!! Να'σαι καλά!! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου Πέπη μου, υγεία και χαρά σ ε σένα με πολλές πολλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Βασούλα , εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου!! Φιλάκια !

      Διαγραφή
  21. Καλή μου φίλη όλες περνάμε μια τέτοια φάση.Κάθε φορά που δεν είμαι στα...χάι μου λέω.."θα το κλείσω'..όμως ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ,είστε μία παρέα μοναδική που ξέρω ότι θα μου λείψετε του...θανατά!Οπότε..ξαναγυρίζω, το..ξεσκονίζω όπως εσύ και νάμαι..στο καναπέ μαζί σας. Πέπη μου ένα τόσο δημιουργικό πλάσμα σαν κι εσένα δεν κάνει να ...γονατίζει αλλά μόνο να δημιουργεί και να προχωράει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δεν περνάω μόνο εγώ τις φάσεις μου!!!! Απ'ότι διαπιστώνω , πολλές από εμάς περνάμε παρόμοιες "φάσεις" !!! Από την άλλη, η "γειτονίτσα" μας είναι αυτή που έχει "δέσει" , που μας έχει δώσει χαρές! Να'σαι καλά, Αχτίδα μου !!!

      Διαγραφή
  22. Δε χορταίνω να παρακολουθώ τις δημιουργιες σου. Όλες τόσο καλοδουλεμενες, με γούστο, τόσο ξεχωριστές. Να συνεχισεις ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ , Ευαγγελία για τα καλά σου λόγια! Φιλιά πολλά και σε σένα και στη μικρή σου!

      Διαγραφή
  23. Να το κλείσεις; Οχι παπούλα μην το κάνεις. Σε όλους περνάνε τέτοιες σκέψεις και μπορεί και η κούραση συχνα να μαγαλώνει... αλλά το fb είναι ένα μπαχαλο, χάνεσαι ανάμεσα σε χιλιάδες σχετικά και άσχετα....

    Χρόνια πολλά και δημιουργικά ευχομαι! Θα γίνω κουραστική αν επαναλάβω πως με ότι κι αν καταπιαστείς το κάνεις τέλειο; Θαυμάζω ιδιαίτερα τα ζωγραφιστά σου σανδάλια! Αλήθεια με τι χρώματα τα ζωγραφίζεις;
    Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις απόλυτο δίκιο, Νίκη μου!! Και σευχαριστώ πολύ πολύ για τα τόσο κολακευτικά σχόλιά σου!! Φιλάκια πολλά, καλό Σαββατοκύριακο να'χεις!

      Διαγραφή
  24. Να μην κλείσεις το μπλογκ σου, να συνεχίσεις να μας δείχνεις ό,τι φτιάχνεις και ό,τι σε εμπνέει!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, αυτό θα κάνω , Δέσποινα!! Θα συνεχίσω αλλά με τους δικούς μου ρυθμούς !!! Να'σαι καλά, φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα
    Χρόνια πολλά για το ιστολογιό σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά, Μαρία Ελενα!!
      Φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  26. Με ξετρέλανες!!!
    Τι δημιουργίες... Τι ομορφιές!!
    Μπράβο σου! Το ταλέντο ξεχειλίζει και το μεράκι αποτυπώνεται...
    ΄Οσο για το blog...όταν βρέθηκα στην ίδια θέση με σένα, αποφάσισα: ΄Οταν κι όποτε... Γιατί με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα!
    Πολλά φιλιά και πολλά συγχαρητήρια για τις ομορφιές!!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα, Αννιώ!!! Είπαμε, το internet είναι για να μάς χαλαρώνει, όχι να μάς αγχώνει!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! ΦΙλιά , καλό μήνα να'χεις!

      Διαγραφή
  27. Έφερα σκούπες, σφουγγαρίστρες και ξεσκονόπανα!!!
    Θα καθαρίσω μόνη μου, αν είναι να σου περνάνε τέτοιες σκέψεις!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΑ!!! Ορίστε μας!!!
    ;-)
    Καλέ!!! Τί όμορφα πραγματάκια έφτιαξες??? Τηγάνια, παπουτσάκια και δε συμμαζεύεται!!!
    Καταπιάνεσαι με όλες τις τεχνικές και τα κάνεις όλα τέλεια!!!
    Να το χαιρόμαστε το σπιτάκι σου, κορίτσι μου, αλλά εσένα να σε χαιρόμαστε περισσότερο!!!
    ό,τι καλύτερο μέσα από την καρδιά μου!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι, καλό μου!! Δεν σ'εχουμε για να καθαρίζεις! Σ'εχουμε για να ομορφαίνεις τη γειτονιά μας!! Συριανάκι, να'σαι πάντα καλά, μέσα από την καρδιά μου!!! ΠΟλλά πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  28. Ε άν κλείσεις και συ το Ναό της τέχνης αλοίμονο εμείς τι θα κάνουμε!!!
    Εδώ να μείνεις ,χρόνια πολλά πάραπολλά και να απολαμβάνουμε και εμείς τις όμορφες δημιουργίες σου ,οποτε εσύ θέλεις!!!Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Ναός της τέχνης"!!!!!! Νομίζω ότι υπερβάλλεις , Μεταξία μου!! Ολα τα blogs έχουν να προσφέρουν κάτι μοναδικό, το καθένα στον τομέα του!! Οπως και να'χει, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ !!

      Διαγραφή
  29. Ευτυχώς ... που συνεχίσεις ..... γιατί μου αρέσουν πολύ η
    δημιουργιες σου Πεπη ....( σε θαυμάσω από το βάλε Φαντασία )
    Χρονιά πολλα στο μπλογκ σου και καλή συνεχεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Νίκη!! Για τα ευγενικά σου λόγια , για την καλοπροαίρετη κουβέντα σου!! Καλό μήνα να'χεις, φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Χρόνια πολλά!
    όλες οι δημιουργίες σου για μια ακόμη φορά είναι τόσο ξεχωριστές!
    συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα, σ'ευχαρσιτώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι πάντα καλά! Φιλιά και καλό μήνα να'χεις!

      Διαγραφή
  31. Ε όχι και να κλείσουμε τα "σπίτια¨μας αυτό πάει πολύ! αναφωνώ ως άλλη Δέσπω Διαμαντίδου στα "Κόκκινα Φανάρια",χαχαχαχαα
    ΑΥτή η γωνιά είναι ξεχωριστή και το φ/β εχει να ζηλέψει απ αυτήν κι οχι αυτή απο εκείνο! Εγω πάντως εγκατέλειψα το άθλημα της αμεσότητας...
    Αλλα βρήκα απ οτι περιμενα και τελικά το αποχαιρέτησα,αυτό εδώ όσο και να το παραμελώ,όπως πολύ σωστά λες κι εσύ είναι ο χώρος που μας ένωσε,που υπήρξαν βράδυα που γελάσαμε πολύ,που κάποιες φορές κλάψαμε γι αυτούς που χάσαμε και όπως κι αν τον πεις,όσο κι αν κάποιες φορές μας κουράζει ΑΓΑΠΑΜΕ!
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ λοιπόν,πάντα να στολίζεται με ομορφιά και να γεμίζει αγάπη!
    Οσο για τα έργα των δύο μηνών...φαντάζομαι να μας έδειχνες μία 4χρονη ανασκόπηση!!!!
    Οπως πάντα άψογα αισθητικά,όπως πάντα ξεχειλίζουν ταλέντο και τεχνική!
    Την αγάπη μου και ελπίζω να τα πούμε και στα θρανία προσεχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χορταστική ανάρτηση με υπέροχες δημιουργίες!
    Όσο για τις σκέψεις σου ... μάλλον όλες έχουμε κάνει λίγο-πολύ τέτοιες σκέψεις τελικά.... αλλά θα συμφωνήσω κι εγώ με τα υπόλοιπα κορίτσια: είναι κρίμα να το αφήσεις το blogo-σπιτάκι σου .... Είναι ένας υπέροχος χώρος, ζεστός, γεμάτος όμορφες δημιουργίες και παλιούς φίλους!
    Να είσαι πάντα καλά, δημιουργική και γεμάτη καλή διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχες δημιουργίες!!!!Ειδικά το μπούστο και η ιδέα να μετατρέψεις σε ρολόι ένα τηγάνι ήταν το κάτι άλλο!!!
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά λοιπόν και καλή συνέχεια!
    Να`σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλώς γύρισες λοιπόν. Καλό το fb δε λέω αλλά σαν εδώ πουθενά!!!
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα εξαιρετικές με μιά ιδιαίτερη προτίμηση στο μπούστο και το τηγάνι.
    Να συνεχίσεις να δημιουργείς και εύχομαι χρόνια πολλά στο blogοσπιτάκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. εύχομαι χρόνια πολλά κι όλα πανέμορφα γλυκά και πολύ δημιουργικά!!!!!! τι φανταστικά έργα είναι αυτά;ειδικά η κοπέλα και τα boho σανδάλια μου πήραν τα μυαλά!!!!χίλια μπράβο!ευχαριστούμε πάρα πολύ και για το giveaway!!! μακάρι να είμαι κι εγώ τυχερή χιχιχι!!!! κι εγώ σαν κι εσένα έχω αραιώσει πολύ τις αναρτήσεις μου στο μπλογκ μας έφαγαν βλέπεις τα facebook μα καταλαβαίνω απόλυτα αυτό που λες!!σαν την μπλογκογειτονιά μας δεν έχει!!!! εδώ όσο χρόνο κι αν περάσω ποτέ δεν τον θεωρώ χαμένο!!!πολλά γατοφιλάκια απο τον γατούλη μας τον Μπέμπη κι απο εμένα!!!να έχεις ένα υπέροχο και δημιουργικό καλοκαίρι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι να πρωτοθαυμάσει και να ξεχωρίσει κανείς από τι δημιουργίες σου!!! Πολύχρωμες, εμπνευσμένες, παραμυθένιες! Χαίρομαι που αποφάσισες να επιστρέψεις στο blogοσπιτάκι σου... να σε χαιρόμαστε! Να το χαιρόμαστε!!! Να συνεχίσει να είναι καλοτάξιδο και δημιουργικό, για πολλά-πολλά ακόμη χρόνια!!! Να έχεις ένα μαγικό καλοκαίρι Πέπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!! Υπέροχα τα έργα σου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οτι και να κανουμε Πέπη μου... θα συμφωνήσω μαζι σου οτι το μπλοκ μας ειναι το σπιτι που νιώθουμε πιο κοντα στις φιλες που έχουμε (γνωριστεί) εδώ.. δεν εχει σημασια που αργουμε να έρθουμε... δεν είναι
    το ιδιο πραγματι με το φεης μπουκ (εγω δεν εχω) και ας λεν οι κορες μου πως ειναι το ιδιο... δεν ξερω.. αλλα αυτόν το χωρο τον νιώθω σαν παρέα μας.. και λιγο ανησυχουμε οταν καποια φιλη χάνεται.. και πραγματικα .. αν δεν υπαρχει λόγος υγειας η επόμενη αιτια ειναι το φέης .... οχι οτι δεν ειναι καλο και εκεινο... παλι πολλα ειπα για φιλοσόφησα και δεν σου εία φιλη μου για τις πολύ ομορφες δημιουργίες σου στον πηλό... αλλα και το τηγανι ρολόι.. θαυμα εγινε... βαζε ιδέες ...εεεε καλα οι σαγιοναρες ειναι ονειρο...με τις δικες σου πινελιες επανω.. κούκλες εγιναν συνεχισε τις δημιουργίες νομιζω οτι αυτες μαςδινουν την δύναμη να συνεχίζουμε με χαμογελο ... σε θελουμε κοντα μας φιλη μου εστω και μια στις τόσες να έρχεσαι να ξεσκονιζεις πότε πότε.. γενικως έχουμε χαλαρωσει τωρα το καλοκαιρακι...Πέπη μου να περνας ομορφα οτι και να κανεις ΄΄η εδώ η εκει ... μακαρι να είσαι γαι πολλα χρονια κοντα μας...χρονια πολλα στο μποκοσπιτάκι σου γειτόνισσα... φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σου έγραψα το πρωϊ ένα ολόκληρο κατεβατό...έκανα όμως το λάθος να γράψω από το tablet πίνοντας τον καφέ μου...και τσάκ...ξαφνικά, χάθηκε το κείμενο, Καλά να πάθω! Σου έλεγα λοιπόν, ότι παρ'όλο που δεν συμπαθώ ιδιαίτερα το facebook, χάρις σ'αυτό διαπίστωσα το πρωϊ ότι δεν σου είχα αφήσει σχόλιο σ'αυτή την ανάρτηση, παρ'όλο που είχα περάσει και είχα θαυμάσει τις τελευταίες σου υπέροχες δημιουργίες. Τέσσερα χρόνια πέρασαν Πεπούλα μου!!!! Αυτά τα μπλογκάκια μας είναι που μας ένωσαν σε μιά όμορφη γειτονιά και μέσα απ'αυτά δεθήκαμε στις χαρές, στις λύπες και στις δημιουργίες. Σου εύχομαι λοιπόν να είναι πολύχρονο το δικό σου το τόσο φιλόξενο σπιτάκι, φιλενάδα, και να συνεχίσεις για πολλά χρόνια να μας μαγεύεις με τα υπέροχα καλλιτεχνήματα που φτιάχνουν τα χεράκια σου! Χάρηκα που σε είδα πρόσφατα, έστω και για λίγο, κι ελπίζω να ξαναβρεθούμε σύντομα!
    Φιλάκια πολλά, πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά και δημιουργικά!!!! Υπέροχα τα έργα σου! Τα δε σανδάλια σου ονειρεμένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια μας πολλά Πέπη μου (θα καταλάβεις στο πιο κάτω λίνκ γιατί)
    να χαίρεσαι το σπιτάκι σου και πάντα να μας συντροφεύεις με τις όμορφες δημιουργίες σου
    πολύ όμορφα (οπως πάντα) όλα

    Καλημέρα και καλό μήνα. Ελπίζω να σε βρίσκω καλά. Μου λείψατε.
    Αν θέλεις , διάβασε αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2015/07/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...