Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Σχοινο-μπερδέματα

Μια γεμάτη αγάπη Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!!!!!
Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο σε όλα τα σπιτάκια!!!
Μου λείψατε ΠΟΛΥυυυυ!!!!!!!!!!!!
Αλλά λίγο η ζέστη, λίγο οι παραλίες, ο ήλιος και η πλανεύτρα η θάλασσα, αλλά και κάποια άλλα μικροθεματάκια (που ευτυχώς λύθηκαν, επί του παρόντος), με κράτησαν μακριά από αναρτήσεις, και γενικά από τον υπολογιστή μου  2 (!!) μήνες!!
Απίστευτο αλλά αληθινό!
Δεν σας ξέχασα όμως , σας παρακολουθούσα -άλλοτε σιωπηλά, άλλοτε φωναχτά!
Και γιατί να το κρύψω, τεμπέλιασα και μάλιστα το ευχαριστήθηκα!!
Δεν πήγα κάπου φέτος , αλλά έκανα κάποια μπανάκια στις παραλίες της Αττικής!
Τις τελευταίες όμως ημέρες , με έπιασε η ..προκομάρα και δείτε τα αποτελέσματά της, με τη βοήθεια πολλών πολλών μέτρων σχοινί!!!

 Το μεταλλικό κασπώ "ντύθηκε" με σχοινί (βουτηγμένο σε αραιωμένη atlacol) , διακοσμήθηκε με χαρτοπετσέτα και οι σκιάσεις έγιναν με πατίνα λαδιού καφέ.
 Σχοινί βαμβακερό στριφογυριστό, η αγαπημένη atlacol για να σκληρύνει  και decoupage με  την λατρεμένη μου χαρτοπετσέτα με τον κισσό, έκαναν ένα ωραιότατο (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου!!) sous plat!
Είναι και πρακτικό, αφού το πέρασα από πάνω με ένα υλικό για να είναι αδιάβροχο και ανθεκτικό!

 Και όπως λέει και η Ρένα, δεν είναι δυνατόν να μην "σερβίρουμε" στους εαυτούς μας ..λίγη αλλά οικονομική πολυτέλεια!
Κρίκοι για τις πετσέτες από σχοινί ( μην μου ανησυχείτε , δεν έχω σαπούνι .χαχαχα!!!!!) με λίγη δαχτυλοπατίνα και ,

 για τα ποτήρια μας, έκανα και καμιά 12αριά sous verre ! Εννοείται ότι και σε αυτά έκανα decoupage από διαφορετικές χαρτοπετσέτες και ριζόχαρτα!
Α, το ευχαριστήθηκα και το διασκέδασα εξαιρετικά ! Αυτές οι μικρές "σχοινο-ζαβολιές" μου έφτιαξαν τη διάθεση και το  κέφι!
Εχω να σας πω και κάτι ακόμη , που ξέρω οτι θα το ευχαριστηθείτε :

Η κόρη μου πήρε το πτυχίο της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών (και μάλιστα με πολύ καλό βαθμό!) !
Ετσι, τώρα , ρίχνεται και η ίδια στην εργασιακή αρένα και ..βλέποντας .....
Λίγη αισιοδοξία, περισσότερη καλή διάθεση και μπόλικο χαμόγελο , νομίζω ότι πρέπει να γίνουν τα ..πυρηνικά μας όπλα, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε όλα όσα βρούμε μπροστά μας!

Και κάτι τελευταίο : Σήμερα είναι των "40 Μωρών Παρθένων" ! Μία από αυτές (η ..Πηνελόπη) είμαι κι εγώ!! Και δεν θέλω σχόλια ούτε για το "Μωρές" , ούτε για το "Παρθένες" ! Χαχα!!!

" ΟΙ ΑΓΙΕΣ 40 ΠΑΡΘΕΝΕΣ & ΑΣΚΗΤΡΙΕΣ: ΑΔΑΜΑΝΤΙΝΗ, ΚΑΛΛΙΡΟΗ, ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΚΛΕΙΩ , ΘΑΛΕΙΑ, ΜΑΡΙΑΝΘΗ, ΕΥΤΕΡΠΗ, ΤΕΡΨΙΧΟΡΗ, ΟΥΡΑΝΙΑ, ΚΛΕΟΝΙΚΗ, ΣΑΠΦΩ, ΕΡΑΤΩ, ΠΟΛΥΜΝΙΑ, ΔΩΔΩΝΗ, ΑΘΗΝΑ, ΤΡΩΑΔΑ, ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ, ΚΟΡΑΛΙΑ, ΚΑΛΛΙΣΤΗ, ΘΕΟΝΟΗ, ΘΕΑΝΩ, ΑΣΠΑΣΙΑ, ΠΟΛΥΝΙΚΗ, ΔΙΟΝΗ, ΘΕΟΦΑΝΗ, ΕΡΑΣΜΙΑ, ΕΡΜΗΝΕΙΑ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ, ΠΑΝΔΩΡΑ, ΧΑΙΔΩ, ΛΑΜΠΡΩ, ΜΟΣΧΩ, ΑΡΗΒΟΪΑ, ΘΕΟΝΥΜΦΗ, ΑΚΡΙΒΗ, ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ, ΕΛΠΙΝΙΚΗ και ΑΜΜΟΥΝ ο διδάσκαλος αυτών."
(Λίγες πληροφορίες εδώ).
Χρόνια πολλά σε όλες τις εορτάζουσες!!

Σας άφησα για τελευταία πινελιά, στην σημερινή μαμούθ- ανάρτηση, μια φωτογραφία από την τελευταία πανσέληνο του καλοκαιριού

το μπλέ φεγγάρι του Αυγούστου στον Αττικό ουρανό, με τη συνοδεία της απίστευτα μελωδικής φωνής του Μάριου Φραγκούλη στο Ηρώδειο .
Μια κ α τ α π λ η κ τ ι κ ή   νύχτα !!!!!!

Εύχομαι να έχουμε ένα υπέροχο πρώτο φθινοπωρινό Σαββατοκύριακο !!
Φιλάκια σε όλα τα μαγουλάκια!! 



43 σχόλια:

  1. Τέλειες οι σχοινοδημιουργίες!!!Αυτό είναι που λένε δυναμική επιστροφή!!!
    Καλημέρα και καλό φθινόπωρο!
    Συγχαρητήρια στο κοριτσάκι σου και καλή τύχη να`χει από δω και πέρα.
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!και χρόνια σου πολλά!!!!!καλή συνέχεια!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες!!!!!!Χρόνια πολλά σε σένα για τη γιορτή σου και συγχαρητήρια στην κόρη σου για το πτυχίο!!!!Σας ευχόμαστε τα καλύτερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς το κορίτσι! Ν'αρχίσω με τις δημιουργίες σου που είναι πολύ εντυπωσιακές...πάρα πολύ όμορφα και σαν ιδέες και σαν εκτέλεση!Να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο,χρόνια πολλά για τη γιορτή σου (καλά παρθένες...αλλά και μωρές;;;),να δώσω τις ευχές μου και τα συγχαρητήριά μου στη μικρή (εγώ πότε θα τον δω με πτυχίο;;;)και να κλείσω με την ερώτηση...ήσουν στο Ηρώδειο;;;Ζηλεύουμε!!!Φιλάκια πολλά Πεπούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου με το σχοινί, το αξιοποίησες πολύ ωραία! Συγχαρητήρια και στην κόρη σου, εύχομαι να έχει μια καλή σταδιοδρομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΦΟΒΕΡΗ ΙΔΕΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ DECOUPAGE ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΣΧΟΙΝΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΑΡΕΣΕ !!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΑΑΑΑΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγω Φαντομούλη(δε σου βγήκε άδικα τ όνομα...2 μήνεεες!!!)κατ αρχάς θα σου ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία κι... αντοχές!
    Θα συνεχίσω με το ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ στο κορίτσι σου, όσο απίστευτο κι αν ακούγεται στις μέρες μας οφείλουμε να ελπίζουμε και να προσπαθούμε για το καλλίτερο,ειδικά τα παιδιά, άλλωστε ένα παιδί που αποφοίτησε αριστούχο, δε χάνεται ποτέ.
    Οσο για τις δημιουργίες σου δεν αμφέβαλα οτι θα έκανες πανηγυρική επανεμφάνιση,και φυσικά Μ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ ΟΟΟΛΑΑΑ!!!
    Φιλάκια πολλά εορταστικά και χαρούμενα
    Με ΑΓΑΠΗ
    Χαρίκλεια (μωρή κι εγώ,απ τ άλλο ...ξέχνα το)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά!!!!!!!
    Φανταστικές ιδέες με γούστο, οι δημιουργίες σου Πέπη μου!!!!!!Τι όμορφο που στόλισες το τραπέζι της βεράντας!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χα χα χα!!! Πεπάκι ήταν να μη γυρίσεις!!!Όλα μαζεμένα μας τα αράδιασες!!! Χρόνια σου πολλά, καλά, ευτυχισμένα, χαρούμενα και δημιουργικά!!!! Να σε χαιρόμαστε!!! Έπειτα να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου, το οποίο θα έχει καλή σταδιοδρομία γιατί ξεκινάει κεφάτη και αισιόδοξη και αυτό είναι πολύ καλό!!! Τέλος έχω να πω ότι και το σκοινί λύγισε μπροστά σου και αφέθηκε να δημιουργήσεις όλα τα υπέροχα παραπάνω καλούδια σου!!!! Καλό μήνα κοριτσάρα μου και καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέπη μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα. Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία στην κορούλα σου.
    Όσο για τις δημιουργίες σου είναι καταπληκτικές.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σου πολλά και καλά φιλενάδα !!
    Να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται !!!!
    Συγχαρητήρια στην κορούλα σου για το πτυχίο της ! Εύχομαι να έχει μιά καλή σταδιοδρομία και να μην ταλαιπωρηθεί σαν τα δικά μου που δεν βρίσκουν ακόμα εργασία πουθενά .
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες, με εντυπωσίασε το κουβαδάκι αλλά και το σουπλά (θα μας πείς για το υλικό αδιαβροχοποίησης ?) όχι βέβαια ότι τα άλλα υστερούν !
    Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και πολλά, πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταρχήν χτρόνια σου πολλά !!!!!¨οσο για τις δημιουργίες σου ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!!!Τέλειο το κουβαδάκι αλλά και ότι άλλο έχεις φτιαξειι!!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέπη καλώς όρισες και πάλι!

    Χρόνια πολλά για την γιορτή σου, συγχαρητήρια στην κόρη σου για το πτυχίο της, καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι!

    Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου με σχοινί και ντεκουπάζ!
    Το κουβαδάκι και το σουπλά μου άρεσαν ιδιαίτερα!

    Να είσαι καλά!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πεπη ...με τα καλλιτεχνικά μας όνόματα...που να βρεις άκρη...με τις γιορτές....
    Χρόνια πολλά...καλό μου...
    Συγχαρητήρια στο παιδάκι σου και σε σένα ...γιατί οι μανούλες στηρίζουν...ξέρω εγώ...
    Ορεξάτη σε βρίσκω με τις δημιουργίες..΄πολύ όμορφες!!!
    Να έχουμε έναν όμορφο μήνα...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πεπη μου πρώτα από όλα Χρόνια σου πολλά με υγεία κορίτσι μου!!!συγχαρητήρια βέβαια και για την κορούλα σου!!!καλή τύχη να έχει!οι δημιουργίες σου όλες πολύ όμορφες πολλά μπράβο και Καλό μήνα!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια σου πολλά και καλά.Συγχαρητήρια για τηνν κόρη σου και καλή σταδιοδρομία να ευχηθώ. Τα δαχτυλίδια για τις πετσέτες απίθανα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρονια πολλα και καλα.Καλη σταδιοδρομια στο κοριτσακι σου.Καλο μηνα να εχεις και καλη εβδομαδα.Οι σχοινοκατασκευες σου πολυ ομορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειες! θα το δοκιμάσω κι εγώ με το σχοινί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώ ήρθες πάλι Πέπη μου!!Καλό μήνα καλό Φθινόπωρο!!Χρόνια πολλά!Νά σέ χαίρονται κορίτσι μου!!Συγχαρήτηρια γιά τό κοριτσάκι σου,καλή σταδιοδρομία της εύχομαι!!Οι σχινοκατασκεύες σου είναι όλες πανέμορφες!!Πολύ πρωτότυπες Πέπη μου!!Καλή συνέχεια!!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΣΟΥ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΚΛΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ!!!!ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΠΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι να πρωτο ευχηθώ??? Χρονια πολλα σε σένα! συγχαρητήρια στην κορη σου για το πτυχιο και καλή σταδιοδρομία να εχει!! και καταπληκτικές όλες οι δημιουργίες!! καλο μηνα και καλο φθινοπωρο! φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια σου πολλά!! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι! Υγεία και ευτυχία πάντα!! Καλή σταδιοδρομία στην κόρη σου, να την χαίρεσαι και να την καμαρώνεις!! Οι δημιουργίες σου με τα σχοινιά απίθανες!!! Μοναδικές! Πανέμορφες!!! Πολλά μπράβο!!
    Καλό μήνα και καλό βράδυ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια σου πολλά καλά και ευτυχισμένα!!!Συνχαρητήρια στο κορίτσι σου πάντα τέτοια σας εύχομαι!!!Τέλεια όλα όσα έφτιαξες τρελάθηκα με τους κρίκους για τις πετσέτες!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εχεις πολλους λογους να χαιρεσαι αποψε
    χρονια σου καλα και δημιουργικα
    καλη σταδιοδρομια στο κοριτσι σου και καλη τυχη στην επαγγελματικη ζωη της
    πολυ ομορφες οι δημιουργιες σου, με εμπνευση !!!
    καλο μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέπη μου...όχι μόνο Χρόνια Πολλά...αλλά Χρόνια Καλά!...Χαρούμενα!....και Δημιουργικά!
    Το κοριτσάκι σου να το χαίρεσε! Πολλά συγχαρητήρια!...και καλή σταδιοδρομία της εύχομαι!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλό μήνα και συ μας έλειψες!!!! :) χρόνια σου πολλά και δημιουργικά και τέλεια όσο και οι δημιουργίες σου!! πανέμορφα όλα!! και η φωτογραφία με την πανσέληνο πανέμορφη!! συγχαρητήρια στην κορούλα σου και καλή σταδιοδρομία!! πάντα επιτυχίες σε όλους τους τομείς εύχομαι! φιλάκια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γλυκιά μου Πέπη Πολύχρονη Γερή κι Ευτυχισμένη να είσαι!!!Τόσο καιρό μιλάμε κι δεν ήξερα ο΄τι έχεις το ίδιο με την κόρη μου!Πολλά συγχαρητήρια στην κορούλα σου εύχομαι ολα να της έρθουν οπως τα ονειρεύεται.Καλά έκανες και ξεκουράστηκες μας χρειαζόταν λίγο.Οι δημιουργίες σου όλες υπέροχες.Δεν κατάλαβα πώς κόλλησαν καλά τα χαρτιά πανω στο σχοινί αλλά μου άρεσαν ολα πολύ και ειδικά οι κρίκοι.Να είσαι καλά, καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλο μηνα !!
    Πολλα συγχαρητηρια και καλη σταδιοδρομια ευχομαι να εχει ενα δυναμικο ξεκινημα στη καινουργια της πορεια!!!!!!!!!
    Καταπληκτικες οι δημιουργιες σου σχοινι!
    Πολλα φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πέπη η ανάρτησή σου είναι σούπερ-ντούπερ.
    Πολλές και όμορφες οι δημιουργίες σου, οι σχοινοζαβολιές σου.Μας δίνεις ιδέες.
    Καλή σταδιοδρομία της κόρης σου και πολλές ευχές για την ονομαστική σου εορτή.
    Όπως έγραψα και σε μια άλλη ...παρθένα, είσαστε μωρές αλλά ηλικιακά μωρές παρθένες.
    Καλό μήνα
    Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα για τη γιορτή σου και πολύ καλή σταδιοδρομια στο κοριτσάκι σου που κοπίασε και τώρα εύχομαι στον Αγιο Θεό να τη βοηθήσει και να τακτοποιηθεί. καλώς μας ήρθες και συγχαρητήρια για τα σχοινοπαιχνιδάκια σου...
    Ουφ! τα΄ πα όλα! χα χα! πολλά φιλάκια και καλή συνέχεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χρονια σου πολλα γλυκια μου!!!συχαρητηρια!!στη μικρη σου!καλη σταδιοδρομια!!!
    υπεροχες οι δημιουργιες σου!!!
    καλο φθινοπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια σου πολλά για χθες!
    Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία στην κόρη σου!
    Πέρασα να πω ένα γεια και γέμισα εικόνες!!!!
    Υπέροχες δημιουργίες και θετική ενέργεια!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. καλημέρα καλό μήνα καλη βδομάδα
    καλωσόρισες
    μου άρεσε όλη η ανάρτηση
    η κατασκευή σου, συγχατηρήρια στην κόρη σου
    η μπλε πανσέληνος μου άρεσε η φωτο σου
    χρόνια σου πολλά
    έχεις ωραιο όνομα μου αρέσει το Πηνελόπη, μου θυμίζει την Πηνελόπη του Οδυσσέα
    δεν ήξερα γι αυτή την γιορτή ούτε ποιες είναι οι Παρθένες
    ευχαριστώ για την πληροφορία

    επίσης, σ ευχαριστώ που πέρασες από το μπλογκ μου και για το σχόλιο σου http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/09/blog-post_3.html
    χαίρομαι που υπάρχει τόσος κόσμος που αγαπά αυτά τα αξιάγαπητα πλασματάκια
    χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση
    τυχερή και εσύ που είδες από κοντά δελφινάκια

    να είσαι πάντα καλά

    δελφινοφιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ξεκινάω με τα χρόνια πολλά...καθυστερημένα αλλά που να το φανταστώ ότι είσαι και εσύ μια μωρή παρθένα...το Πηνελόπη δεν μου πήγαινε στο μυαλό...Συγχαρητήρια στην κόρη σου και καλή σταδιοδρομία...Υπομονή, επιμονή, αισιοδοξία, αυτοπεποίθηση και όλα θα πάνε καλά...Οι σχοινοζαβολιές μπορεί να έμειναν στο τέλος αλλά είναι άπαιχτες...ζωγράφισες πάλι!!!Καλό φθινόπωρο γλυκιά μου!!!φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. κι εγω στις παραλιες τις αττικης την εβγαλα πιο πολυ,ε απο το τιποτα ωραια ειναι,καλως ηρθαμε ολοι λοιπον,μπενουμε σιγα σιγα στο ρυθμο και στο κλιμα οτι τελειωσαν οι διακοπες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Xρονια πολλα πολλαααα!!!!Συγχαρητηρια και στο κοριτσακι σου και καλη σταδιοδρομια!!!!!Οι σχοινοκατασκευες σου ειναι πανεμορφες!!!!Να εισαι καλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ευχες για οτι επιθυμει μαμα και κορη!!!!το γλαστρακι ολα τα λεφτα...
    δηλαδη τεμπελιασες και εκανες ολα αυτα...αν ειχες ορεξη τι θα εκανες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια σου πολλά Πέπη μου!!!Γιόρταζε και η μαμά μου(Χαρίκλεια)!!Να σας χαιρόμαστε!!! Τέλεια τα έργα σου, αλλά ξετρελάθηκα με τα κρικάκια για πετσέτες!!Πολύ φινετσάτα!!Μπράβο σου! φιλάκια και καλό φθινόπωρο γλυκουλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ! ξέχασα το κυριώτερο..ε! είναι και το Αλτσχάϊμερ... Καλή Σταδιοδρομία στην κορούλα σου, και συγχαρητήρια γλυκιά μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημέρα!Καλώς σε βρήκα!Συγχαρητήρια για την κόρη σου!Είμαστε και συνονόματες!Χρόνια μας πολλά!Θα τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΔΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ, ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ, ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΣ ΕΙΔΑ ΝΩΡΙΤΕΡΑ!!!!!!!!
    ΘΑ ΓΕΜΙΖΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕ ΣΧΟΙΝΙΑ!!!!!!!
    ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!
    ΕΓΙΝΑΝ ΑΠΙΘΑΝΑ !!!!!!!!
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!
    ΕΡΧΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πρώτα απ'όλα ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην κόρη σου!!!! ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ!!! Να τη χαίρεσαι και να'ναι πάντα καλά!!! Όσο για τις σχοινοδημιουργίες σου... καταπληκτικές!!! Μπράβο Πέπη μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...