Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Το σπίτι της μυλωνούς

Θυμάστε τον κυρ μυλωνά; Ε λοιπόν , ο κυρ μυλωνάς έχει και σύζυγο! Νοικοκυρά, χρυσοχέρα, και..γιαγιά!! Ναι, ναι έχουν και μια κόρη και ένα γιο!  Η κόρη μικροπαντρεμένη , έχει και ένα παιδάκι αλλά λόγω των δυσκολιών της εποχής (η ίδια και ο άνδρας της εργάζονται ) το μεγαλώνει η γιαγιά και ο παππούς!
Η κυρά μυλωνού λοιπόν, τον έστρωσε σε μια μουρμούρα τον μυλωνά , άλλο να το λέμε και άλλο να το ακούμε! Ο λόγος : μα, να έχει κάνει τόσα στο μύλο του και να μην βάλει καινούρια κεραμίδια στο σπίτι τους, να μην το βάψει !!
Τι να κάνει και αυτός ο άμοιρος !
Ξεκίνησε να φτιάχνει τη στέγη
με την καμινάδα (μην έλθει ο χειμώνας και αρχίσουν οι βροχές και τα κρύα),
 στερέωσε και τον κισσό που, αλλοίμονο στην μουρμούρα του στεφανιού του, δεν τόλμησε να τον κόψει,
ασβέστωσε το σπίτι, έβαψε την πόρτα και τα παραθύρια  του σπιτιού, αλλά και τις σιδεριές,
 έβαλε και καινούριους πασάλους για την μπουγάδα  της κυράς του!
 Και τσούπ, νατη και η ίδια, καμαρωτή καμαρωτή στον κήπο της που με τόση αγάπη φροντίζει η ίδια!

Νάτο και το σπίτι του ζεύγους!! Με την καινούρια του στέγη, τα φρεσκοβαμμένα πορτοπαράθυρα, την καινούρια κούνια -δημιουργία του κυρ μυλωνά για το εγγόνι του, έβαλε και μια ομπρελίτσα για να μην το "καίει" η ήλιος , ήλθε νιαουρίζοντας και ο Πούκι , η γατούλα!
"Αντε, κάτσε ,να το βγάλω και αυτό μια φωτογραφία , να το στείλουμε να το δεί  το παλληκάρι μας!", είπε ο κυρ μυλωνάς και ...τσαφ!!!!! ( το εγγονάκι ήταν στη γειτόνισσα και δεν βγήκε φωτογραφία!).
Του πηρε λίγες μέρες να το ολοκληρώσει, αλλά χάρηκε όταν το τελείωσε !!! Ασε, που σταμάτησε και η κρεββατομούρμουρα !!


Και το άλλο πρωί , ξεκίνησε για το μύλο του με τον κυρ Μέντιο, τον γαϊδαράκο του (για να μην αναρωτιούνται κάποιοι που είναι το γαϊδουράκι του !! χαχα!!!). Τόσες μέρες που έφτιαχνε το σπίτι, οι δουλειές του είχαν μείνει πίσω. Αλλά , ας είναι !  'Εχει μάθει , και η πολλή δουλειά δεν τον τρομάζει!!!!


Φυσικά, όπως καταλάβατε είναι και αυτό ένας κουμπαράς! Με πολλή αγάπη φτιαγμένο για έναν τόσο ιερό σκοπό! 
Αισίως , έφτασα τους ..20! Να κάνω κάποια άλλα που έχω στο μυαλό μου, και αν μείνει χρόνος μπορεί να κάνουμε και κανέναν ακόμη! Η πρό(σ)κληση  της Ρένας είναι μέχρι τα μέσα Νοεμβρίου!
Να πώ κει ένα μεγάλο "ευχαριστώ"  στην Μαριλένα για το ομορφο βραβείο που μου χάρισε

Φιλάκια σε όλα τα μαγουλάκια μαζι με τις ευχές μου για έναν γλυκό Οκτώβρη!





49 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΕΠΙΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!
    ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ!!!!!!
    ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ TEXNIS STORIES!
    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 500!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΟ,ΤΕΛΕΙΟ,ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!ΠΕΠΗ ΜΟΥ,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΠΟΛΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα!!!τι να πω πια!!!τι να πω!!!
    δεν λέω τίποτα!!!!έμεινα άφωνη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέπη μου είναι ένας πραγματικά πολύ όμορφος και διαφορετικός κουμπαράς παρουσιασμένος με πολύ προτότυπο τρόπο..Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ βρε Πέπη μου...τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις..!!!!
    Είναι όλα σου ένα κι ένα!Χίλια μπράβο!
    Τόσο ψηλά που έχει μπει ο πήχης με τους κουμπαράδες,που να σας φτάσω?Αλλά μην νομίζεις..το έχω στο νου μου και κάτι θα κάνω κι εγώ!
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καταπληκτικό το σπιτάκι -κουμπαράς!!!!!!!! Και τόση λεπτομέρεια !!!!! Πολλά πολλά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα αυτός δεν είναι ένας απλός κουμπαράς....είναι παράσταση ολόκληρη!...Μπράβο Πέπη!!!...πολύ όμορφη δουλειά!...ωραίος και ο τρόπος που τον παρουσίασες!...
    Τώρα...για την μυλωνού και τη μουρμούρα....δεν πειράζει...χρειάζεται κι`αυτή καμιά φορά...για να τελειώνουν οι δουλειές μας....
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βρε συ δεν είχες πει πως τελείωσες με τους κουμπαράδες;Ξανακύλησες;;;Χαχα...Κι έφτιαξες και τον μεγαλύτερο!Είναι απίθανος...η λεπτομέρεια με το απλωμένο ρούχο με ξετρέλανε...Μπράβο Πέπη...δεν έχω τι να πω!!!Φιλιά και μια γλυκιά καλημέρα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ θυμάμαι και το συρτάρι σου!!!!!!Ξέρω ότι κάνεις απίθανα πράγματα!!!!!!Πέπη μου μπράβο και πάλι!!!!!!!!Εγραψες!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά τι να πω δεν ξέρω????? Έχεις ξεφύγει..... Μπράβο ρε Πεπίτα τέλειος!!!!!! Καλή σου μέρα... πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπερπαραγωγή και αυτό!!! Μπράβο!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέπη αυτό είναι αριστούργημα! Όποιος τον αποκτήσει θα έχει πάρει ένα έργο υψηλής καλλιτεχνικής δημιουργίας.
    Πολλά συγχαρητήρια! και η ιστοριούλα που το συνοδεύει καταπληκτική.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.....ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ-ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ πολύ τέλειος!!!!! Καλά κ η περιγραφή σου ήταν απλά μαγευτική!!! Πολλά συγχαρητήρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απλά καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!δεν έχω λόγια!!!!!!!!!!!μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. λάτρεψα πολύ τον τρόπο παρουσίασης
    πολύ όμορφος ο κουμπαράς , ασυνήθιστος και όμορφος
    συγχαρητήρια για το βραβείο
    ορίστε ακόμη ένα κι από μένα

    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2012/10/one-lovely-blog-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Πέπη μου!Η αφήγησή σου ΤΕΛΕΙΑ!Ο κουμπαράς από τούς καλύτερους πού έχω δεί!!Οι μικρές λεπτομέριες πού τόν στόλισες είναι καταπληκτικές!Ακόμη μία φανταστκή δημιουργία!Εύγε φίλη μου!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο το σπίτι της μυλωνούς,η μπουγάδα της είναι άπαιχτη!!!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο!Σου αξίζουν πολλά συγχαρητήρια!Από τους πιο όμορφους κουμπαράδες που έχω δει!Αν έμενα Θεσσαλονίκη, θα τον αγόραζα!Να είσαι καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλόκληρη σύνθεση,μαζί και η ιστοριούλα!
    Είναι υπέροχος,καταπληκτική δουλειά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο, καταπληκτικό, χαράς την υπομονή σου με τόσες όμορφες λεπτομέρειες που έφτιαξες. Νομίζω ότι δεν έχω δει ωραιότερο κουμπαρά μέχρι τώρα!!!! Και η ιστοριούλα.... χαχα!!!Μπράβο σου Πέπη, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αυτό δεν είναι κουμπαράς! Είναι υπερπαραγωγή! Καταπληκτικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ώχουυυ, έχω χάσει επεισόδια ! Κοριτσάκι, είσαι τόσο πολύ ταλαντούχα ! Αυτοί δεν είναι κουμπαράδες, είναι υπερπαραγωγή ! Και το κρεμασμένο πουλοβεράκι, τέλειο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτές οι μικρές σου γλυκίτατες λεπτομέρειες με τρελαίνουν!!!!!Είναι φανταστικό το σπιτάκι σου δεν πιάνεσαι μπράβο σου Πέπη μου!!!!!Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέπη μου,εκπληκτικό το σπιτάκι του μυλωνά!!Παραμυθένιο!Και η ιστορία σου,μαγευτική!!Συγχαρητήρια,γλυκιά μου και πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλά όλη η σύνθεση είναι φανταστική αλλά θα επαναλάβω κι εγώ όσα ανέφεραν τα κορίτσια προηγουμένως!!! Οι λεπτομέρειες είναι κυριολεκτικά όλα τα λεφτά!!! Μπράβο σου Πεπάκι για άλλη μια φορά!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι τέλειο που είναι το σπιτι της μυλωνούς !!!!!Υπέροχο δεν εχω λόγια , και οι λεπτομέρειες !!!!ε΄ναι απο τα πιο αξιολάτρευτα σπιτάκια που εχω δει !!!Ισως το καλύτερο Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ζηλεύω το σπιτάκι της μυλωνούς με την καλή έννοια. Το έφτιαξες πανέμορφο με όλες αυτές τις λεπτομέρειες που του έβαλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καταπληκτικός ο κουμπαράς σου!!!Τέλειος!!!Και η ιστορία που τον συνοδεύει μου έρεσε πολύ!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ποοοοοσεες αναρτησεις σου εχω χασειιιιιιιιι!!!!!!
    παω να τις δω οοολεεες!!!
    Τι φανταστικο σπιτακι ειναι τουτο !εξαιρετικες λεπτομερειες και πολυυυυ φαντασια!
    να σαι καλα πεπη μου !!!σε φιλωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά φοβερός και αυτός ο κουμπαράς!!!Τέλειος!!!!Οι λεπτομέρειες όλα τα λεφτά μπράβο Πέπη μου καταπληκτικές δημιουργίες!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπερπαραγωγή ο κουμπαράς,τέλειος!!!!!!!
    Φαίνεται πως το ευχαριστήθηκες!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. wow!! δεν έχω λόγια, είναι υπερπαραγωγή όπως λέει και η rena παραπάνω!!! συγχαρητήρια και για το βραβείο! φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πεπακι μου εισαι χρυσοχερα!!!!Μπραβο σου γλυκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εκπλήκτική δουλειά!!!! Μπράβο σου!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αριστούργημα!!!!!Φανταστική δουλειά!!!!
    Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πεπίτα είσαι απίστευτη, τι έφτιαξες πάλι?
    Ειλικρινά έχω χάσει τα λόγια μου με όλα τούτα!
    Τώρα κάνε και μια βόλτα και από την κυψέλη μας να πάρεις κάτι που σου αξίζει!
    Φιλιά απόλες τις χρυσομελισσούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εκπληκτική δουλειά, υπερπαραγωγή θα τολμήσω να πω! Το πιο δύσκολο πράγμα για μένα είναι να συνδυάσω ανάρτηση, αυτό που προβάλλω με λόγια, εξαιρετική παρουσιάση μπράβο!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλά δεν το πιστεύω και αναρωτιέμαι γιατί δεν μου βγαίνουν αναρτήσεις από κάποια μπλογκ, δεν ήμουν αναγνώστριά σου μόλις έγινα! ντροπή χίλια συγνώμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Υπέροχοι και με τόσες λεπτομέρειες!!!
    Μπράβο, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ουάου! ξετρελάθηκα με το μικρό γαλαζιο φορεματάκι!!!
    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πεπίτα μου η λεπτομέρεια κανει την διαφορά...θα πω εγώ μου άρεσε παρα πολύ το σπιτακι της Μυλωνούς σου κορίτσι μου καποιος κατασκευαστής αν τα δεί θα ζηλέψει...χι..χι.. ονόματα δεν λέμε... γιατί του αρέσουν και εκείνου οι λεπτομέρειες..... μραβο σου και για στα χέρια σου ...πόσους λέμε κουμπαράδες έκανες;;; 20;; εμείς που να κρυφτούμε;;;; τα φιλακια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Beautiful work!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαχα τι ωραία ανάρτηση.!!!! Καλά τι να πω πια με τόσο όμορφα πράγματα που έχεις φτιάξει. Να κρυφτώ από την ντροπή μου.!!!!20 κουμπαράδες !!!!!! Χίλια μπράβο.!!!!! Φιλιά.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πεπη μου καλημέρα. Πολύ ωραία δουλειά. Μπράβο. Φαίνεται ότι την έκανες με πολύ κέφι και φαντασία. !!!Μου άρεσε φυσικά και η καταπληκτική περιγραφή. Ξανά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν σας προλαβαίνω τι δημιουργικός οίστρος είναι αυτός!!
    Σε προϋγούμενη επίσκεψή μου θαύμασα αυτό το υπέροχο και άψογο δημιούργημα Τέλειο και στην πιο μικρή λεπτομέρεια.
    Ενθουσιάστηκα με το πλεκτό στο σκοινί!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!
    Αλλά αφού σχολίασα δεν πάτησα δημοσίευση φαίνεται... μεγάλη γυναίκα ειμαι και ξεχνώ...(χα!χα!) και ετσι επανορθώνω τώρα...Καλό σου βράδυ και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Υπεροχος και πολυ ομορφη η ιστοριουλα!
    [Ελπιζω να δημοσιευτει αυτο ειναι μερες που προσπαθω..]
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πεπακι παλι εγραψες!!!! Αχ αυτες οι λεπτομερειες στα εργα σου!! Ολα τα λευτα!!!!!!!!!!!Φιλακια .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...