Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Λαμπαδιά-σαμε!!!!

Και ο καιρός καλά κρατεί !!! Με τα κρύα του, τους βοριάδες του, τα χιόνια του (!!), άντε να μας πείσει ότι σε δυο μέρες έχουμε Πάσχα!!! Τη μεγάλη γιορτή της άνοιξης (λέμε τώρα) !!!
Παρόλα αυτά και σε πείσμα του αλλόκοτου καιρού, στρώθηκα και έφτιαξα λαμπάδες και αυγουλάκια με άρωμα πασχαλινό , όπως ακριβώς αρμόζει στην εποχή!
Με πηλό αέρα, μελάνια οινοπνεύματος, bitumen, πατίνες ,
 με  κρακελέ,
 με υφάσματα και δαντέλες,
 με σφραγίδες embossing, κρακελέ,
 με μεταλλικά χρώματα (inca),

 με τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο , και χειροποίητα γύψινα στοιχεία

 με δαντέλα βαμμένη με mist,

με χειροποίητα πήλινα τριανταφυλλάκια !
Και κάποιες για μικρές κυρίες


 αλλά και μικρούς κυρίους

Και μερικά κεραμεικά αυγά 



  Ας αφήσουμε τη μουντάδα του χειμώνα (με την προϋπόθεση ότι θα μάς ..αφήσει και αυτός!!!!) ,να φορέσουμε τα καλά μας και να υποδεχτούμε την 'Ανοιξη όπως της αρμόζει, με χρώματα και αρώματα!!!
Δεν πρόλαβα να απαντήσω στα σχόλιά σας στην προηγούμενη ανάρτησή μου  αλλά σας ευχαρσιτώ μέσα από την καρδιά μου!!
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε όλες !!!
Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα !!
Φιλιά πολλά !
 

36 σχόλια:

  1. Υπερπαραγωγή οι λαμπάδες σου Πέπη μου.
    Η μία καλύτερη από την άλλη.
    Πολλές άγνωστες λέξεις μας είπες και μας ζαλισες.
    και τα αυγά, υπέροχα.
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Pepiτούλα μου!
    Πωπω!!!! Τί να πρωτοθαυμάσω δεν ξέρω... Πού να σταθεί το μάτι μου?
    Πάω πάνω-κάτω στις φωτογραφίες και χαζεύω!!!
    Χρώματα, τεχνικές, υφές! Για όλα τα γούστα!
    Μπράβο, κορίτσι μου! Και του χρόνου!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!
    Να περάσεις υπέροχα πλάι σε αγαπημένα σου πρόσωπα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    ♥ ❤ ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τις πιο όμορφες λαμπάδες που έχουμε δει,Πέπη!!!!!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση,να περάσεις υπέροχα!!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εχω δει ωραιοτερες λαμπαδες! Και με τοσο διαφορετικες τεχνικες! Και τα αυγα ειναι κι αυτα πανεμορφα!
    Και του χρονου, Πεπη μου! Καλη Ανασταση και καλο Πασχα! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειες !!!!!! Φανταστικές !!!!!! Πανέμορφες οι λαμπάδες και τα κουτιά !!!!
    Πολύ όμορφα θέματα έχεις διαλέξει με πολύ καλή δουλειά!!!
    Τα αυγά σου υπέροχα!!!
    Και του χρόνου, Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η τρίτη κατά σειρά εμφάνισης..απλά δεν υπάρχει!
    Έκανα τόσες λαμπάδες.... είδα κι άλλες αλλού...αυτή τη λαμπάδα σου λάτρεψα!
    Καλή Ανάσταση Πέτη....θεά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεπη μου τί να πρωτοθαυμασω!!! Είναι όλες υπέροχες! Έχεις κάνει φοβερή δουλειά!!!! Δεν ξέρω ειλικρινά τί θα πρωτοδιάλεγα !!!!! Είσαι φοβερή κοριτσάρα μου!!! Καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δείγματα τέχνης!!!! Όλες υπέροχες! Καλή Ανάσταση καιμ Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλες υπέροχες οι λαμπάδες σου και τα αυγά ,έργα τέχνης όλα ,και του χρόνου να είσαι καλά!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες, και του χρόνου !!!
    Καλό Πάσχα Πέπη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι άλλο να περιμένει κανείς από σένα παρά μόνο υπέροχα πράγματα.Καλή μου φίλη σου εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου Καλό Πάσχα και η Ανάσταση του Κυρίου να σου φέρει ότι καλύτερο στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα πώς τα προλαβαίνεις όλα!!!! Είναι ονειρεμένα!!!! Μπράβο σου Πεπάκι μου!!!! Φόρα τα ανοιξιάτικά σου και κοίτα να περάσεις πολύ πολύ όμορφα !!! Καλή Ανάσταση, σε φιλωωωώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες δημιουργίες,ξεχωριστές καί μέ τό μοναδικό καί εξαιρετικό σου γούστο,Πέπη μου!!Είναι όλα υπέροχα!!!!!!Μπράβο σου!!Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!Νά περάσεις υπέροχα μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Λαμπάδες μοναδικές..... ονειρεμένες δημιουργίες που μάλλον πρέπει να μπουν στις συλλογές των παραληπτών τους παρά να αναφτούν στην Ανάσταση!!!!! Πάντα να έχεις διάθεση για τόσο όμορφες δημιουργίες Πεπίτα μου!!!! Πολλά φιλιά και χίλιες ευχές για Καλή Ανάσταση!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλη Ανασταση!!!
    οι λαμπαδες σου....αξεπεραστες!!μοναδικες!!!ονειρεμενες!!!συγχαρητηρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή Ανάσταση!!!! Καλό Πάσχα!!!!!! Τι πανέμορφες λαμπάδες!!!!! Και τα αυγά υπέροχα άλλα με τις λαμπάδες ξετρελάθηκα!!!! Μπράβο και του χρόνου!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έιναι υπέροχα!! Υπέροχα!!!! Καλά δεν το περίμενα! Έχω ξετελαθεί σου λέω!! Μπράβο σου κορίτσι μου! Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και πάντα τόσο δημιουργική!!!
    Φιλιά πολλά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. H μοναδική λαμπαδηδρομία σου γέμισε τα μάτια μας ομορφιά, κομψότητα, πρωτοτυπία και καλαισθησία !!! Χίλια μπράβο για την καταπληκτική δουλειά σου, το μεράκι και τη φαντασία σου ...Καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι λαμπάδες σου και τα αυγά σου είναι ονειρεμένα!! Μπράβο!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχες όλες! Δεν έχω δει πιο όμορφες λαμπάδες.
    Πέπη μου και του χρόνου!
    Σου εύχομαι καλή Ανάσταση και να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν έχω δει πιο ΟΜΟΡΦΕΣ πιο ΦΙΝΕΤΣΑΤΕΣ και πιο ΣΙΚΑΤΕΣ λαμπάδες και λαμπαδόκουτα!!! Υποκλίνομαι στην τέχνη σου στην αγάπη για αυτό που δημιουργείς και για όλα γενικά!!! Καλή Ανάσταση και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ Φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα όλα
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Πεπη μου, να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία να ξανά φτιάξεις τις ομορφιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χριστός Ανέστη Πέπη. Οι όμορφες λαμπάδες σου χάρμα οφθαλμών, τα αυγουλάκια τα ερωτεύτηκα.
    Χρόνια πολλά και του χρόνου να ομορφήνεις ξανά τις οθόνες μας δίνοντας χαρά και στους παραλήπτες σου. Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλημερα γλυκια μου! περασα να ευχηθω χρονια πολλα! Χριστός Ανέστη! υγεία αγάπη και χαρά σε όλο το κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη με Υγεία και Αγάπη.Να είσαι πάντα καλά να φτιάχνεις τόσο όμορφα πράγματα και να ομορφαίνεις την γειτονιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χριστός Ανέστη!Πανέμορφες οι λαμπάδες σου ασορτί με τα λαμπαδόκουτά τους!πολλές τεχνικές, όλες λεπτοδουλεμένες!Και του χρόνου με υγεία! χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χριστός Ανέστη!!!
    Υπέροχες δημιουργίες,η μία καλύτερη απ`την άλλη!!!Φοβερές λαμπάδες!!!Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ჱ‿
    Quanta criatividade em cada peça!!!!
    Como as velas são lindas!!!!
    Que show a vela enfeitada com motivos de mar!!!

    Bom domingo! Boa semana,
    com tudo de bom!!!
    Beijinhos.
    ჱ╮
    ه°ჱ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλό μήνα να έχεις Πεπη μου, όμορφο και πολύ δημιουργικό, γεμάτο χρώματα και αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Περασα να σου ευχηθω Πεπη μου καλό και χαρούμενο μηνα.. και εμεινα με το στομα ανοιχτο φιλη μου για τις υπεροχες Πσχαλινες δημιουργίες σου .. τρελαθηκα ..αυτές ειναι καταπληκτικα, μοναδικα .. εργα... μπραβο φιλη μου εστω και κατόπιν εορτης που λενε...να είσαι καλά και να περνας ακομα καλύτερα...φιλακιααααα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  32. Bom fim de semana com tudo de bom!
    Beijinhos.ه° ·.
    ♬♪ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ξαναπερνω για μια καλησπερα... Πέπη μου να δω τι κανεις όλα καλά; ελπίζω να είναι το φέης μπούκ ο λογος.. που δεν κανεις αναρτήσεις..το κανουν πολλες φιλες .. φίλη μου... απλως ενα γεια περασα να πώ...και να σου ευχηθω καλο καλοκαιρακι... φιλακιαααααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...