Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Με άρωμα πασχαλινό!

Χάθηκα μεν  από τη γειτονιά εξαιτίας  κάποιων δραστηριοτήτων  πασχαλινών  -και όχι μόνο- που  με κράτησαν μακριά (και με κρατούν για λίγο ακόμη) από τα blogοδρώμενα, όμως , με ιδιαίτερη χαρά αλλά και περηφάνεια, διάβασα ότι το Πανηγύρι της Αγάπης που στήθηκε στην όμορφη γραφική Ναύπακτο πήγε πολύ καλά!! Μπράβο για μια ακόμη φορά σε όλους τους συντελεστές!!

Ενα πενθήμερο bazaar  προηγήθηκε με τη συμμετοχή μου, ενώ ένα άλλο  έρχεται με πασχαλινές και άλλες δημιουργίες!
Μια μικρή γεύση των όσων έφτιαξα με κέφι και με αγάπη  θα σας δείξω, ελπίζοντας να σας μεταδώσω λίγη ανοιξιάτικη και πασχαλινή διάθεση !!





Κεραμεικά και plexiglass αυγά , άλλα ρομαντικά, άλλα σε ύφος rustique, άλλα vintage! Μεγάλα αλλά και πιο μικρά για όλα τα γούστα !!(είχα κάνει και μικρούλια ξύλινα, στο μέγεθος των περσινών, αλλά χάθηκαν -!!!- οι φωτογραφίες , και ήταν τόσο γλυκούλια).




Λαμπάδες και λαμπαδόκουτα για το βράδυ της Ανάστασης !!
Πιατελίτσες γυάλινες για όμορφα κεράσματα!


 Ξύλινα κουτιά με πατίνες, κάσιες, πάστες .

Σημειωματάρια για μικρές και μεγάλες κυρίες!
 Ενας πλάστης που μεταμορφώθηκε σε κρεμάστρα για την κουζίνα!



Αρωματικά σαπουνάκια με decoupage , κορδελίτσες και δαντέλες.


Φαναράκια και στεφάνια σε ανοιξιάτικα χρώματα για να δώσουν νότα χαράς !!

Ελπίζω να σας άρεσαν όσα είδατε!! Προσωπικά, χάρηκα πολύ με τις ανοιξιάτικες δημιουργίες, με γέμισαν χαρά και χαμόγελο αλλά και αισιοδοξία !  
Λέω, λοιπόν, να αφήσουμε τη μουντάδα του χειμώνα και να υποδεχτούμε για τα καλά την ομορφότερη εποχή του χρόνου- την 'Ανοιξη- όπως της αρμόζει!!!
Μέχρι την επόμενη φορά, σας στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου μαζί με μια τόοοοση αγκαλιά και πολλάαααα ευχαριστώ για τις βόλτες σας στο σπιτάκι μου!!!

63 σχόλια:

  1. Pepi-τα μου, τί να πρωτο-κοιτάξουμε?
    Τα αυγουλάκια σου είναι όνειρο! Λαμπάδες, σαπουνάκια, πιατέλες, κουτιά και πλάστης/κρεμάστρα... χάρμα οφθαλμών! Το στεφανάκι και το φαναράκι είναι σκέτη γλύκα και για το τέλος κράτησα τα σημειωματάρια που ειλικρινά με ξετρέλαναν!!!
    Μπράβο, γλυκιά μου!!! Η δημιουργικότητα χτύπησε κόκκινο!!!
    ;-)
    Σε φιλώ πολύύύύ-πολύύύύύ!! Να είσαι καλά πάντα!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πεπακι εγραψες παλι τι υπεροχες δημιουργιες δεν ξερω ποιο μου αρεσει περισσοτερο!!!!!!!!!Φιλια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θαύμασα τα αυγουλάκια σου και λάτρεψα όλες σου τις δημιουργίες!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ.......ΛΑΤΡΕΜΕΝΑ....ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ....ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΠΕΠΗ ΜΟΥ.....ΑΣΤΕΡΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέπη θαύμασα τα έργα σου. Υπέροχα όλα. Και τα αυγά τόσο όμορφα και η πιατέλα μου άρεσε πάρα πολύ και οι λαμπάδες. Οσο για την κρεμάστρούλα για την κουζίνα φανταστική. Μπράβο!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ όμορφα όλα! Η πιο πρωτότυπη ιδέα, κατά τη γνώμη μου, είναι ο πλάστης-κρεμάστρα. Με εντυπωσίασε!
    Καλό Πάσχα, Πέπη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια και στην παραμικρή τους λεπτομέρεια!!!! Πανέμορφα, με πολύ φαντασία και πολύ γούστο.Η ανάρτηση σου μαζί με τις δημιουργίες σου σκορπούν την χαρά την ευδιαθεσία και την ικανοποίηση σε μας τις φίλες σου και μπλοκογειτόνισσες σου!!Τα λάτρεψα όλα!!!!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις Φιλακια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νομίζω πως πέρασες μια πολύ δημιουργική περίοδο Πέπη, ε; Υπέροχα τ' αυγά και οι λαμπάδες και .....όλα! Εκείνος ο πλάστης όμως, είχε μια πρωτοτυπία, δε μπορώ να μη το πω! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pepi τέλεια όλα τα έργα σου!!!!! Καλό Πάσχα. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφες όλες οι πασχαλινές δημιουργίες σου, γεια στα χεράκια σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέπη μου είναι όλα ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ!! Τι να πω; Τα έργα σου είναι πάντα γεμάτα εμπνευση και τόσο καλοφτιαγμένα!
    Εκείνο το φαναράκι το φαντάζομαι αναμένο... θα είναι όνειρο!
    Φιλιά πολλά, καλό Πάχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέπη μου γλυκειά θαυμάζω τα γεννήματα των χεριών σου και του γούστου σου,όπως κάθε φορά,κι εύχομαι αυτά να πέσουν στα κατάλληλα χερια να τα βάλουν εκεί που τους αξίζει!
    Καλή επιτυχία για το Μπαζάρ,όπως σου αξίζει,γιατί οι δημιουργίες σου είναι ΜΟ-ΝΑ-ΔΙ-ΚΕΣ!!!!
    Φιλιά πολλά και αγκαλιές για δύναμη και θετική ενέργεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφα!!!! λατρεμένες όλες οι δημιουργίες σου!!!!
    Μπράβο σου
    Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφες και άξιες θαυμασμού όλες σου οι δημιουργίες σου Πέπη μου , χαίρομαι για σένα που η άνοιξη σε ενέπνευσε μοναδικά .
    Τα πολλά γλυκά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όλες οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές και πολύ προσεγμένες !!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ !!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εγώ τώρα, τι να πώ? Ότι από κοντά είναι ακόμα πιό υπέροχα?!!
    Πολλά φιλάκια, φιλενάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα να χαζεύω τις δημιουργίες σου!!!!!
    Χίλια μπράβο Πεπάκι μου!!

    υγ. μου δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα στο blog μου και το κατάργησα...ελπίζω να επανέλθω σύντομα. Όσο μπορώ θα σας παρακολουθώ και θα θαυμάζω!!

    Φιλιά
    Κωνσταντίνα (...και χείρα κίνει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. για άλλη μια φορά το ένα πιο όμορφο από το άλλο!
    πολλά συγχαρητήρια!!!
    καλό πάσχα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι να πρώτο διαλέξω δεν ξέρω....φοβάμαι να διαλέξω κάποιο μην αδικήσω κάποιο άλλο. Πολλά και όμορφα πράγματα Πεπάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανεμορφες ολες οι δημιουργιες σου , με την ιδιαιτερη δικη σου πινελια μας γεμισαν με ανοιξιατικη -πασχαλινη διαθεση!
    Μπραβο σου Πεπη!!
    Καλο Πασχα- Καλη Ανασταση!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά δεν ξέρω ποιό να πρωτοκοιτάξω!!!!!!!Είναι όλα πολύ πολύ όμορφα (όπως πάντα)και καλοδουλεμένα!!!!!!Τα αυγά βεβαια είναι όλα τα λεφτά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ότι και αν φτιάχνεις τέλειο!!!!!!!!!!! Χαίρομαι που έχω την δυνατότητα να βλέπω τις δημιουργίες σου από κοντά και που έχω κάποιες από αυτές!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγκλονιστικές οι δημιουργίες σου....
    Μπράβο σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όλες οι δημιουργίες σου είναι εξαιρετικές και πολύ προσεγμένες Πέπη μου,όπως πάντα!!Πανέμορφα,όλα!!Καλή επιτυχία στό μπαζάρ!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πέπη μου, ειλικρινά έχω μείνει άφωνη, μαζεύω σαγόνια. Είναι ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!! Πραγματικά καλλιτεχνήματα!!!! ΤΕΛΕΙΑ!!!! Όπως είναι φυσικό, με ξετρέλανε το αυγό με την παρτιτούρα!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ κοπέλα μου, είσαι προικισμένη!!!!
    Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. είναι καταπληκτικά!!!! μα πόσα πολλά έφτιαξες!!!! τα αυγά και μενα με "κέρδισαν"!!! :) φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ,ΘΕΙΚΑ,ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ!!!!!
    ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΦΕΤΟΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΛΑ ΑΥΓΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΕΘΗ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΜΕΡΙΚΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ,ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΩ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ΠΟΛΥΥΥ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ Ο ΠΑΓΚΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΜΗΔΕΝ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ όμορφες δημιουργίες! Ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου. Καλή επιτυχία στις εκθέσεις σου!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πω πω έχω πάθει πλάκα!!! Όλα είναι πανέμορφα , μοναδικά , ιδιαίτερα και τόσα πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!! και καλή επιτυχία με το μπαζάρ αν και δεν νομίζω να μείνει και τίποτα!!!!! Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ήρθαμε κι εμείς,όχι για να δούμε (μιας που τα θαυμάσαμε από την πρώτη στιγμή της ανάρτησης)αλλά για να σχολιάσουμε!Τι να σχολιάσουμε δηλαδή που κάθε φορά "μένουμε "να κοιτάμε!!!Από την πρώτη στιγμή μας "κέρδισε" το αυγό στην πέμπτη φωτογραφία και τα σημειωματάρια που είναι φανταστικά!!!Ευχόμαστε καλή επιτυχία στο bazaar!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πώωωωω....πώωωωω....έχω πάθει την πλάκα μου μιλάμε !!!!! Είναι όλαααα....τέλειααααα......πανέμορφα....ονειρικά και φαίνεται με πόσο αγάπη και μεράκι τα δημιουργείς !!!!!!
    Μα είσαι υπέροχη !!!!!
    Φιλάκια πολλά...πολλάαα !!! Ομορφες ανοιξιάτικες πασχαλινές στιγμές εύχομαι, προκαταβολικά αυτό, γιατί κι εγώ έχω χαθεί τελευταίως απο την blogoχώρα, λέω να επιστρέψω σύντομα όμως...για να δούμε...χίχί !
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφες δημιουργίες Πέπη μου. Με μια πινελιά απ την αθωοτητα του παρελθόντος :)

    mononai.blogspot.gr
    fetoula.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κάθε εικόνα σου είναι μία ανάσα χαράς για σένα που δημιουργείς και για μας που απολαμβάνουμε τα τέλεια ευφάνταστα και αγαπησιάρικα έργα σου!!!! Νάσαι καλά και να μας προσφέρεις ομορφιές .Καλό σου Πάσχα με αγάπη και χαρά Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχα όλα μπράβο!!
    Νοσταλγικά, βγαλμένα από άλλη εποχή!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το τραγουδάκι
    "Με στέλνεις, με στέλνεις, με παρασέρνεις....!"
    το θυμάσαι?
    Αυτό παθαίνω με εσένα και τις ΥΠΕΡΟΧΕΣ δημιουργίες σου!!!!!!
    Φιλιά σου Pepiτάκι μου γλυκό και λατρεμένο!!!!!
    Αυτό το "ήρεμη ΔΥΝΑΜΗ" αναβλύζει, μάτια μου, μέσα από τα χέρια σου!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπέροχα δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο είναι πιο όμορφο από το άλλο.Αξια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλά ....είναι όλα φανταστικά !!!!!!

    Πέρασε και από το σπιτάκι μου για το δωράκι σου και στείλε μου και τα στοιχεία σου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Γεια σου Πέπη μου!!!!
    Χρόνια πολλά και καλή Μεγάλη Εβδομάδα!!!!!
    Όταν είδα την ανάρτηση σου ήμασταν στο χωριό.
    Διάβαζα και δεν έβλεπα γιατί δεν άνοιγαν οι φωτογραφίες σου!!!!
    Τώρα τις είδα και θάμαξα , που λένε!!!
    Τι ομορφιές που έφτιαξες πάλι!!!
    Είναι όλα υπέροχα!!!
    Ξετρελάθηκα με τα αβγά!!!!
    Γεια στα χεράκια σου!!!!!
    Εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πολλές και όμορφες οι πασχαλινές σου δημιουργίες Πεπη μου. Τα χεράκια σου έκαναν πάλι θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πραγματικά υπέροχα όλα, οι λαμπάδες, τα λαμπαδόκουτα , ο πλάστης είναι από τα αγαπημένα μου!Έχεις δικό σου στυλ που μου αρέσει πολύ!Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πώς να μη χαθείς με τόσες δημιουργίες που ασχολήθηκες ! Υπέροχα όλα ,τα αυγά μοναδικά ,τα σημειωματάρια θα γεμίσουν με σκέψεις ,σχέδια και όμορφα λόγια ! Να είσαι πάντα καλά Πέπη και Καλή Ανάσταση !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πεπη μου πραγματικα ολα σου τα πραγματα ειναι πολυ ομορφα!! οι λαμπαδες με εμνευση τη κηπουρικη μου αρεσαν πολυ και ο πλαστης που εγινε κρεμαστρα τελειος !!! τα αυγα σου στολιδια πολυ ομορφα !!! ολα με το αγγιγμα σου εγιναν φανταστικα! καλη Ανασταση! και πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πέπη μου όλα είναι πανέμορφα και καλοφτιαγμένα.
    Σου εύχομαι Καλή Ανάσταση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. poli telia doylia panemwrfes dimioyrgies mprabwsoy .kalo pasxa..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τέλεια Πέπη ...ΟΛΑ!!!!!
    τα κοίταζα και δεν τα χόρταινα.
    Μπράβο σου χρυσοχέρα
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχεις
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Εντάξει.......... απίστευτα όλα !!!!!!!!!!
    Συγχαρητήρια, πολύ καλόγουστα !!!!!
    Πολλές πολλές ευχές για καλή Ανάσταση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πέπη μου τι όμορφες δημιουργίες!...Μπράβο σου!
    Καλή Ανάσταση!...να περάσεις όμορφα και να ξεκουραστείς λιγάκι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πεπάκι μου γλυκό! Συγχαρητήρια για τις τέλειες δημιουργίες σου αλλά και για την συμμετοχή σου στο bazaar!!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα σου εύχυμοι!!! Να περάσετε τέλεια! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μπράβο Πέπη μου . Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!!
    Πώς τα καταφέρνεις βρε παιδί μου και φτιάχνεις τόσα πολλά πράγματα? Φαντάζομαι οτι έχει πέσει πολύ ξενύχτι!!
    Καλή συνέχεια. Περιμένουμε τώρα τις σαγιονάρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!! Μη πάψεις νάσαι ΜΟΝΑΔΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχεις Πεπη μου με υγεία. Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλή Ανάσταση ,Πέπη,να περάσεις πολύ όμορφα!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Xριστός Ανέστη & χρόνια πολλά!!! να είσαι καλά και να περνάς χαρούμενα με τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι ομορφα που ειναι ολα... φανταστικα!
    Χρονια πολλα κ Χριστος Ανεστη ..
    Φιλακια απο Κυπρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Χρόνια πολλά Πέπη μου!!!!Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι!!!Μπράβο!!Όποτε έρχομαι στο σπιτάκι σου πάντα εντυπωσιάζομαι με το μεράκι και την αγάπη που βλέπω στις δημιουργίες σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. τι αριστουργήματα είναι αυτά;;;;;;;πωπω!!!!!!!!!!!!!!έχω πάθει πλάκα!!!!!!!!ένα όνειρο!!!!!!χρόνια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Χρόνια πολλά Πέπη μου!!! Τι υπέροχες δημιουργίες, τόσο προσεγμένες και τόσες πολλές!!!
    Χίλια μπράβο!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Titanium Colors - Shop online - India - TITanium Artists
    Titanium Colors is a new way of presenting the world with a titanium nipple rings palette of colors in a realistic, westcott scissors titanium dynamic, beautiful and elegant titanium stronger than steel way. Color titanium bicycle · Colors. 4. titanium for sale 4. Tinde, 6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...