Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Γεύση από .. Ανάσταση !!

Καλησπέρα , πέρα ως πέρα!!
Σήμερα μπήκαμε και επίσημα στην άνοιξη!
Η καλύτερη μου, τώρα που θα αλλάξουμε και την ώρα! Θα μεγαλώσει η μέρα , θα έχει περισσότερες ώρες τον λαμπερό μας ήλιο! Βλέπετε είμαι ..πρωϊνός τύπος και θεωρώ ότι οι πλέον εποικοδομητικές και παραγωγικές στιγμές του 24ώρου, είναι οι πρωϊνές!
Λίγες ημέρες απομένουν μέχρι το Πάσχα και ξεκίνησα να κάνω κάποιες λαμπάδες, λίγο διαφορετικές!
Η άσπρη λαμπάδα έχει γίνει με πάστα διαμόρφωσης , χαρτοπετσέτα και πατίνα.
Η βυσσινί λαμπάδα είναι με πηλό αέρα, stencil, ακρυλικά και δαχτυλοπατίνα.

 Η μπλέ-μώβ έχει μια νεράϊδα 3D , με "φτερά" από ζελατίνη και glitter. Το ίδιο και η πεταλούδα.
Η άλλη, με την χειροποίητη πήλινη καρδούλα, έχει "κλωστές" από σιλικόνη .
 Η μία λαμπάδα είναι με τσαλακωμένο αλουμινόχαρτο και stencil 3D.
Ηάλλη είναι με "κλωστές" σιλικόνης , decoupage με ριζόχαρτο και πάστα για effet 3D.
Νάτη και η κατακόκκινη , με καρδούλες ραμμένες από μένα (η ραπτική που λέγαμε),stencil 3D και δαχτυλοπατίνα.
Η άσπρη έχει ελαστική πάστα 3d  για τα λαγουδάκια και  glitter για τα λουλουδάκια.
Ελπίζω να σας αρέσουν !
Περιμένω γνώμες και απόψεις !
Φιλάκια σε όλα τα μαγουλάκια!

49 σχόλια:

  1. Είναι εκπληκτικές!Είμαι σίγουρη πως οι φωτογραφίες αδικούν την πραγματική τους ομορφιά!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννα μου, είναι αλήθεια ότι μάλλον το παραέκανα με την επεξεργασία των φωτογραφιών και νομίζω ότι πραγματικά τις αδίκησα! Να μην ακουστεί κάπως στραβά, αλλά έχουν χάσει τα χρώματά τους! Ευχαριστώ πάρα πολύ και την επόμενη φορά θα είναι πιο καλά!

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάρα μου...... για τις λαμπάδες σου τι σχόλιο να κάνω νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο έχω δει ποτέ σε λαμπάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, νομίζω ότι υπερβάλλεις λιγάκι ή μου φαίνεται; Πάντως χαίρομαι που σου άρεσαν!

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φανταστικές οι λαμπάδες σου,πολύ ωραίο γούστο έχεις!Τυχερά αν έχεις τα βαφτιστήρια σου..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέπι μου στ'αλήθεια περιμένεις κριτική; Είναι τόσο όμορφες... Πραγματικά ότι καλύτερο κυκλοφορεί σε λαμπάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα και από όλους δέχομαι κριτική! Πάντα η κριτική βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι! Συμφωνείς;

      Διαγραφή
  6. Αχ!!Τι πανέμορφες λαμπαδίτσες!!Μπράβο σου Πέπη μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τη γλυκειά σου κουβέντα, Φανή μου! Σέυχαριστώ πολύ !

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Φραντζέσκα μου, σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  8. Συγχαρητήρια και απο εμένα.Είναι πανέμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετικές οι λαμπάδες σου Πέπη μου!!!Υπέροχα σχέδια και συνδυασμοί χρωμάτων!!!Συγχαρητήρια!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι όλες εξαιρετικές αλλά τη βυσσινί τη λάτρεψα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπεροχες , χρωματιστες, χαρουμενες και διαφορετικες οι λαμπαδες σου !!μπραβο πεπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ!!!!!!!!!!ΑΛΑ ΛΑΤΡΕΨΑ ΜΕ ΠΑΣΤΑ-ΠΑΤ....ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι από εμένα πολλά πολλά συνχαρητήρια!!!!η μια καλύτερη από την άλλη!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι, να'σαι καλά, πάντα με την καλή σου την κουβέντα, σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  14. Αν και σε μένα όλες τούτες οι ορολογίες είναι άγνωστες, θα μείνω στην ομορφιά τους!!! Έργα τέχνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, θα σου τις μάθουμε όλες τις ορολογίες! 'Οσον αφορά στον χαρακτηρισμό, τι να πω, ένα μεγάλο ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  15. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ!!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΚΑΜΜΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΑΠΤΙΚΗ ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙΣ..!!!ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Νάσια, σ'ευχαριστώ πολύ για τα πολύ καλά σου λόγια ! Οσο για τη ραπτική, εχω περιοριστεί σε μικρά σχέδια , προς το παρόν, τουλάχιστον!

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου!
    Όμορφα τα σχέδια και η διακόσμηση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχες οι λαμπάδες σου Πέπη!Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πέπη μου, νόμιζα ότι σου είχα αφήσει σχόλιο αλλά δεν το βλέπω !!!! Καλά, οι λαμπάδες σου είναι το κάτι άλλο !!! Η μία πιό όμορφη από την άλλη !!! Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Marie Anne, ευγενική και καλοσυνάτη με την καλή κουβέντα! Σ'ευχαριστώ , να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  19. Πολυ ιδιαιτερες λαμπαδες!για ολα τα γουστα!
    Καλη συνεχεια και να εχεις μια υπεροχη και ηλιολουστη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισιρλού, χαίρομαι που σου άρεσαν οι λαμπάδες μου! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Αριστουργήματα οι λαμπαδίτσες σου!!!υπέροχες!!! έξω από τα συνηθισμένα!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασπα, ευχαριστώ για τα καλά σου και ευγενικά σου λόγια!

      Διαγραφή
  21. ΠΕΠΑΚΙ ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!! ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΠΑΛΙ.ΧΑΧΑ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιργινία μου, όλοι να είμαστε καλά ! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!

      Διαγραφή
  22. Ναι θα συμφωνήσω στο θέμα της κριτικής!!! Και έχω να δηλώσω... Είσαι ΤΕΛΕΙΑ!!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξαιρετικές! Ειδικά αυτές οι τρισδιάστατες είναι το κάτι άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασία μου, χίλια ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  24. Πανέμορφες οι λαμπάδες σου,πολύ ρομαντικές..Καλές γιορτές να έχουμε!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δήμητρά μου, να'σαι πάντα καλά, με υγεία, χαρά και ευτυχία! Και εαν τα έχουμε αυτά, θα μπορούμε και να δημιουργούμε! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Εχωμείνει άφωνη. Τοιμαζομαι ΄σημερα να παω να παρω υλικα για να φτιάξω και έκαν ερευνα για ιδέες. Οι καλυτεροτερες που βρήκα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπεροχες οι λαμπαδες σου, η μια καλυτερη απο την αλλη.θα σε παρακαλουσα να μου εξηγησεις πως γινεται η νεραιδα τρισδιαστατη.εχεις βαλει ζελατινη για σοσπεσο και μετα ακολουθεις τη μεθοδο ντεκουπαζ?Βαζεις πανω στη χαρτοπετσετα βερνικι ?Σου ευχομαι καλη ανασταση !!!!
    ΕΛΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπεροχες οι λαμπαδες σου, η μια καλυτερη απο την αλλη.θα σε παρακαλουσα να μου εξηγησεις πως γινεται η νεραιδα τρισδιαστατη.εχεις βαλει ζελατινη για σοσπεσο και μετα ακολουθεις τη μεθοδο ντεκουπαζ?Βαζεις πανω στη χαρτοπετσετα βερνικι ?Σου ευχομαι καλη ανασταση !!!!
    ΕΛΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...