Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Αγαπημένα κομμάτια




Σας έχω ήδη πεί ότι η τεχνική του decoupage με συναρπάζει, γιατί μπορώ να συνδυάσω πολλά μοτίβα, να χρησιμοποιήσω πολλά χρώματα, να εφαρμόσω πολλές τεχνικές.
Κάποια κομμάτια είναι πράγματι πολύ αγαπημένα ! Στολίζουν κάποιες γωνιές του σπιτιού μου, ή κάποιες γωνιές σπιτιών φίλων μου. Και αυτό είναι κάτι που μού δίνει μεγάλη χαρά !  Πορσελάνινα , γυάλινα, ξύλινα αλλά και πήλινα αντικείμενα, παλιά και καινούργια, έγιναν δημιουργίες σε χρώματα φθινοπωρινά και όχι μόνο.
Καλά να περάσετε στη βολτούλα σας !




Ενα παλιό γυάλινο  κανατάκι που ξέθαψα από το σκρίνιο της μητέρας μου και που ανήκε στη γιαγιά μου, μεταμορφώθηκε και έγινε πιο..ζωηρό ! Χαρτοπετσέτα, χαρτομάντηλα, ακρυλικά, δαχτυλοπατίνα είναι αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για την πλήρη μεταμόρφωσή του !! Νομίζω πώς το αποτέλεσμα με δικαίωσε ! Εσεις τι λέτε;






 




Ενας καμβάς ετοιμάστηκε να υποδεχτεί την πιο γλυκεια εικόνα του κόσμου !!
Ριζόχαρτο με μια πολύ τρυφερή  παράσταση , πάστες για ανάγλυφο effet, πατίνες  ! Λιτό και απέριττο ! Είναι τόσο "πλούσιο" σε έκφραση, που δεν χρειάζεται τίποτα άλλο !












Φρούτα σε κεραμίδι!  Χαρτί, ζωγραφική  και πάστα για ανάγλυφο αποτέλεσμα . Στολίδι για κάποιο τοίχο κουζίνας !!











 


Ενας δερμάτινος δίσκος, από άλλες εποχές,  "φιλοξενεί" περήφανα άλογα!
Ριζόχαρτο, πατίνα, κρακελέ είναι τα συστατικά ενός απλού αλλά και εντυπωσιακού δίσκου!




 





Σε ένα κεραμίδι  πολύ μεγάλο ξεκουράζεται ένας εξωτικός πολύχρωμος παπαγάλος!!! Χαρτί, ακρυλικά και στόκος είναι αυτά που χρησιμοποίησα !







 





Ενα παλιό μπουκάλι από ποτό κουμ-κουάτ μεταμορφώθηκε με κρακελέ, ακρυλικά και μοτιβο χαρτοπετσέτας . Ενα κλαδί ελιάς με την τεχνική sospesso στολίζει το πώμα!






Ενα μικρό δισκάκι από μελαμίνη, ασταρώθηκε, βάφτηκε, "κρακελαρίστηκε", στολίστηκε με χαρτοπετσέτα και είναι έτοιμο να σερβίρει τον πρωϊνό μου καφέ! Για να  κάνει την ημέρα μου πιο φωτεινή , γεμάτη χρώματα!



Ελπίζω να περάσατε καλά! Εάν ναι, τα ξαναλέμε σύντομα! Εάν όχι, σας ευχαριστώ για το χρόνο σας! Φιλιά και να είστε καλά !!!

15 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή δουλειά!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΒΡΕ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΞΑΙΡΕΤΗΚΑ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΠΑΣΤΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΣΤΟΚΟ;;;;;;;Η ΚΑΝΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑΑΑΑΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ! ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΩΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφα ολα.Εχω και εγω μια ιδια κανατα απο την μαμα μου και τωρα που ειδα την δικια σου μου μπηκαν ιδεες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραια δουλεια...!!!!!!το ενα καλυτερο απο το αλλο!!!!!μπραβο !!!!μπραβο!!!! φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά λέει η Δημιουργία, μας βάζεις ιδέες να αρχίσουμε να ψάχνουμε τα ντουλάπια των μαμάδων μας!
    Πολύ όμορφα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κορίτσια, πολύ χαίρομαι που σας άρεσαν !! Ευχομαι σε όλες σας καλό φθινόπωρο !!Με υγεία, δημιουργικότητα, φαντασία ! Σας ευχαριστώ για τη ζεστασιά σας !! Θα τα ξαναπούμε σύντομα! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πωπω τι παραγωγή είναι αυτή;;υπέροχα όλα!!!!! χίλια μπράβο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ ομορφα ολα Pepi, αλλα το κανατάκι...αριστούργημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα και εγώ Πέπη!!!
    Πολύ όμορφες δημιουργίες...Το κεραμίδι με τον παπαγάλο τέλειο!...Και κάτι κουνελάκι που είδα πιο κάτω...και κάτι κολιέ-βραχιολάκια...αχ δε συνεχίζω θα τα γράψω όλα!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όπως πάντα... οι δημιουργίες σου υπέροχες!!! αυτή την φορά όμως "η πιό γλυκιά εικόνα του κόσμου" νομίζω ότι κλέβει την παράσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πέπη μου καλώς σε βρήκα.Έκανα μια βόλτα στο σπιτάκι σου και ομολογώ πως είναι καταπληκτικό,κάνεις υπέροχη δουλειά μπράβο!!!!Καλό απόγευμα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα σε όλες !! Σας ευχαριστώ για τα καλά και ενθαρρυντικά λόγια σας !! Μου δίνετε θάρρος και ...θράσος να συνεχίζω ακάθεκτη !!
    Νάσια, για ανάγλυφο effet χρησιμοποιώ πάστα διάφανη που τη "δουλεύω" και μετά τη βάφω.
    Και πάλι σας ευχαριστώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...