Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Αργησα αλλά γύρισα !!!!!!!!

Τρεις και κάτι ψιλά μήνες απουσίας δεν το λες και λίγο!!  Λϊγες μέρες μετά το δημοψήφισμα σας άφησα, λίγες μέρες μετά από εκλογές σας ξαναβρίσκω!!
Είπα να "φρεσκάρω" λίγο το blogoσπιτάκι μου , να ξεσκονίσω , να ανοίξω τα πορτοπαράθυρα, να μπεί καθαρό αεράκι , να κάνω και κανένα γλυκάκι για καλό φθινόπωρο, να κεράσω και ένα τσαγάκι ή καφεδάκι, να φτιάξω και κάτι πιο "φρέσκο"  ελπίζοντας ότι δεν θα χρειαστεί να σας ...ξανασυστηθώ!!!
Το καλοκαίρι που πέρασε ασχολήθηκα πιο πολύ με τη ραπτομηχανούλα μου !! Την έμαθα λίγο καλύτερα, με έμαθε και αυτή , γενικά τα ...πήγαμε πιο καλά  και πιο δημιουργικά!! Και το αποτέλεσμα ....
 κουνελάκια !!!!!! Με όμορφες σαλοπέτες, τσαχπίνικα καπελάκια,
 με υπέροχες ροζ μυτούλες ,
 με στυλάτο navy look,
και καρδουλένια αυτάκια
 αλλά και πιο ...cool !!! Με καρώ παντελονάκι και λινό μπλουζάκι αλλά και ασορτί φουλάρι !
 Στην παρέα ήλθε να προστεθεί και μια ..γεματούλα κουκλίτσα ,
 με άκρως καλοκαιρινή διάθεση, με κοχύλια και αστερίες,
 ακόμα και στο κεφαλάκι της,
 αλλά και με ενδιαφέρουσα ..πίσω άποψη !!(χαχαχα!!!)
Τελικά το όλο εγχείρημα , με τα ραμμένα κουκλάκια με ενθουσίασε και θα το συνεχίσω , μαζί με τα υπόλοιπα! 
Δεν σας λέω ότι θα τα ξαναπούμε σύντομα, αν και πολύ το θέλω ! Οι υποχρεώσεις πολλές, όπως σε όλες μας άλλωστε, ο χρόνος πιο περιορισμένος, αλλά θα προσπαθήσω να βρίσκομαι κοντά σας ! Εξάλλου, οι βόλτες μου στα σπιτάκια σας, όλο αυτόν τον καιρό της απουσίας μου , δεν σταμάτησαν απλά έγιναν σε άλλους ρυθμούς ! Μου λείπει το "σπιτάκι" μου, ειλικρινά, μέσα από την καρδιά μου
αλλά οι προτεραιότητες αλλάζουν και τα γεγονότα μας προλαβαίνουν !
Οπως και να'χει , εύχομαι σε όλες να'χετε ένα όμορφο φθινόπωρο , γεμάτο χρώματα και αρώματα φθινοπωρινά, γεμάτο δημιουργικές και όχι μόνο ανησυχίες ! Γιατί τα μικρά πράγματα είναι εκείνα που μας  χαρίζουν στιγμές ηρεμίας, που μας  γεμίζουν χαρά και χαμόγελο.
Για άλλη μια φορά , να σας ευχαριστήσω πάρα πολύ για το ενδιαφέρον που εκφράσατε όλο αυτό  το διάστημα που απουσίασα από την γειτονιά μας!
Φιλάκια πολλά σε όλα τα δροσερά μαγουλάκια !!!!

48 σχόλια:

  1. Άργησες να φανείς αλλά μας αποζημίωσες με τις όμορφες δημιουργίες που μας παρουσίασες !!!!! Πραγματικά υπέροχες !!!!! Ξετρελάθηκα με τη γεματούλα και τα ρουχαλάκια της !!!! Καλή συνέχεια !! Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους Πεπίτα μου, άνοιξες τα παραθύρια του μπλοκόσπιτου .... που καλά θα κάνεις να μην τα ξανακλείσεις. Ποιος σου είπε κυρά μου ότι έχεις δικαίωμα να μας στερείς τις υπέροχες δημιουργίες σου!!!! Με την ραπτομηχανή σου τα πήγες υπέροχα..... μάλλον ανάπτυξες μαζί της ερωτική σχέση για να μπορέσεις να βγάλεις τόσο όμορφες δημιουργίες!!! Σου στέλνω πολλά φιλιά μαζί με την αγάπη μου και τα συγχαρητήρια μου για τα δημιουργήματα σου, ελπίζοντας ότι δεν θα ξανακλείσεις τα πορτοπαράθυρα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου και πάλι καλή μου!!!! Τί φοβερές δημιουργίες. Δεν ξέρω ποιόν κούνελο να πρωτοδιαλέξω, αν και φλερτάρω με αυτόν με το φουλάρι! Η κοπέλα της παρέας πανέμορφη. Μπράβο σου που ασχολήθηκες με τη μηχανή σου. Πολύ μερεμέτι όσα έφτιαξες με τόση δεξιοτεχνία. Είναι δύσκολο να δουλεύεις με τόοοοσο μικρές διαστάσεις. Εύγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα τα κουνελάκια σου Πεπίτα αλλά το κορίτσι με το μπλε + λευκό πουά φορεμα και τον αστερία στα μαλλιά μου έκλεψε την καρδιά!!!! Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Πέπη μου! Τα χεράκια σου κάνουν θαύματα.....υπέροχα τα κουκλάκια...όσο για τις λεπτομέρειες που έχουν τα ρούχα τους...δεν το συζητώ...μοντελιστ! Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι πανεμορφα ολα
    συγχαρητηρια ταλαντουχα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς όρισες Πέπη μου!! Ό,τι κι αν κάνεις εσύ είναι τέλειο και τα ραμμένα κουκλάκια σου το ίδιο! Αψογα φτιαγμένα αλλά και στυλάτα και με άποψη!
    Καλή συνέχεια ευχομαι με πολλές δημιουργίες, ε, και να τ΄ανοίγουμε κάπου κάπου και τα σπιτάκια μας γιατί τα παραμελήσαμε όλες...
    Φιλιά πολλά- πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Πέπη μου
    Με ότι και αν καταπιαστείς το κάνεις τέλειο! Πανέμορφα όλα και ιδιαιτέρως η αφράτη δεσποινίς.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είσαι απίστευτη...
    Μα τι απίθανες δημιουργίες είναι αυτές..
    ΄Εμεινα άφωνη...
    Επαγγελματικό αποτέλεσμα κι υπέροχοι συνδυασμοί...
    Υποκλίνομαι..
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α, έλειπες? Ούτε που το καταλάβαμε!!!! ;-)
    Κορίτσι μου γλυκόόόό!!!! Επέστρεψες και μας έκανες να τρίβουμε τα μάτια μας!!! Τί κουκλίστικες κούκλες (!) είναι αυτές?!
    Υποκλίνομαι!!! Εξαιρετικές είναι! Ελπίζω να είσαι καλά κι ας τα λέμε όποτε βρίσκεις χρόνο!!!
    Αγκαλίτσες και πολλά ολόγλυκα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κούκλες οι κουκλίτσες σου!
    Καλό Φθινόπωρο Πέπη! :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλωσορισες Πεπη μας.
    Δεν είμαστε κρίμα να μας στερεις την παρουσία σου;
    Είμαι σίγουρη ότι οι κουκλες σου σε έπεισαν να ανοίξεις το σπιτακι σου
    και καλά έκαναν.
    Είναι απίθανα όλα και καλοδουλεμενα ,όπως πάντα.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κάτι τέτοια με ξετρελαίνουν
    και ειδικά αυτές οι δικές σου κούκλες
    που έχουν και ιδιαίτερο χαρακτήρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς ήρθες, καλό φθινόπωρο!
    Μα τι καταπληκτικές κούκλες είναι αυτές!! Πανέμορφες, άψογες και καλοφτιαγμένες! Μπράβο, Πέπη μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Επί τέλους, ξαναβλέπουμε το σπιτάκι σου ανοιχτό, Πεπούλα!!!
    Μας έλειψες!!!! Οι δημιουργίες σου όμως μας αποζημιώνουν!!
    Τι γλυκά που είναι τα λαγουδίνια σου!!! Αλλά και η γεματούλα δεσποινίς ακόμα περισσότερο θα έλεγα...μου άρεσε ιδιαίτερα!!!!
    Καλή συνέχεια με ότι κι αν κάνεις, φιλενάδα!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς την !!! Απ΄ότι βλέπω η ραπτομηχανή πήρε φωτιά και έκανες όμορφα κουκλιά !!! Καλά να είσαι Πέπη μου !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αισθητή η απουσία σου, μας αποζημίωσε όμως η επανεμφάνισή σου....τι όμορφες δημιουργίες.....τελικά "το 'εχεις" με τη ραπτομηχανή και σίγουρα, οι δυό σας παρέα, έχετε πολλά να κάνετε....Τα κουνελάκια φανταστικά και η αφρατούλα, όλα τα λεφτά !!!! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφες όλες οι κούκλες σου!!! Υπέροχες και καλοδουλεμένες!!! Καλή συνέχεια φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μμμμμ μυρισε αερας φρεσκαδας Πεπη μου εσύ και η ραπτομηχανη σου παιδι μου του δώσατε και καταλαβε απο δημιουργιες και τι ομορφιες ειναι αυτες.!! κουκλιά οι κουνελοι σου και η κούκλα σου.. πραγματι θελουν χρονο για να γινουν ολα αυτά στο λεω εκ πείρας.. χαρήκαμε όλε νομιζω .. για την εμφανισή σου εδω στην γειτονια.. γαιτί είναι αλήθεια φιλη οτι μας έλειψες !!! να φαινεσαι πότε πότε. να τα λεμε και εδω .. ναι;.. να περνας ομορφα οτι και να κανεις ..
    φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα και μοναδικά τα κουκλια σου Πεπη μου με ξετρελαναν. Καλή επιστροφή στο μπλογκοσπιτακι σου και μη χάνεσαι μας λείπεις πολύ: )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ας αργησες μας αποζημίωσες με τις κουκλομορφιές σου Η Μεγάλη ποικιλία έγινε η χαρά των ματιών μας.Καλοδουλεμένα όπως πάντα ,όμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων και ομορφες φατσούλες!!!Καλή συνέχεια σε ότι 'αλλο κάνεις και μην μας ξεχνάς!! Το λέω εγώ που είχα ενα 5μηνο να εμφανιστώ!! χαχαχα Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. εκπληκτικά τα κουκλάκια σου!συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς τηνε και ας άργησε με την σούπερ παρέα της.Τα κουνελάκια σου πολύ ωραία.Οσο γιά τα ρουχάκια τους,ποιανού οίκου είναι?Μάλλον Pepis modelling μοιάζουν με το ωραίο της γούστο και φινέτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. kαλημερα!!υπεροχα ολα!!!υπεροχα!!!να εισαι καλα!...
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς ήρθες με τα χαριτωμένα σου κουνελάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφες οι κούκλες σου, όλες μία και μία!Πρέπει να γίνατε κολλητές με τη ραπτομηχανή και σου έμαθε όλα τα μυστικά της μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτά τα κουκλάκια μας αρέσουν φοβερά και συ τα κατάφερες τέλεια,Πέπη,πολύ ωραία δουλειά!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τρελαθηκα με τα κουκλακια σου!!!! Λες και βγήκαν από παραμύθι!!! Καλή συνέχεια Πεπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρετε. Τα έργα σας είναι κομψό.
    Χαιρετίσματα από την Ιαπωνία. Ruma

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Λατρεμένα τα κουνελάκια σου και η κουκλίτσα σου Πέπη! Προσεγμένα και στην τελευταία τους λεπτομέρεια! Μπράβο Πέπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς την Πεπίτα μας! Μου έλειψες!
    Τι γλυκές παραμυθένιες δημιουργίες είναι αυτές....... Το πρώτο κουνελάκι το αγάπησα!!! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις τα κουκλακαι σου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς την Πεπίτα μας! Μου έλειψες!
    Τι γλυκές παραμυθένιες δημιουργίες είναι αυτές....... Το πρώτο κουνελάκι το αγάπησα!!! Να είσαι καλά και να συνεχίσεις τα κουκλακαι σου!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Το αποτελεσμα υπεροχο Πεπακι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Το αποτελεσμα υπεροχο Πεπακι!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ όμορφες οι κούκλες σου!!!άψογη δουλειά!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά Χριστούγεννα!!!!! Χρόνια πολλά με υγεία!!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Με το άργησες αλλά γύρισες,παρηγορηθήκαμε και έφτασαν Χριστούγεννα κι είσαι ξανά εξαφανιζόλ,χαχαχχαχααα
    ˛.°★。ΠΕΠΙΤΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ & ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΟΡΤΙΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φίλη μου Καλές γιορτές να έχεις!
    Εύχομαι για το χρόνο αυτό
    μόνο χαρές να ζήσεις
    τόσο πολλές που να μπορεί
    και σ΄άλλους να χαρίσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλή και ευλογημένη χρονιά γεμάτη υγεία και καλή τύχη Πεπη μου . Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλή χρονιά,Πέπη,γεμάτη αγάπη ,υγεία ευτυχία και δημιουργία!!!!!Μια ...έξτρα ευχή:να σε βλέπουμε συχνότερα!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή χρονιά με υγεία Πέπη μου!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέπη μου περασα να αφήσω τις ευχες μου για μια καινουργια χρονια με υγεια φιλη μου και πολύ αγαπη παντου γύρω....ααααα να μην ξεχασεις να χαμογελας ναι; ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑ φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...