Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Ενα μπαλόνι! Πολλά χαρτόνια! Και ένα κονσερβοκούτι! Και γάζα! Και κομμάτια ξύλου! Και ένα κουτάκι γεμάτο λουλούδια!

(Δεν είναι τίτλος ανάρτησης αυτός!! 'Εκθεση ....ιδεών είναι!! χαχα)
Χρόνια πολλά και γλυκά στις μανούλες!
Να'μαστε καλά , να χαιρόμαστε τα βλαστάρια μας! Να τα δούμε όπως θέλουν εκείνα , να είναι πάντα γερά και δυνατά, γεμάτα από χαρά, αγάπη και ευτυχία!

Πρωϊ - πρωϊ , με περίμενε μαζί με την κούπα αχνιστού καφέ , ένα πανέμορφο σκαλιστό κουτάκι με τριαντάφυλλα και ορχιδέα! Και ένα γλυκύτατο ζευγαράκι σκατζοχοιράκια ! Και μια χειροποίητη καρτούλα!
Από τα παιδιά μου!!! Πότε τα είπαν, πότε τα κανόνισαν, πότε τα πήραν , μόνον εκείνα ξέρουν!!!!
Από μένα εισέπραξαν μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά γλυκά φιλιά !

Και τώρα στα blogoδρώμενα....
Πώς πέρασε ο καιρός και φτάσαμε λίγες μόνον ημέρες να απέχουμε από το bazaar της Πάτρας!!
Και επειδή άργησα να πάρω "μπρος" , τις τελευταίες ημέρες έτρεχα και δεν προλάβαινα!
Θα σας κουράσω λιγάκι (???) γιατί έχω να σας δείξω αρκετά , και η Φωτεινή θα μου ..βάλει τις φωνές!!
Λεπτομέρειες θα σας δείξω αργότερα, με άλλες δημιουργίες, χρησιμοποιώντας παρόμοια υλικά, τώρα θα πάρετε μια σχετικά συνοπτική εικόνα ....

 Παραθυράκια, πορτούλες, μπαλκονάκι από πηλό αέρα, ξύλινη σκεπή,  πάστα με κόκκους για τους τοίχους , ένα μικρούλικο μεταλλικό κλουβάκι για μελωδικά πρωϊνά ξυπνήματα , μια μικρή (αλουμινο-)λιμνούλα και
νατο , το χαρούμενο λαγουδοσπιτάκι, από κουτί γάλα με γυψόγαζα !!!!

 Ενα μπαλόνι, χαρτόνι, 15 (!) τουλάχιστον στρώματα με εφημερίδες και atlacol, μια μικρή κοσέρβα από τόνο με ένα κομμάτι χαρτόνι και ..άλλα στρώματα εφημερίδας και
 το χρωματιστό αερόστατο είναι έτοιμο να πετάξει και να μάς πάει να δούμε τον κόσμο από ψηλά !
Ισως τότε πραγματικά να μοιάζει με ζωγραφιά! (για να δανειστώ και τους στίχους από το τραγούδι του Κ.Χατζή).
Και είναι δυο (!!) κουμπαράδες ! Και το αερόστατο και το καλαθάκι!!!!

Ενα κουτί από χοντρό χαρτόνι "ντύθηκε" με και αυτό με εφημερίδες και κόλλα (χάρτωμα) στοκαρίστηκε και
αφού τοποθετήθηκε και η σκεπή
 ζωγραφίστηκε μια αναρριχώμενη βουκαμβίλια (λέμε τώρα....) και έτοιμο !

 Τελειώσαμε τα ..ντοματάκια, πλύθηκε το κονσερβοκούτι, ντύθηκε με λινάτσα, δαντέλες, κουμπάκια, κορδελίτσες , ένα ψαλιδάκι και μια τόση δα ραπτομηχανή και
 ένας ρομαντικός κουμπαράς έτοιμος!!

Για το τέλος σας άφησα
μια κατασκευή που την "πάλευα" αρκετό καιρό !! Και τι δεν έχω χρησιμοποήσει: ένα παλιό κουτί ντύθηκε με γυψόγαζα, το πάνω μέρος έγινε με χάρτωμα (τα στρώματα εφημερίδας που λέγαμε), πηλός αέρα για την κορυφή και τα χρυσά στρογγυλά,  ακόμη και ο εσωτερικός πλαστικός κύλινδρος από τη γυψόγαζα χρησιμοποίηθηκε ως κεντρικός στύλος,   καλαμάκια ξύλινα , πολλά ακρυλικά, ακόμη περισσότερο κέφι και
 το καρουζελ με τα αλογάκια έτοιμο!!!
(Να σας ομολογήσω κάτι: είμαι περήφανη για αυτή τη κατασκευή μου. Με ..ζόρισε λιγάκι, αλλά τα δύκολα με ..εξιτάρουν , και το αποτέλεσμα , νομίζω ότι με δικαίωσε).

Και οι πέντε κουμπαράδες πήραν και αυτοί το δρόμο για την Πάτρα

                                                 για το bazaar στις 16, 17 και 18 Μαϊου
                                                       για το Αντωνοπούλειο 'Ιδρυμα.

Νοιώθω μεγάλη χαρά κάθε φορά που επισκέπτεστε το "σπιτάκι" μου! Και νοιώθω ακόμη μεγαλύτερη την ανάγκη να σας πω ένα μεγάλο "ευχαριστώ" για την παρέα που μου προσφέρετε, για τον πολύτιμο χρόνο σας, για τα καλά σας λόγια!
Να'στε πάντα καλά ! Και χρόνια πολλά στις μανούλες !
Φιλί μεγάαααλο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

36 σχόλια:

  1. Πέπη, οι δημιουργίες σου πέρα απο κάθε φαντασία !!! Κατάθεση ψυχής, ρεσιτάλ πρωτοτυπίας και καλαισθησίας, μιλάνε χωρίς λόγια ότι είναι έργα μιάς χαρισματικής δημιουργού !!! ΄Ολα υπέροχα, έχουνε φθάσει ήδη στην Πάτρα και αύριο θα παραληφθούν επισήμως !!!
    Ανεπανάληπτα τα σπιτάκια και το αερόστατό σου αλλά το καρουζέλ θα κλέψει καρδιές !!!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά μανούλα!!!!Καλά τι θαύματα έκανες!!!!Έχεις δίκιο που είσαι περήφανη για το καρουζέλ!!!!Πανέμορφη δουλειά!!!Και τα υπόλοιπα όμως δεν πάνε πίσω!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια πολλά. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά και καλά Πεπη μου,να είσαι καλά να χαίρεσαι τα βλαστάρια σου.Και τώρα έρχομαι στις δημιουργίες σου που με έχουν ξετρελάνει,είναι όλες τους κομψοτεχνήματα με κορυφή το καρουζελ.Γεια στα χέρια σου και στην υπομονή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι οργασμός δημιουργίας είναι αυτός Πεπη μου...!!! μπορεί να τα αφησες για το τελος αλλα καταφερες να μας εντυπωσίασεις .. πως τα καταφέρνετε ολες σας απορώ παιδι μου περιτό να σου πω οτι θαυμαζω.. και ζηλευω.. καθε φορα που βλεπω .. τοσο ωραιες κατασκευες....οσο για το καρουζελ σίγουρα θα κλεψει καρδιες οχι οτι το αεροστατο και το σπιτακι θα παει πίσω...να εξηγιόμαστε..χι.χι. Χρονια πολλα σου και σε όλες τις μανουλες του κόσμου...να σε χαιρονται ολα τα αγαπημενα σου φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχω μείνει άφωνη και χαζεύω εδώ και ώρα τις δημιουργίες σου!!!! Ο ένας κουμπαράς ομορφότερος από τον άλλο! Μαγικά τα χεράκια σου, να είναι πάντα ευλογημένα και τόσο χαρισματικά!! Να χαίρεσαι τα αστεράκια σου και να τα καμαρώνεις να μεγαλώνουν όπως επιθυμείς! Πολλά-πολλά φιλιά και σ΄ευχαριστώ τόσο πολύ για τις επισκέψεις σου και τις ευχές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ουάου!!!
    Από πού να αρχίσω???
    Θα σου αφήσω ένα πολύ γλυκό φιλί και μια πελώρια αγκαλιά που θα τα καλύψει όλα!!!
    Και τη γιορτή της Μητέρας και τα... άλλα!!! (Αυτά τα sssssuper δημιουργήματά σου, που χαζεύω εδώ και αρκετά λεπτά!!!)
    ;-)
    Μάκια-μάκια, κορίτσι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφοι οι κουμπαράδες! Πολύ ωραίες οι ιδέες σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αρχικά θα πω τις ευχές για την ημέρα : Χρόνια πολλά και καλά με υγεία και ευτυχία.Να χαίρεσαι τα μπουμπουκάκια σου κι εκείνα εσένα!!!!
    Στη συνέχεια δε θα σχολιάσω γιατί έμεινα άφωνη...ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!!!!!!Σιγά μη δε το ξέρεις,αλλά λέμε τώρα κι εμείς...
    Μπράβο,κοριτσάρα μου!Καλό τους δρόμο!!!
    Φιλιά κατάμουτρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέπη μου να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!!!
    Οι κουμπαράδες σου είναι ο ένας καλύτερος από τον άλλο. Έχω εντυπωσιαστεί.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όλα πολύ όμορφα
    Χρόνια σου πολλά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όπως πάντα, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ !!! Αναμένω λεπτομερείς οδηγίες, μήπως κάποτε φτιάξω κι εγώ κάτι παρόμοιο, λέμε τώρα ...
    Χάρηκα πολύ πολύ (ξέρεις εσύ, χαχα) και Σε Φιλώ ακόμα πιο Πολύυυυυυυυ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΥΠΕΡΟΧΑ!! ΑΨΟΓΑ !!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΆ !!και όλα τα επίθετα θαυμασμού που γνωρίζουμε!!!!Είσαι φοβερή με ατελείωτη φαντασία και φυσικά είναι όλα καλοφτιαγμένα και στην παραμικρή τους λεπτομέρεια!!!Πρωταγωνιστής της ανάρτησης είναι το αξιολάτρευτο καρουσέλ!!!Καλό βράδυ Πέπη και καλή συνέχεια σε ότι κάνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά για την ημέρα Πεπίτα μου... να είσαι πάντα καλά να χαίρεσαι τα υπέροχα βλαστάρια σου!!!!! Για τις δημιουργίες σου τι να πω???? υποκλίνομαι στο ταλέντο σου και στην φαντασία σου!!!! Νομίζω πως έχεις ξεχάσει έναν κουμπαρά όμως.... για ξανά σκέψου!!!! Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα και καλές δημιουργίες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καταρχήν χρόνια πολλά γιατί για λίγη ώρα ακόμα είναι η γιορτή μας, να είσαι καλά, γερή , δυνατή και χαρούμενη!
    Πέπη είναι υπέροχα! Χίλια μπράβο σου αξίζουν!
    Καλά κάνεις και είσαι περήφανη για το καρουζέλ γιατί είναι απίστευτο!
    Καλή και δημιουργική εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΠΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!
    ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καταπληκτικοί οι κουμπαράδες σου, έργα τέχνης. Πολύ θα ήθελα να σε έβλεπα όταν τους έφτιαχνες, για να μάθω και εγώ δυό πράγματα η άσχετη.
    φιλιά πολλά
    και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!! Το καρουζέλ είναι άπαικτο και το αερόστατο πολύ εντυπωσιακό!!!! Μου άρεσαν πάρα πολύ!! Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλα οι κουμπαράδες εχουν φτάσει σε αλλο σημείο! Μένεις με ανοικτό το στόμα.Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια Πολλά Πέπη!Νά χαίρεσαι τά παιδάκια σου!Υπέροχοι οι κουμπαράδες σου!!Αψογοι όλοι!!Τό αερόστατο καί τό καρουζέλ,θά κλέψουν σίγουρα τήν παράσταση!!Καλή επιτυχία!Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σας..έχετε γούστο και φαντασία..και ο κουμπαράς κουκλί,φυσικά και το καρουζέλ.αλλά το λαγουδόσπιτο είναι συγκλονιστικά αγαπησιάρικο!Σε συναντάω σε αρκετά σχόλια Πέπη και είπα επιυέλους να τα πούμε και απο τα σπιτάκια μας!!καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέπη μου... οι κουμπαράδες σου είναι απίστευτοι, θα κάνουν θραύση στην Πάτρα!!!
    Χρόνια πολλά για τη γιορτή της μητέρας, να σε χαίρονται τα παιδιά σου και να τα χαίρεσαι κι εσύ... Τι γλυκιά η κίνησή τους!!!
    Σε φιλώ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν σε πέρασα για μεγάλη Πεπούλα μου,απλά ήταν η πρώτη φορά που μιλούσαμε.Δεν είμαι απο Ζάκυνθο,απο Αθήνα είμαι με ρίζες απο Κέρκυρα,ο συζυγός μου ειναι απο εκεί και έστειλα για την μητέρα του ζακυνθινή καντάδα..το ποίημα που διάβασες το έγραψα για τη μητέρα μου..αυτά για την ώρα..θα γνωριστούμε πιο καλά απο τα σπιτάκια μας και θα τα λέμε..καλό βραδάκι και σέυχαριστώ για την επίσκεψη και την εγγραφή στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ..ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ..ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ..ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΔΩΡΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΧΤΕΣΙΝΗ ΗΜΕΡΑ..ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ
    ΥΓ-ΒΡΗΚΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΑΣ ΣΤΟ ΦΕΙΣΜΠΟΥΚ, ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ ΑΙΤΗΜΑ ΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΜΑ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ,ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΛΑ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΟΥ , ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΕΠΟΧΗ :)
      ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΠΕΠΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΕ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΣΑ ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ..ΕΓΩ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΛΛΙΩΣ..ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΒΗΝΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ..

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά για τη γιορτή της μητέρας Πεπάκι μου!!! Να είσαι γερή να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι!!! Τα καλλιτεχνήματα σου είναι όλα απίστευτα και για άλλη μια φορά σου αξίζουν πολλά πολλά μπράβο!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hello! Very nice blog and interesting posts, great atmosphere.
      Have a nice day. :)
    Welcome to our blog about photography. +
    I hope you also enjoy it with us.

    Greetings!

    "Do what you love is not even that, but anyway"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά για τη γιορτή της μητέρας!Να είσαι καλά και να σε χαίρεται η οικογένεια σου!Οι κουμπαράδες σου είναι φαναστικοί!Ο ένας πιο όμορφος απο τον άλλο!Χίλια μπράβο για τη δουλειά σου και την υπέροχη προσφορά σου στο bazaar!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πω πω... όλοι οι κουμπαράδες είναι απίστευτοι! Πολλά μπράβο, κορίτσι μου! Καλοτάξιδοι να είναι... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΡΟΥΖΕΛ ΟΝΕΙΡΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ !!!!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πράγματι οι κατασκευές σου όλες, είναι δημιουργίες
    καρδιάς !!! Λάτρεψα το καρουζέλ, είναι απίθανο !!!
    και το κουτί με τη λινάτσα, τι ρομαντικό!!!
    Μπράβο !!! Να είσαι καλά να δημιουργείς ωραία πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. mprabw soy yperoxh koymparades ollh kai to karoysel alla kai to spitakh h linasta olla moy aresan poli na eisai kala panta na dimioyrghs filakia kalo bradi.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πανέμορφες δημιουργίες φτιαγμένες από μια μεγάλη καρδιά γεμάτη αγάπη και μεράκι ! Να είσαι πάντα καλά Pepi και να προσφέρεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Xριστός Ανέστη ,χρονια πολλά και καλά!Τι αριστουργήματα εφτιαξες Πέπη εχω χαζεψει αυτοι δεν ειναι κουμπαραδες ειναι εργα τέχνης!!!!θα εξαφανιστουν στην στιγμη στο μπαζαρ!!!!μπραβο σου για την προσφορα και την δημιουργία κι ξανα μπραβο για τις ιδεες!!!γεια στα χεράκια σου!!!!!!!!!!!
    εγω με την μικρη μονο βολτες και παιχνιδι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...