Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Παρασκευή 10 Ιουλίου 2015

Κερνάω γλυκό μαζί με κάποια χρωστούμενα ....αποτελέσματα!!!!

Οι τελευταίες ημέρες είναι δύσκολες για όλους !! Ανάμεσα σε ΝΑΙ και ΟΧΙ , ανάμεσα σε δημοψηφίσματα , σε προτάσεις επί προτάσεων ! Και κυρίως βρίσκει την κοινωνία κουρασμένη, λυγισμένη , να προσπαθεί να αναγεννηθεί μέσα από τις στάχτες της, μια κοινωνία που προσπαθεί να καταλάβει πώς έφτασε σε "όλο αυτό", που πασχίζει΄(;;)  να μάθει τι και ποιός την οδήγησαν εκεί που την οδήγησαν ! Μια κοινωνία που λαβώθηκε αλλά παραμένει όρθια! Μια κοινωνία που θα παλέψει για τα ιδανικά, τις αξίες που θέλω να πιστεύω ότι δεν τις έχασε στο δρόμο της ! Πιστεύω στον άνθρωπο, πιστεύω ότι όταν θέλει κάτι πολύ το καταφέρνει ! Είναι κρίμα να μην αξιοποιήσουμε ως λαός την εξυπνάδα μας , για την οποία τόσο πολύ είμαστε υπερήφανοι, και να μην τα καταφέρουμε! Ας αναλογιστούμε το μερίδιο ευθύνης που αναλογεί στον καθένα μας, ας αφήσουμε στην άκρη τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ, τους εγωϊσμούς, τις μικροψυχίες και ας σκεφτούμε πέρα από το "εγώ" μας ! Ας μας ενώσει το "εμείς" , ας πορευτούμε με ομόνοια και αγάπη! Το χρωστάμε σε μάς τους ίδιους αλλά και στις επόμενες γενιές!
Είναι αλήθεια πως δεν συνηθίζω να εκφραζω στο blog σκέψεις και  συναισθήματα, όχι γιατι δεν θέλω αλλά θεωρώ ότι ίσως είναι ψυχοφθόρο ! Εχω πεί αρκετές φορές ότι θεωρώ ότι  το internet είναι χώρος χαλάρωσης και ξεκούρασης για τον καθένα από εμάς και όχι χώρος για να "φορτώνεται" με τα όποια προβλήματα   ζει στην καθημερινότητά του!!
Και μ'αυτά και μ'αυτά , πέρασε και η 30η Ιουνίου και φτάσαμε αισίως στις ...10 Ιουλίου!!! Και ναι, έκανα και την κλήρωση που χρώσταγα !!
Τέσσερις λοιπόν οι τυχερές !! Τέσσερις γιατι είναι τα 4α γενέθλια του blog μου!!
Λοιπόν, η Ντίνα , η Μαριάννα, η Δήμητρα και η Κική είναι οι τυχερές!!
Αλλά επειδή , σαν σήμερα 10 Ιουλίου, ήλθε και η αφεντιά μου στον κόσμο (!!!!) είπα να κάνω και ένα 5ο δωράκι,  για τα  δικά μου γενέθλια!! Στη   Νίκη !

Κορίτσια , περιμένω τις διευθύνσεις σας στο mail μου (pepitsarb@hotmail.com) για να σας στείλω τα δώρα σας!! Τι θα είναι , σας το κρατάω για έκπληξη !!!
Να'στε πάντα τυχερές , χαρούμενες και ευτυχισμένες!!

Και για να μην αφήσω έτσι, να σας κεράσω και κάτι δροσερό για το καλό !!!!
Α, και να μην ξεχάσουμε και τη Βίκυ και την πολύ όμορφη πρωτοβουλία ! Ξέρουμε καλά ότι μπορούμε να γεμίσουμε τα ράφια του FRONT ! Το'χουμε κάνει αρκετές φορές , ας το κάνουμε άλλη μία!!!! 
Φιλιά πολλά, να'στε όλοι καλά ! Και να'χουμε ένα όμορφο, λαμπερό και ήρεμο καλοκαίρι!!!  

24 σχόλια:

  1. Να τα εκατοστήσεις, να τα εκατοστήσεις !!!!!!
    Χρόνια πολλά και καλά, να ζήσεις σαν τα ψηλά βουνά και να σε χαίρονται όσοι σ αγαπούν κι εσύ εκείνους !!!!!
    Ευχαριστούμε για το πανέμορφο σε χρώμα τουλάχιστον, κέρασμα και του χρόνου να είσαι καλά !!!!!! Θα τα χαρούν σίγουρα οι φίλες τα δωράκια σου ότι και να είναι αυτά, αφού θα είναι απ τα χέρια σου !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ η λιχούδο γλυκό άκουσα πρωί - πρωί και ήρθα τρέχοντας!!!!! Πεπίτα μου να είσαι πάντα καλά, υγιείς χαρούμενη και δημιουργική, περιτριγυρισμένη από ανθρώπους που αγαπάς και σε αγαπούν... να τα εκατοστήσεις!!!!!!!!!!!!!!! Τα πέντε κορίτσια πολύ τυχερά που θα αποκτήσουν κάτι δικό σου που ότι και αν είναι θα είναι μοναδικό αφού ότι φτιάχνεις είναι στολισμένο με περισσό γούστο και αγάπη!!!! Σε ευχαριστώ πολύ που υποστηρίζεις αυτή μου την πρωτοβουλία για το FRONT σε τόσο δύσκολους καιρούς!!!! Πολλά φιλιά και χίλιες ευχές σου στέλνω μαζί με την αγάπη μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλημέρα φίλη μου! Ευχαριστώ πολύ! Βασικά ευχαριστούμε όλοι πολύ για όσα κάνεις για εμάς! Να είσαι πάντα καλα!
    Μου έκανες ένα όμορφο ξεκίνημα μέρας σήμερα. Φιλάκια πολλά!
    Να έχεις ένα όμορφο τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά Πέπη μου, να τα εκατοστήσεις!!! Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική, με μεράκι κι αγάπη σε ότι κάνεις!
    Από το πρωί σηκώθηκα ''καπώς΄΄, όπως όλες αυτές τις δύσκολες μέρες που βρίσκουν ευκαιρία να ξυπνήσουν όλα τα μικροπροβλήματα που κοιμούνται μέσα μας. Μπαίνοντας στο fb βρήκα το μήνυμά σου και μου έφτιαξες τη διάθεση! Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
    Με όσα λες συμφωνώ απόλυτα, ευχομαι τώρα που λυγίζουμε να στηριχτούμε ο ένας στον άλλο και να κοιτάξουμε πιο πολύ τι υπάρχει μέσα μας και όχι στις τσέπες μας...
    Παίρνω κι ένα κομμάτι γλυκό, σιγα που θα τ' άφηνα, φαίνεται λαχταριστό, και στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρονια σου πολλα, καλα και παντα δημιουργικα, Πεπη μου! Να χαιρεσαι τα παιδακια σου και να σε χαιρονται!
    Τυχερουλες οι φιλες που κερδισαν τα δωρακια σου, τα οποια ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι υπεροχα φτιαγμενα απο τα χρυσα χερακια σου! Φιλακια πολλα με την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Πέπη μου!!!Πολύχρονη και πολύχρωμη!!!Θα ξεκινήσω από το γλυκό γιατί μου άνοιξες την όρεξη...για την ακρίβεια με κόλασες!!!!Επίσης να σε ευχαριστήσω πολύ για το δωράκι σου!!Μου φτιαξες τη μέρα!!!Τα φιλιά μου και τις καλύτερες ευχές μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ε, να μην περάσω κι από εδώ να σου δώσω άλλο ένα πελώριο και ολόγλυκο ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ?????
    ;-)
    Ό,τι λαχταράει η ψυχούλα σου, κορίτσι μου!!!
    Να είσαι γερή και δυνατή!!!
    Και οι τυχερές της κλήρωσης, πάντα καλότυχες!
    Καλό Σαββατοκύριακο, αστέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχές πολλές κι από μένα!!! Μπράβο στις τυχερές κι ευχαριστούμε για τις ωραίες πληροφορίες που μας έδωσες! Το γλυκάκι υπέροχο και δροσερό, ό,τι χρειαζόμαστε!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά σου εύχομαι για τα γενέθλια σου,
    όλου του κόσμου τις χαρές να έχεις συντροφιά σου!
    Να έχεις χαμόγελο βαθιά πάντα μες τη ματιά σου
    και να σου στέλνει ο Θεός ό,τι ποθεί η καρδιά σου!!!!!
    Αγαπημένη μου Πέπη, εύχομαι όλες οι επιθυμίες και τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα, επειδή το σπουδαιότερο, ίσως, στην ζωή είναι το να μπορεί κανείς να ζει όλα αυτά που ονειρεύεται!!!!
    Είμαι πολύ χαρούμενη να ανακαλύπτω, πως είμαι μια από τις τυχερές της κλήρωσης σου! Είμαι σίγουρη ότι θα λατρέψω ό,τι κι αν είναι, αφού η αγάπη και η φροντίδα ξεχειλίζει από τις δημιουργίες σου! Σ΄ευχαριστούμε πολύ-πολύ για όλα!!! Φιλιά πολλά, να χαρείς όσο καλύτερα μπορείς τη σημερινή μέρα,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύχρονη!!!! Πάντα καλά και πάντα χαμογελαστή και πάντα να μας δείχνεις όμορφα πράγματα στο μπλοκάκι σου! Φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διπλα χρονια πολλα Πέπη μου... και για το σπιτακι σου..και για τα γενεθλια σου...να τα εκατοστησεις φιλη μας... είναι αλήθεια οτι το παραμελησες λιγο .. το σπιτακι σου... χαιρομαι όμως που το ξεσκονισες και το ανοιξες ...εδώ ειναι πιο ζεστά βρε... φιλαναδα..!!! να περνας καλα και στα δύσκολα .. πολλα φιλακιααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια Πολλά γλυκιά μου και όσα λες για το λαο μας σωστα.Πιστεύω κι εγώ στη δύναμη που κρύβουμε μεσα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά Πέπη μου και για το μπλογκ σου και για σένα.
    Συμφωνώ με όσα γράφεις πιο πάνω.
    Πρέπει να προσπαθησουμε πολύ, σαν να ξεκινάμε από την αρχή ή μάλλον από τον πάτο και ανεβαίνουμε να πάρουμε ανάσα.
    Είμαι σίγουρη ότι οι τυχερές θα ενθουσιαστούν με ότι κι αν στείλεις, γιατί θα είναι τέλειο.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρόνια Πολλά Πέπη και για το μπλογκ σου και για σένα.Μπράβο στις τυχερές!!Καλή δύναμη σε όλους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά Πέπη μου να είναι χαρούμενα και γεμάτα υγεία!!!Να περνάς ευχάριστα δημιουργώντας υπέροχα και καλοδουλεμένα έργα και όλα να σου έρχονται βολικά!!!! Είμαι πολυ χάλια από διάθεση.. η κατάσταση αυτή είναι πολύ θλιβερή και σαν έντιμη απαισιόδοξη δεν βλέπω από πουθενα μία τόση δα χαραμάδα ελπίδας!!!! Φιλάκια καλοκαιρινά γεμάτα αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Πέπη μου!!Ελειπα,αλλά 'ηρθα νά σού ευχηθώ,τώρα πού γύρισα!
    Χρόνια πολλά και δημιουργικά στό όμορφο καί φιλοξενο μπλογκοσπιτάκι σου!!Πάντα νά είναι πηγή έμπνευσης οι πανέμορφες δημιουργίες σου!!Νά χαρούν τά δωράκια τους οι τυχερές!!Καλό Καλοκαίρι!!Νά περνάς όμορφα!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ⊰❀˚° ·.
    Feliz Aniversário, tudo de bom para você!!!

    Ótima quinta-feira!
    Beijinhos.
    ♡ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλαράκι μου ήρθα πίσω..πέρασα άσχημα όλους αυτούς τους μήνες που έλειψα και περνάω δύσκολα ακόμα αλλά μου έλειψες κι εσύ και όλοι σας δεν άντεξα και άνοιξα πάλι τη σελίδα μου..είχα μήνες να τον ανοίξω τον υπολογιστή-με είχε πάρει απο κάτω εντελώς-μελαγχολία στρες κόντεψε να μου στρίψει που λένε..αποφάσισα να είμαι πίσω γιατί δεν θα το άντεχα άλλο...έχω ανάγκη να σας αισθάνομαι εδώ με τισ δημιουργίες μας τις μουσικές μας τα γραπτά μας την ποιότητα την Τέχνη...όλα αυτά,μα κύρια εσας τα φιλαράκια μου...σου στέλνω αγκαλίτσα γλυκιά και σε περιμένω..διάβασα τις σκέψεις σου...αυτά απασχολούν όλους μας..μην εγκαταλείψεις τη γειτονιά..καμμία σχέση με facebook..φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι κανεις; ολα καλα; περασα να αφήσω μια καλησπερα και να δω πως εισαι Πέπη μου.. ελπίζω να είναι φέης μπουκ αιτία... που αραχνιάσαμε εδώ...φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πέπη που είσαι;; Τώρα που χειμωνιάζει πρέπει να έχεις το μπλοκοσπιτάκι σου ζεστό και το κλειδάκι κάτω από πατάκι της εισόδου.Μην σπας την αλυσίδα της όμορφης γειτονιάς!!! Σε περιμένουμε!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. We willen graag de uitzonderlijke service erkennen die we tijdens het hele herfinancieringsproces hebben ontvangen. De professionaliteit en kennis van de heer Pedro van de leningmaatschappij was indrukwekkend en werd echt gewaardeerd. De heer Pedro is een betrouwbare leningfunctionaris. In het verleden hebben we ervaring met verschillende andere banken en vonden we het proces frustrerend en vervelend. De heer Pedro deed het onmogelijke om ervoor te zorgen dat aan al onze behoeften werd voldaan en dat alles grondig en efficiënt werd afgehandeld. We hebben en zullen hem in de toekomst blijven aanbevelen.” Mr Pedro Contact E-mail:
    pedroloanss@gmail.com WhatsApp+1-510-854-9661

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...