Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Πάμε μια καλοκαιρινή βόλτα ;

Μπήκε ο Ιούνιος δροσερός δροσερός!! Και κάτι ψιχάλες είδαμε, και λίγη ψυχρούλα, αλλά παρόλα αυτά το καλοκαιράκι μάς "χτύπησε" την πόρτα !!
Τι πιο άνετο, τι πιο δροσερό από ένα ζευγάρι δερμάτινες σαγιονάρες, που "πηγαίνουν" με όλα !
Νομίζω ότι είναι το πιο βολικό παπούτσι για το καλοκαιράκι!  Συυνδυασμένες έξυπνα, μπορούν να φορεθούν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ , να μάς κρατήσουν συντροφιά σε μακρινούς περιπάτους, ακόμη και να μάς οδηγήσουν σε ξέφρενους χορευτικούς ρυθμούς!
Το μόνο που απαιτούν είναι περιποιημένα, καθαρά και , ίσως, όμορφα βαμμένα νύχια !!!!









Είναι όλες δερμάτινες,  χειροποίητες , φτιαγμένες με φυσικά υλικά (γάζα, λινάτσα, δερμάτινα χειροποίητα στοιχεία, ξύλινα στοιχεία, κορδόνια, δαντέλες, κορδέλες) αλλά και με κέφι και διάθεση άκρως καλοκαιρινή!
Ελπίζω να σας αρέσουν!

Τα δωράκια σας του giveaway για τα 2α γενέθλια του blog μου  είναι σχεδόν έτοιμα ! Μην ξεχάσετε να μου αφήσετε κάποιο σχόλιό σας!!
Εξάλλου, πάντα , μου αρέσει τρελά να διαβάζω αυτά που μου γράφετε!!
Μέχρι την επόμενη φορά, να'στε όλοι καλά!
                                                 Φιλάκια σε όλα τα μαγουλάκια!


44 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλή μου Πέπη...το δελφινάκι είδε καλοκαιρινή βόλτα και ήρθε πλατσουρίζοντας γρήγορα χεχεχε :)) Ποτέ στη ζωή μου δε φόρεσα σαγιοναρούλες , είναι όμορφες ως εμφάνιση , μου άρεσε που τις έντυσες και στόλισες καλοκαιρινά.. Φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!!!
    Πολύ όμορφες οι σαγιονάρες!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποτε υπήρξα τρελή fun των συγκεκριμένων δερμάτινων σανδαλιών προϊόντος όμως του χρόνου τα τσιμπήματα στη μέση μου απαγόρευσαν τα ολόισια παπούτσια παντός τύπου. Ετσι τις βλέπω τις θαυμάζω, τις λιμπίζομαι,αλλά δυστυχώς...μέχρι εκεί
    Φιλάκια πολλά Καλοκαιρινά και όμορφα όπως οι στολισμένες σαγιονάρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ....Καλημερα Ομορφη..χρονια πολλα..τι ομορφες και πλουμιστες..γεματο απο χρωματα..και συνδιασμους που μονο εσυ ξερεις να κανεις..τελοιες..να σαι καλα ματια μου..σε φιλω..με μεγαλο φιλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα πανέμορφα για όμορφα,περιποιημένα, νεανικά πόδια.
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Πέπη μου!!! Οι σαγιονάρες σου είναι καταπληκτικές και φαίνεται ότι είναι φτιιαγμένες με αγάπη και μεράκι!!! Να είσαι πάντα τόσο δημιουργική!!! Πολλά φιλάκια!!! Καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Πέπη. Καταπληκτικές οι σαγιονάρες σου ειδικά οι καφέ με το τυρκουάζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό ακριβώς θα σχολίαζα! Μου "έβγαλαν" πολύ έντονα την αίσθηση της φύσης για κάποιο λόγο!!!
    Μπράβο, Πέπη μου!!!
    Εξαιρετική δουλειά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    Καλημέραααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλές και όμορφες!...και για όλα τα γούστα!..
    Μπράβο Πέπη μου!..είσαι χρυσοχέρα!
    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι κι`εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες σαγιονάρες!!!!
    Μπράβο Πέπη!! Είναι πραγματικά φανταστικές!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γιατί μία βόλτα ? Να φορώ τη μια σαγιονάρα και τις άλλες παραμάσχαλα!!!
    Αυτές οι σαγιονάρες είναι για πολλές βόλτες , να μας το κόψεις και αυτό!!!
    Πανέμορφες όλες , αλλά για μια βόλτα θέλω τις δύο τελευταίες!
    Φιλιά αγαπησιάρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aααααα!! Επαθα πλάκα!!!
    Ολες πανέμορφες, αλλά αυτές με τα κοχυλάκια, τις άκρως καλοκαιρινές,τις λάτρεψα!!!!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφες οι σαγιονάρες σου!Καλοκαιρινές και ευφάνταστες! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τοοοσο καιρό παρακολουθούσα το blog σου απ'της μητέρας μου και δεν ειχα προσέξει ποτέ οτι Pepi εισαι εσύ!!χαχα
    Πραγματικά πανέμορφες οι σαγιονάρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είμαι πολύ της σαγιονάρας. Τόσο πολύ που τελευταία κυκλοφορώ απο το πρωί μέχρι το βράδυ με αυτές. έχω ξεμάθει στα τακούνια και αν καμιά φορά χρειαστεί κάπου πιο επίσημα δεν μπορώ να ισοροπήσω.
    Οι σαγιονάρες σου εξαιρετικές.
    Ξεχώρησα την πρώτη με τα λαχανί και τυρκουάζ και την 8η την ολόλευκη..
    πολλά πολλά πολλά φιλιά νεραιδένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πανέμορφες είναι όλες η κάθε μια με τον δικό της τρόπο φτιαγμένες με πολύ μεράκι..
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι το όνο παπούτσι που φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ!! Είχα φτιάξει κι εγώ πέρυσι και από το πολύ το φόρεμα δυστυχώς μου έσπασαν! Από τις δικές σου μου αρέσουν όλες-ειλικρινά δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαράς τα ποδαράκια που θα τις φορέσουν και θα καμαρώνουν.Πανέμορφες οι σαγιονάρες σου Πεπη μου,γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Pepiτα,είσαι θεά!
    Καθότι αμετανόητο τζόβενο,λατρεύω τα "αλητοπαπουτσάκια" χωρίς τακούνια αλλά με θηλυκότητα και στυλ,και τούτα εδώ ξεχυλίζουν κι απ' τα δυο!!!
    Φιλιά κτμτρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. moy aresan oles den jerw poia na dialejw mprabw gia ths omwrfes saginares soy filia........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τις είδα και το πρωί , αλλά τώρα κατάφερα να έρθω να σου πω ότι η μία είναι καλύτερη από την άλλη!
    Μου αρέσουν τρελά τα υλικά σου που έχουν να κάνουν τόσο με τη φύση!
    Εύχομαι να συνεχίσεις να φτιάχνεις ομορφιές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πεπακι μου τι ομορφιες ειναι αυτες εκανες πολυ καλη δουλεια μπραβο σου!!!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πέπη μου είναι όλες ιδιαιτερες και ακρως καλοκαιρινές! Και μόνο που τις κοιτάζω μου φτιάχνουν την διάθεση! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφες οι σαγιονάρες σου!Μου άρεσει πολύ ο τρόπος που γράφεις!Χαίρομαι που βρήκα το blog σου!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι σαγιονάρες σου όπως και κάθε τι που δημιουργείς κλέβει τις καρδιές μας!!!Εξαιρετικές με πολύ γούστο (αυτό σε χαρακτηρίζει εξ άλλου) θα συμπληρώνουν την καλοκαιρινή σου εμφάνιση!!! Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι, πολύ χαρούμενο, με πολύ χαλαρωτικό και απολαυστικό διάβασμα κάτω από την δροσιά μιας παραθαλάσσιας ομπρέλας
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλησπέρα, Πέπη μου! Είναι υπέροχες όλες οι σαγιονάρες που έφτιαξες, με ωραία υλικά και πολύ γούστο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καταπληκτικές οι σαγιονάρες,όοοοοοολες!!!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ όμορφες καί καλοφτιαγμένες!!
    Ακρως καλοκαιρινές!!Καλό Σ/Κ!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΟΙ ΣΑΓΙΟΝΑΡΕΣ ΟΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
    ΔΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φανταστικές σαγιονάρες!!!Θέλω κάποια στιγμή να ξεκινήσω κι εγώ το άθλημα...ζηλεύω:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είναι πανέμορφες οι σαγιονάρες!!!Όλες καταπληκτικές και πολύ καλοφτιαγμένες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τι υπεροχες σαγιοναρουλες εφτιαξες πάλι, γεια στα χεράκια σου!!!!!!!Μου αρεσε πολυ η σαγιοναρουλα με στρασακια!!!!
    πολλα πολλα μπραβο!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Απίθανες οι σαγιοναρίτσες σου Πεπουλίνι μου!!Κόβω φλέβα για σαγιονάρα allday-night!!και με ξεβαμένο τζην θεικές!!!φιλάκια άπειρα και πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο Πέπη!!!!
    Ολες πανέμορφες.
    Κοίτα το μέιλ σου και πάρε με.

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ε,ναι...τώρα μπορώ να πω πως μπήκαμε κι επίσημα στο καλοκαίρι!!! Χωρίς σαγιονάρες Πέπης, καλοκαίρι δεν υπάρχει!χαχαχα. Πεπούλα σταθερή αξία στη σαγιονάρα λέμε...Ονειρεμένες!!! Μπράβο κορίτσι! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πέπη μου καλησπέρα!!!
    Τώρα που έμαθα τον δρόμο σου έρχομαι!!
    Τι όμορφες σαγιονάρες!! Είναι πραγματικά, το ένα ζευγάρι καλύτερο από το άλλο. Κι εγώ με κάτι τέτοια βγάζω το καλοκαίρι.
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλοκαιρινές βόλτες ναι, με τις υπέροχες σαγιονάρες που έφτιαξες. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΥΠΕΡΟΧΕς!!!!ΟΛΕς!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχα!!!!! Θα ήθελες να δώσουμε κανένα με τις chicates??? Στείλε μας στο mail αν θέλεις! Πραγματικά καταπληκτικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μπορεί να άργησα πολύ να φτάσω μέχρι εδώ, όμως δεν μπορούσα να μην περάσω να αφήσω και γραπτώς τον θαυμασμό μου για τις φανταστικές σου σαγιονάρες!!!!! Και φυσικά μπορούν να φορεθούν από πολύ καλά περιποιημένα πόδια με άψογα βαμμένα νύχια γιατί απλά θα φορεθούν σαν "Κόσμημα"!!!! Πολλά καλοκαιρινά φιλάκια Πεπίτα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τι όμορφες που ειναι τώρα επιτέλους μου άνοιξε τις φωτο ονειρικες όλες και τι όμορφα χρώματα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΛΕΣ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΩ,ΟΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΕΝΑΔΑ ΚΕΝΤΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!1
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΜΠΗΚΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΣΧΟΛΙΟ,ΜΕΤΑ ΕΜΠΛΕΞΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΗΠΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑ.
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ,ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τί ωραίες, αυτή η πρώτη είναι πολύ του γούστου μου! Είναι δύσκολη η κατασκευή? Δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα. Σε φιλώ καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΟΥΤΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΙΧΑ ΔΕΙ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!!
    ΔΕ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΝΑ ΠΡΩΤΟΔΙΑΛΕΞΩ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ !!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...