Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Η δική μου δροσερή γωνιά!

Μέρες έχουμε να τα πούμε! Λίγο η ζέστη, λίγο οι θαλασσινές βουτιές, λίγο τα πολλά κέφια που είχε ο blogger μέρες τώρα (!!) , λίγο το'να , λίγο τ'άλλο, με κράτησαν μακριά από το σπιτάκι μου (αλλά όχi από τα δικά σας!!).
Σήμερα λέω να σας δείξω τη βεράντα μου! Και θα μου πείτε , μα τι έχει η βεράντα, τίποτα το ιδιαίτερο! Απλά είναι  η δική μου δροσερή γωνιά για το καλοκαιράκι!
Φέτος την έβαψα , τη στόλισα με λίγα λουλουδάκια και μυρωδικά, έξυσα και έβαψα το ξύλινο τραπέζι (γνωστό από τις φωτογραφήσεις) και, πανέτοιμη με φιλοξενεί πρωϊνά και απογεύματα για καφεδάκι, κουβεντούλα, διαβάσματα και ..κατασκευές (όπου μετατρέπεται σε εξωτερικού χώρου εργαστήριο-κοινώς γίνεται χαμός!!).
Νατη λοιπόν !!!
 Το μκρό μαρμάρινο τραπεζάκι φιλοξενεί μυρωδικά , την πρώτη μου δημιουργία σε πέτρα Πηλίου και το αγαπημένο μου μεταλλικό ποτιστήρι,
το φρεσκογυαλισμένο τραπέζι μου με το ξύλινο καροτσάκι  , το σπιτάκι-ρεσώ και  ένα κρακελαρισμένο βότσαλο
 -το ξύλινο καροτσάκι ήταν σχεδόν μαύρο ! Το έτριψα με γυαλόχαρτο, το αστάρωσα, του έκανα παλαίωση, decoupage με τον αγαπημένο μου κισσό, του ζωγράφισα και λίγα κλαδάκια, έκανα και κρακελέ με πάστα, έβαλα και πατίνα (ουφ, τελείωσα !!!!). Νομίζω ότι έγινε όμορφο διακοσμητικό , εσείς τι λέτε ;
και ένα από τα γνωστά σπιτάκια με πηλό , με χρώματα ακρυλικά και πατίνες (από την πίσω πλευρά το έχω αφήσει ανοιχτό για να μπαίνει ρεσώ).
 Και οι επιτοίχιες κατασκευές μου !!
 Ενα μπλέ καραβάκι από πηλό αέρα με την άγκυρά του, με άσπρη πατίνα, διακοσμημένο με κεραμεικές πέτρες και μεταλλικά στοιχεία,
ένα περιστέρι (από πηλό και αυτό),
ένα ξύλο κοπής όπου έκανα μιαν απόπειρα ζωγραφικής ! Το'βγαλα κι εγώ το απωθημένο μου!! χαχα!! Δυο γοργόνες καθισμένες στην ακρογιαλιά ζωγραφισμένες με ακρυλικά χρώματα, δυο μικρά πουλάκια από αλουμίνιο, κοχύλια και αστερίες για να μου θυμίζουν τηνν αλμύρα της θάλασσας,

 και, τέλος,  ένα ξύλινο κόσκινο που έχασε το δρόμο του και δεν πήγε στην κουζίνα, αλλά μετατράπηκε σε μια μικρή γειτονιά με ξύλινα (από μπάλσα) σπιτάκια και δεντράκια, βαμμένα με ακρυλικά χρώματα και πατίνες,
έναν μπρούτζινο ήλιο κρυμμένο πίσω από (ξύλινα) συννεφάκια,
κι ένα μικρό ποδηλατάκι για βόλτες στα ανηφορικά δρομάκια της μικρης γειτονιάς!



Αυτή είναι η βεράντα μου που, φέτος, την περιποιήθηκα λιγο πιο πολύ ! Και αυτή για να μου το ανταποδώσει μου δίνει απίστευτη δροσιά και ησυχία  !
Τέλος, να σας πω ότι κάποια από τα βιβλία που διάβασα μου άρεσαν ιδιαίτερα και τα συστήνω για το καλοκαιράκι- της Χρ.Δημουλίδου - Το σπίτι των σκιών , της Λ.Μαντά - Με λένε Ντάτα, της Ρ.Ρώσση-Ζαϊρη - 'Αρωμα βανίλιας, της Νικόλ-Αννας Μανιάτη - Ο ύπνος των χιλίων ημερών (όλα των εκδ.Ψυχογιός).
Ελπίζω να μην σας κούρασα!
Να περνάτε καλά, με ό,τι κάνετε και όπου είσαστε!
Φιλάκια σε όλα τα μαυρισμένα από τον ήλιο μαγουλάκια!

46 σχόλια:

  1. Ειλικρινά, ευχαριστούμε που μας φιλοξένησες στην υπέροχη βεράντα σου!
    Και τα φυτά σου είναι θαυμάσια και οι δημιουργίες σου είναι... είναι... Δεν έχω λέξη για τις δημιουργίες σου!!!
    Ό,τι και να κάνεις είναι άκρως εντυπωσιακό πάντα!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο, γλυκιά μου!
    Φιλάκια αμέτρητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγχαρητήρια Pepi μου για την υπέροχη βεράντα σου
    παράδεισος έργων τέχνης λάτρεψα το κόσκινο όχι πως τα υπόλοιπα μου διέφυγαν αλλά η ίδέα και το αποτέλεσμα του κόσκινου μοναδική!Μήπως θα μπορούσες να μου πεις πως τα έφτιαξες τα ξύλινα σπιτάκια γιατί τον όρο μπάλσα δεν τον γνωρίζω!!!
    καλά καφεδάκια να έχες και καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eίναι Υπέροχα, Υπέροχα όλα!!
    Το κόσκινο με ξετρέλανε...!!!
    Άκρως δροσερή και καλλιτεχνική η βεράντα σου...μια βεράντα με χαρακτήρα!
    Εύχομαι να τα περνάς καλά και να συνεχίζεις να μας εντυπωσιάζεις με τις δημιουργίες σου...
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ***Αννιώ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε όχι και μας κούρασες με τόσο όμορφες εικόνες !!
    Το καφεδάκι στη βεράντα σου, θα είναι απόλαυση !!
    Για κάνε κι άλλες προσπάθειες στη ζωγραφική γιατί για αρχή νομίζω κάτι έκανες..
    Εκείνο που με τρέλανε είναι το κόσκινο, και θα
    υιοθετήσω την ιδέα !!
    Μπράβο και οι υπόλοιπες δημιουργίες καταπληκτικές !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα Pepi μου !! Τί όμορφα πραγματα που έφτιαξες !!!(ξετρελλαθηκα με το κόσκινο !!!!)
    (χαίρομαι που η Κλαυδία μου μίλησε για το blog σου !!)
    Πολύ καλλιτεχνική η βεράντα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή μου Πέπη , δε μας κούρασες καθόλου...απόλαυσα πολυ την ξενάγηση σου στο αγαπημένο σου σημείο και ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας την αγαπημένη σου δροσερή γωνιά και όλες τις ομορφιές που έφτιαξες και τα φυτά σου.. ΜΟυ αρέσει πολύ το διαβασμα , δε ξέρω κανενα από αυτά, αλλά μου φαίνονται ενδιαφέροντα! Τα λάτρεψα όλα , αλλά ξεχώρισα το καραβάκι και τις γοργονίτσες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχο το μπαλκονι σου πολυ ομορφα ολα να εισαι γερη να χαιρεσαι και τα πρωινα καφεδακια και τις ομορφες βραδιες του καλοκαιριου φιλια απο την θεσσαλονικη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλεια η γωνίτσα σου Πέπη! Να την απολαμβάνεις με κάθε ευκαιρία!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πανέμορφο το μπαλκόνι σου!!!Όλα τα διακοσμητικά σου τέλεια,ξετρελαθήκαμε όμως με το κόσκινο ,είναιφοβερό!!!!!!!!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη και φιλόξενη που φαίνεται η βεράντα σου!
    Για τις δημιουργίες σου δεν έχω λόγια, όλες είναι μία και μία! Καθόμουν και τις χάζευα...
    Έχω κι εγώ δύο τέτοια καροτσάκια στον κήπο, τα οποία λόγω της έκθεσής τους στις καιρικές συνθήκες έχουν γίνει χάλια πλέον. Τα κοιτώ, με κοιτούν, ξέρω πως κάτι πρέπει να τα κάνω, αλλά δεν το αποφασίζω!! Βλέποντας το δικό σου που έγινε υπέροχο, μου έδωσες ένα πολύ καλό κίνητρο...
    Σε φιλώ! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κερνάς καφεδάκι στο όμορφο μπαλκόνι σου;
    Πάρα πολύ ωραίες κατασκευές....όμορφες ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι όλα τόσο όμορφα
    Μπράβο σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΠΕΠΗ ΜΟΥ!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΟΥ!!!!
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΟΣΚΙΝΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΑΠΙΘΑΝΟ!
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΝΑΣ ΚΑΦΕΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΙΛΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πωωω ομορφιές!!!
    Στολισμένο με τις δημιουργίες σου, είναι χάρμα οφθαλμών το μπαλκόνι σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eιδα το ξύλινο τραπέζι σου και ντράπηκα για το δικό μου. Πρέπει επειγόντως να το φροντίσω γιατι οταν το αγόρασα ηταν ίδιο με το δικό σου. ΄Τώρα όμως...... κλαίει στην αυλή παραπονεμένο.
    Ααα έχεις και πολύ ωραία βεράντα.
    καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εύχομαι να απολαμβάνεις το καλοκαίρι σου στην όμορφη βεράντα σου!!
    Το κόσκινο υπέροχο!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ δροσερή και καλλιτεχνική η γωνιά σου Πέπη μου!!!
    Καλό καλοκαίρι να χεις κι ένα ξεκούραστο σ/κ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχη η βεράντα σου!!!!Ιδανικός τόπος για να απολαύσεις τον καφέ σου και για να δημιουργήσεις!!!
    Καλό καλοκαίρι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ. ΤΟ ΞΥΛΙΝΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΛΙΚ. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ1 ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΔΡΟΣΕΡΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΕΡΑΝΤΑΣ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΟΥ.....ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλησπέρα,μωρό μου!Ώστε εκεί ησυχάζεις,ε?Με το δίκιο σου!Είναι πανέμορφα στολισμένο!Και πόσα διαφορετικά πραγματούλια!!!!!Μπράβο!Φιλάκια κτμτρ κι αν βαρεθείς εκεί(πράγμα δύσκολο),πάρε τηλ για καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όλα πολύ όμορφα και σου εύχομαι τα ωραιότερα καφεδάκια με την καλύτερη παρέα στη βεράντα σου τη στολισμένη.
    Εγώ όμως ξετρελάθηκα με το κόσκινο....
    Απλά τέλειο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ...Kαλημεραααααααααααααα...εισαι πραμα..τι ομορφιες...πω πω...τι ιδεες μου δωσες...ιδιως με το κοσκηνο..να περνας ομορφα..φιλια πολλα σε ολους..τρεχω να παρω κοσκηνα...σε φιλωωωωωωωωωωωωωωωωω..μεγαλο φιλιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι να κουραστούμε Πέπη μου.. με τόσο ομορφα πραγματα που έχεις κάνει..!!!η βεραντα σου ειναι πολύ ομορφη για να χαλαρώνεις και να πίνεις το καφεδακι σου με φιλες.. σε καθε φωτογραφία σου... στεκόμουν και έλεγα .. κοιτα μια ιδέα θα την κλέψω..χι.χι.. αν δείς πουθενά στο μπλοκ μου κατι παρόμοιο να ξέρεις οτι είναι απο την δικη σου ιδέα..χιχ.χ αν ποτέ κανω κατι γιατί δεν το εχω με τις κατασκευες.. απο ότι είδα Αχ!!!! η ζωγραφική ειναι το αποθυμένο σου.. μια χαρα τα κατάφερες και σε αυτό... φιλάκια πολλά Πέπη μου και πολλές ώρες χαλάρωσης σου εύχωμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέπη μου πολύ όμορφο το μπαλκόνι σου!!! Κάθε γωνιά είναι απολαυστική! Να περνάς καλά! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλενάδα ζαλίστηκε το μάτι μου , από τόσα όμορφα πράγματα που έχει η βεράντα σου . Είναι τόσο καλοφτιαγμένα , κυρίως με το κόσκινο , μου έδωσες ιδέα .
    Αγάπησα το περιστέρι και ζήλεψα τις γοργόνες.
    Το καροτσάκι το θαύμασα.
    Καλή συνέχεια Πέπη μου
    φιλάκια , με πολλή αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πανέμορφα όλα Πέπη μου!!!Ξεχώρισα τό κόσκινο,τό ζωγραφικό σου ταλέντο,αλλά καί τίς πήλινες κατασκευές!!!Ολα,άκρως καλοκαιρινά!!!!Καλή Κυριακή!!!
    Καλά μπάνια!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. άκρως καλοκαιρινή η γωνίτσα σου!!!Πανέμορφα όλα...αλλά αυτό το κόσκινο έκλεψε την παράσταση!!!Όταν ο άνθρωπος έχει φαντασία και ταλέντο...κάνει θαύματα!!!Καλά να περνάς!!Φιλάκια Πέπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πεπουλίνι μου τι μου κάνεις!!είσαι απίστευτη βρέ!!!!αφού έκανα σταδιακά την περιήγηση στη σημερινή ανάρτηση,θαύμασα το καροτσάκι πάνω στο τραπέζι σου το μαγικό και όλα τα παραμυθένια αν δεν κάνω λάθος decoupage-βέπω το πουλί μου αρέσει βλέπω το μπλε καραβάκι παθαίνω το πρώτο λα λα γιατι με τρελαίνει αυτό ττο μπλέ ακριβώς και μετα διαβάζω ότι το μαγικό χωριό είναι απο παλιό κόσκινο!!εε δεν παίζεσαι κοριτσάκι μου...στο χωριό τα μικρά ποδηλατάκια όλα τα λεφτά!!συγχαρητήρια!!όλα μα όλα μαγικά παραμυθένια!!άπειρα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πανέμορφο μπαλκόνι Πέπη μου γλυκούλα!!! Αν είναι και δροσερό όπως λες, είναι απίθανο!! Τα έργα καταπληκτικά, ειδικά το καροτσάκι με ξετρέλανε!! Να την χαίρεσαι την όμορφη γωνίτσα σου γλυκιά μου!! φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αααχ τι ωραία βεράντα! κι έχω σκάσει εδώ μέσα στο σπίτι μ'αυτήν την τρύπα που έχω για μπαλκόνι :P Υπέροχα όλα όσα είδα! Κυρίως όμως αγάπησα το μαρμάρινο τραπέζι <3 και το ξύλινο καροτσάκι <3 ! Να περνάς υπέροχα στην υπέροχα δροσερή γωνία σου.. έτσι πρέπει! :D Kαληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τί υπέροχες δημιουργίες είναι αυτές!!!!! Το καραβάκι μου έκλεψε την καρδιά!!! Η βεράντα σου είναι πανέμορφη!!! Κι εγώ κάθομαι πλέον στην δική μου και κάνω κοσμηματάκια...άλλη αίσθηση βρε παιδί μου... ;-) Πολλά φιλάκια!!! Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πέπη μου καλημέρα!!!!!!
    Η βεράντα σου είναι πανέμορφη και μου έκανε εντύπωση που λες για το τραπέζι, εγώ μιά χαρά το έβλεπα και πριν το φρεσκάρεις...Τα διακοσμητικά που κρέμασες από τα χεράκια σου πολύ ιδιαίτερα και μου αρέσουν πολύ!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με τέτοιο μπαλκόνι δεν σου έρχεται όρεξη να μπεις μέσα στο σπίτι. Καταπληκτικό!!!! Έχεις βάλει παντού τις πινελιές σου!!! Με όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που έφτιαξες σίγουρα θα απολαμβάνεις το καφεδάκι σου και το διάβασμα. Καλή συνέχεια και καλή απόλαυση σου εύχομαι.Φιλιά, Δάφνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μια έκπληξη σε περιμένει στο σπιτάκι μου, ελπίζω να σου αρέσει..
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/07/blog-post_10.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Πέπη , χαίρομαι που σου άρεσε η ταπεινή μου ζωγραφιούλα, δεν είναι κάτι σπουδαίο , αλλά είναι με αγάπη...πολύ χάρηκα που θα το στολίσεις στο σπιτάκι σου , σ ευχαριστώ

      Διαγραφή
    2. Πέπη μου, τώρα τελευταία όλο προβλήματα κάνει ο blogger..,χαίρομαι που σου άρεσε και θα κοσμίσεις το όμορφο σπιτάκι σου

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφες οι γωνιές σου. Αλλά και η απόπειρα ζωγραφικής σε δικαιωσε. Να συνεχίσεις και με αλλα θεματα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πόσο όμορφη η βεράντα σου!!! όλες οι δημιουργίες σου μοναδικές!!! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έχεις φτιάξει το μπαλκόνι σου Πεπη μου πολύ ομορφο.Πιστευω ότι όποιος το επισκέπτεται δεν θα του κάνει καρδιά να φύγει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εντυσες την βεράντα σου με πολύ όμορφες πινελιές γι αυτό και αυτή σε αντάμειψε όπως λες!!!!
    Εύχομαι πολλές υπέροχες καλοκαιρινές βραδιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα! Πολύ ωραίο το έφτιαξες το μπαλκόνι σου.. Ξεχώρισα το ξύλινο καροτσάκι!! Να περνάς όμορφα φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έφτασα και εγώ - με μεγάλη καθυστέρηση βέβαια - στο πανέμορφο μπαλκόνι σου με τις φανταστικές δημιουργίες σου!!!! Δεν ξέρω πια να πρωτοθαυμάσω.... γιατί είναι όλες πανέμορφες!!!!!! Πολλά φιλάκια γεμάτα αλμύρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ όμορφο το μπαλκόνι σου Πέπη μου, νοικοκυρεμένο, καλόγουστο και καλλιτεχνικό! οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Να περνάς όμορφα, δημιουργικά και ξένοιαστα!
    Φιλιά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πολύ όμορφο το μπαλκόνι σου και οι δημιουργίες σου τέλειες!όλες καταπληκτικές!φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι όμορφη που είναι η γωνιά σου, Πέπη!!! Όλες σου οι δημιουργίες, όλες σου οι κατασκευές, είναι υπέροχες!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!! Με ξετρέλανε το περιστέρι σου πολύ! Είναι όλα, όμως, φανταστικά!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αυτο το κοσκινο....το λατρεψα! Εξαιρετικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...