Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

85 - 65- 85 !!!!

Και όχι ! Δεν είναι τυχεροί αριθμοί!! Που και να ήξερα, σιγά μην τους έλεγα!!!
Καλέ, είναι οι τέλειες αναλογίες μοντέλου!!  Στήθος - μέση- γοφοί!
Τι είπατε, δεν άκουσα ;;
Μα εννοείται ότι τις έχω τις τέλειες αναλογίες (THE body !!!!!!!!! -εδω ξεκαρδίζονται όλοι όσοι με γνωρίζουν από κοντά αλλά και οι υπόλοιποι που ακούν !!!! χαχαχα!!!!).
Λοιπόν, τωρα θα σοβαρευτώ !!
Επιτέλους.τώρα που ο καιρός έχει πια  φτιάξει και προσφέρεται για κατασκευές , αποφάσισα να αποτελειώσω ένα μπούστο από χάρτωμα που είχα ξεκινήσει από καιρό!
Και τι δεν χρησιμοποίησα!!!!
Πάστες, πατίνες λαδιού, δαχτυλοπατίνες,
γυψόγαζες, υφάσματα, γάζες, ακρυλικά, σκληρυντικό υφάσματος
και ..... νάτο !!!
Και κάτι ακόμη : τώρα βρήκα το θάρρος και το θράσος να σας δείξω κάτι που έχω κάνει από καιρό
 Μια γυναικεία γυμνή φιγούρα ζωγραφισμένη με ακρυλικά, σε φόντο με πάστες , πατίνες και φύλλο χρυσού .

Οι ειδικοί του είδους ας με κρίνουν με επιείκεια !!


Μαζί με τα κορίτσια μου και την οπτασία στήθηκε και το μπούστο και καταδέχτηκε να  στολίσει  τη δική μου γωνιά στο σπίτι μου !


                               Καλό Σαββατοκύριακο μέσα από την καρδιά μου!!!!

40 σχόλια:

  1. Καταπληκτικά τα έργα σου καλή μου !!!!
    Φαντάζομαι ότι και οι ειδικές του είδους θα εκπλαγούν !!!!
    Όσο για τις αναλογίες μας....... ας μπορούσα να πάω 2 μήνες σε θάλασσα να την απολαύσω και ποιος νοιάζεται για νούμερα !!!
    Σε φιλώ και καλό βράδυ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι δικές σου αναλογίες είναι και δε θέλω αντιρρήσεις!!!!!
    Απίθανο και το μπούστο και ο πίνακας!!!!!
    Ξέχασες να βάλεις και λίγο κύμινο για νοστιμιά!!!
    Καλά να περνάς Πεπίτα μου!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχααααα και κύμινο νάβαζε όμως νάσαι σίγουρη,θα του πήγαινε!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα!!
    Τα έργα σου είναι καταπληκτικά!!
    Καλό σ/κ
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα έργα σου! Το μπούστο εκπληκτικό και καλοδουλεμένο! Φοβερές αναλογίες πάντως :P Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω που σ ε ξέρω κατάλαβα οτι ομιλούσες για αναλογίες μοντέλου κι όχι για αριθμούς τζόκερ. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε οτι εξ ιδίων κρίνομεν τα...μπούστα!!! Αν δεν είχες επίγνωση θα έφτιαχνες βαρέλια, όχι μπούστα και γυμνές...
    Δε ξέρω τι χρησιμοποίησες (απ ο,τι κατάλαβα οτι σου βρισκόταν στην εργαλειοθήκη του μπομπομάστορα) αλλά και να το κανες λιανά πάλι θα απέιχα μακράν, το εκανες όμως τοοόσο καλό !!! Είσαι παράδειγμα προς μίμηση Πεπίτα -Ελ Μακ Φέρσον μου!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή δημιουργική συνέχεια νάχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πω πω! Πεπούλα, έγινε υπέροχο το μπούστο σου!!!! Πόσα υλικά, βρε παιδί μου ! Καλά σου λέει η Ρένα...χαχαχα!!!! Εκτός από τις υπέροχες αναλογίες, μου αρέσουν πολύ τα χρώματά του, καθώς και το ρόζ του φόντου!! Φανταστική δημιουργία! Εξ΄ίσου όμορφη είναι και η γυμνούλα σου!! Μπράβο, φιλενάδα!!!! Δεν υπάρχει έργο σου που να μην μου αρέσει!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικες δημιουργιες ομορφα συνδιασμενες με υπεροχα χρωματα...
    Μπραβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αργείς λίγο, αλλά χτυπάς δυνατά με την κάθε σου εμφάνιση!!!ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΆ , ΑΨΟΓΕΣ οι πτυχές και όλες οι λεπτομέρειες που κάνουν να είσαι πολύ μπροστά!!!!! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ Φιλάκια θαυμασμού και επαίνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλέ το ξέρουμε ότι προκειται για αναλογίες, εξάλλου αυτές ακριβώς είναι κι οι δικές μου, τι φαντάστικες; Χα,χα!
    Μου αρέσουν πάρα πολύ τα έργα σου, κι ας μην έχω ιδέα από αυτές τις τεχνικές, ισα-ισα γι' αυτό τα θαυμάζω πιο πολύ!
    Φιλιά πολλά Πεπούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη δουλειά..... όπως πάντα άλλωστε!!!!!!! Δεν θα συζητήσω τις αναλογίες - μοντέλο είναι, τέλειες αναλογίες θα έχει - το φόρεμα της όμως είναι υψηλής ραπτικής!!!! Το γυμνό σου πολύ όμορφο, έρχεται να επιβεβαιώσει την προσπάθεια μου να σε στρέψω και προς την ζωγραφική!!!! Πολλά φιλιά Πεπίτα μου να περνάς καλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To δικό μου μυαλό πήγε....σε θερμοκρασίες και θόλωσα....όταν ξελαμπικάρισα, θαύμασα τις υπέροχες δημιουργίες σου και σίγουρα πρέπει να είσαι υπερήφανη για τη "δική" σου γωνιά στο σπίτι σου. ΄Όλα σου τα έργα θαυμάσια, το μπούστο σου εξαιρετικό μου άρεσε πολύ το ύφασμα που το έντυσες, τέλειες οι πτυχές, και το χρώμα του φόντου, όσο για το γυμνό σου, πολύ εντυπωσιακό !!! Καλό καλοκαίρι και καλές δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πεπη μου τι αναλογιες !!! τελειο το μπουστο και ....καλοντυμενο ...haute couture!!! Του αξιζε η θεση διπλα στις ομορφες κυριες σου. με τα πινελα σου δε εφτιαξες μια θαυμασια γυμνη....συνεχισε το σου παει, φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ειναι υπέροχα και όπως πάντα οι φωτο τα αδικούν. Τα είδα απο κοντά ειναι όλα υπέροχα, το μπούστο δε άπαιχτο και με τις σωστές αναλογίες...χαχα φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήρθα κι εγώ ως ειδική! Στις αναλογίες φυσικά εννοώ, διότι τις διαθέτω κι εγώ και είμαι εξοικειωμένη...χαχαχα. Άντε να βάλουμε κι έναν άσσο μπροστά να μας περιλαμβάνει όλες...αχαχα...μόνο που θα φαίνεται σαν ύψος...χχχχχααααα... που και πάλι το'χουμε! Όσο για τις δημιουργίες, μοναδικές όπως πάντα Πεπίτα και με ευχάριστη έκπληξη στο ζωγραφικό θεματάκι! Είναι που δεν το'χεις...άντε και σε πιστεύω!!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φτιάχνεις πάντα ωραίες δημιουργίες, και θαρρώ το ξέρεις!
    Γουστάρω που πειραματίζεσαι, που "ρισκάρεις" , που έχεις ανοιχτό πνεύμα και βλέμμα, και αυτά στα έχω ξαναπεί.
    Βγήκα από το καβούκι μου, για να σου πω ένα γεια, να σου αφήσω ένα φιλί και να σου ευχηθώ να περνάς καλά!
    ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ ΜΟΥ.....ΤΟ ΜΠΟΥΣΤΟ ΚΑΛΟΔΟΥΛΕΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ....ΜΕ ΤΙΣ ΠΤΥΧΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΟΛΑ ΤΟΥ!!!!
    ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΣΤΗ ΦΙΓΟΥΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΞΕΤΡΕΛΛΑΝΕ.....ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ.....ΤΟ ΔΕ ΦΟΝΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ.....ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πέπη μου θαυμάζω όλη τη γωνιά αυτή του σπιτιού σου. Είναι υπέροχη με τις δημιουργίες σου.
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. υπεροχα τα εργα σου!

    καλημερα καλη μου φιλη!
    να εχεις μια ομορφη εβδομαδα!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ολα σου τα έργα ειναι φανταστικά εκανες μιά υπέροχη γωνιά !!!!
    Καλή εβδομάδα .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ PEPI ΜΟΥ!!!!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΕΣ!!!!!ΚΑΙ Η ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εξαιρετικό το μπούστο !!!Τι όμορφα που ταίριασαν όλα μαζί στον τοίχο!!!!!!Καλό μήνα ,Πέπη και πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Την καλημέρα μου και καλό καλοκαίρι! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ!!!
    ΠΑΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΕΠΑΚΙ ΜΟΥ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πανέεεεεεεεεμορφααααααα!!!!!!!! Να εισαι καλά Πεπίτα μου!!!!
    Σε φιλώ!!!!!:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πεπη μου φοβερες δημιουργίες όλες!!!! Και τι όμορφα τις ταιριαξες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέπη μου γλυκούλα μου , απίθανα όλα όσα μας ετοίμασες πάλι!! έχεις τις υπέροχες δημιουργίες σου και το τέλειο κορμί φυσικά, δεν ειναι αστείο!! .. είχα την τύχη να σε γνωρίσω και από κοντά και είσαι μια κούκλα!!! φιλάκια πολλά αγάπη μου, και καλό δημιουργικό καλοκαίρι γλυκούλα μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ μου άρεσε το πώς ξεκίνησες και πού κατέληξες Πέπη μου :)
    Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου.
    Ο πίνακας μου άρεσε ιδιαίτερα. Εγώ δεν μπορώ να τον κρίνω τεχνικά, όμως μου "μίλησε" στην ψυχή.
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πόσο υπέροχα!!
    Για τις αναλογίες δεν θα σχολιάσω..!!
    Να περνάς όμορφα, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αγαπημένο μου Πεπουλίνι είμαι και πάλι εδώ μετά 4 μήνες ύστερα απο τον τραυματισμό της μαμάς μου!μου έλειψε η γειτονίτσα μας με τα μικρά θαυματά της!δεν θα μπορούσα να ξεχάσω κι εσένα καλή μου φίλη και τις Δημιουργίες καρδιάς-το ξέρεις ότι είμαι φαν-εξαιρετική και τελευταία σου παρουσίαση-ανάρτηση με τις μοναδικές σου δημιουργίες!!!!!!!!!!σου στέλνω την αγάπη μου και φιλιά!να περνάς καλά και ξένοιαστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι όλα υπέροχα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Οσο για τις αναλογίες τι να τις κάνεις είναι απλώς νούμερα!!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πάρα πολύ όμορφα!!!Και το μπούστο και το γυμνό (ειδικός δεν είμαι αλλά μου αρέσει πολύ!)
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εξαιρετικά!!
    Καλό σαββατοκύριακο να έχεις φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι υπέροχα!Εξαιρετικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πανέμορφες δημιουργίες Πέπη μου!!!!Σου εύχομαι ένα καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...