Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Τα κορίτσια μου!

Μια μεγάλη καλησπέρα σε όλη τη γειτονιά !! Χρόνια πολλά !!!
Με τον καιρό που έχει ,"κόλλησε" και ο υπολογιστής μου ..ιό και αναγκάστηκα να τον αποχωριστώ για αρκετές ημέρες. Επωφελήθηκα της ..απουσίας του, αλλά και της παραμονής μου στο σπίτι κατά τις ημέρες των γιορτών  και ασχολήθηκα με κάτι που ήθελα από καιρό να κάνω, αλλά δεν έβρισκα την ευκαιρία.
Εχω , λοιπόν,  κατά καιρούς, θαυμάσει τις γυναικείες επιτοίχιες φιγούρες από πηλό!
Πηλός, ακρυλικά χρώματα και μελάνια νερού και οινοπνεύματος, σφραγίδες  αλλά και πατίνες στάθηκαν σύμμαχοί μου !!
Και να η πρώτη κοπελιά!
 Ξανθοκάστανη, με χρυσαφί "ανταύγειες", με το πράσινο αριστοκρατικό φόρεμά της με τις πλούσιες πιέτες να πλαισιώνουν γοητευτικά την πλάτη , αλλά και το κάτω μέρος του φόρεματος,
 κρατώντας μια καπελίνα διακοσμημένη με  λουλουδάκι .
Και μια δεύτερη !
  Καστανομάλλα με πολύ μακριά μαλλιά, με σκούρες "ανταύγειες",
 και στο χέρι ένα μπουκέτο από κόκκινα τριαντάφυλλα!
Η τρίτη της παρέας είναι
μια αισθησιακή μελαχροινή με κατακόκκινο φόρεμα, μακριά εσάρπα και
 ένα τεράστιο μπουκέτο από δροσερά λουλούδια!

 Και να τα "κορίτσια" μου, όλα μαζί  να στολίζουν τον τοίχο !! (Οχι, δεν είναι αυτός ο τοίχος !! Θα σας δείξω που τις έχω βάλει ..προσεχώς!! χαχα!!)

Τελικά το αποτέλεσμα με ικανοποίησε αρκετά !! Αλήθεια, πώς σας φάνηκαν;;
A, και οι ειδήμονες , να είστε κάπως επιεικείς !!

Πάω  να δω τις  αναρτήσεις σας που έχω "χάσει" όλο αυτό το τελευταίο διάστημα!! 
Να'χουμε ένα όμορφο και λαμπερό Σαββατοκύριακο !!
Φιλάκια πολλά!! 

59 σχόλια:

  1. Pepi-τα μου, χρόνια πολλά και καλά!!!
    Και του χρόνου με υγεία! (Σε εσάς και στον... υπολογιστή!)
    Καλά, οι κοπέλες είναι απίθανες! Μου άρεσαν εξίσου και οι τρεις!
    Κάθε μία με τον τύπο της!
    ;-)
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Πέπη μου! Τι ομορφιές είναι αυτές!!!! Πανέμορφες και οι τρεις , η τρίτη όμως ξεχωριστή!!! Με ξετρέλανε. Μπράβο κορίτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά,Πέπη!!!!!!Οι κοπελιές σου πανέμορφες!!!!!Μπορούμε να ξεχωρίσουμε λίγο περισσότερο την κυρία με τα κόκκινα;Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με ότι ασχολείσαι το δίνεις ζωή ,ομορφιά ,φινέτσα γιατι το αγαπάς και το φροντίζεις με επιμέλεια!!! Τα όμορφα κορίτσια σου είναι εξαιρετικά πινακάκια με πολύ στυλ και θα προσελκύουν τα βλέμματα όπου και να τα αναρτήσεις.!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλα!
    Η μια πιο ομορφη απο την αλλη!αλλα νομιζω οτι προτιμω λιγο παραπανω την τελευταια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς το κορίτσι με τα πανέμορφα "κορίτσια του"!!!! Μπράβο ρε Πεπίτα για άλλη μια φορά μεγαλούργησες!!!!! Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πεπακι εμεινα με το στομα ανοιχτο ειναι τελειες!!!!!!!!!!!!
    Μπραβο σου κοριτσι μου!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα κορίτσια σου είναι καταπληκτικά και πολύ ιδιαίτερα !!!
    Μπράβο, γειά στα χέρια σου !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωωωω ...Η μια ομορφοτερη απο την αλλη... Φανταστικες ειναι..Μπραβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πέπη μου και οι τρεις είναι υπέροχες!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η μία είανι καλύτερη από την άλλη. έχεις κάνει εξαιρετική δουλειά. πραγματικά είανι πάρα πολύ όμορφες και άκρως επαγγελματικές. συγχαρητήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ?????ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ....ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΙΕΣ....ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑ ΞΕΧΩΡΙΣΑ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΟΡΕΜΑ....ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα φιλενάδα μου!!! Ειδήμων δεν είμαι αλλά το ωραίο ε το ξεχωρίζω και το θαυμάζω !!! Τα χέρια σου είναι μαγικά Πέπη μου
    Υπέροχα κορίτσια!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!
    ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΑΡΕΣ,ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΠΗΡΑΝ!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΠΕΠΗ ΜΟΥ,Η ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ,ΑΛΛΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ,ΕΙΝΑΙ,ΘΕΑΑΑΑ!!!!
    ΟΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΘΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ,ΣΕ ΤΟ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να χαίρεσαι τα κορίτσια σου που είναι γεμάτα χάρη και γοητεία.
    Μπράβο και στα χεράκια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τ Ε Λ Ε Ι Α !!!!!!! τα κορίτσια σου , πανέμορφα και τα τρία !!!!
    Μπράβο σου !!!!!
    Φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Δεν εχω γνώση του είδους για να εκφέρω τεχνική γνώμη, όμως είναι σαν συνολο και μια μια ξεχωριστα, πολύ όμορφες, με πρώτη και τρίτη με μια ξεχωριστή ..πινελιά γοητείας, που κλίνει στην τρίτη με λίγη διαφορά κατά τη γνωμη μου! Καθε μια, εχει τη δική της χάρη!συγχαρητήρια!!!!πολλα φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη, πανέμορφες οι δημιουργίες σου, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά Πέπη μου!Χριστός Ανέστη!!Οι κοπέλες σου είναι πανέμορφες!!Καί οι τρείς,πολύ σικάτες!!Μπράβο γιά άλλη μιά φορά!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Πεπη μου με υγεία Τα κορίτσια σου απλά υπέροχα, περιμένω να δω πόσα κρυφά ταλέντα έχεις ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Xρόνια Πολλά με υγεία!!!
    Τα κορίτσια σου είναι πανέμορφα!!!
    Το blog σου μου άρεσε πάρα πολύ!! Προσπάθησα να γίνω μέλος αλλά δυστυχώς δεν μπορώ γιατί με βγάζει στο άλλο blog.
    Καλό σ/κ
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πεπη μου εγραψες πάλι!!!!!!!!!Είναι πολυ πολυ όμορφες όλες!!!!!Με δυσκολία μπορω να ξεχωρίσω την αισθησιακή μελαχρινη με το κατακοκκινο φόρεμα!!!!!!Γειά στα χέρια σου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ όμορφα τα κορίτσια σου
    Χριστός Ανέστη με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα κορίτσια σου είναι μοναδικά! Ταλαντούχο πλάσμα είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χριστός Ανέστη, Πεπούλα μου!!!
    Τα μαγικά χεράκια σου, δημιούργησαν πάλι κομψοτεχνήματα!!!!!
    Είναι και οι τρείς υπέροχες!!
    Καλή συνέχεια, σου εύχομαι, γιατί ξέρω ότι δεν θα μείνεις μόνο σ'αυτές!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και καλά, κοριτσάρα μου γλυκιά!!!!
    Περαστικά του laptopίου σου!
    Όσο για το ερώτημα στο τέλος,
    ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ???????????
    Πες μου, τι έχουν φτιάξει τα χρυσά σου χέρια και δεν μας ενθουσίασες??!!!!!
    Για ακόμα μια φορά : Συγχαρητήρια!!!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα και πολλά και δυνατά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πεπη μου χρονια πολλα !! οι τρεις κοπελες σου ειναι κουκλες , πολυ ομορφες και στα δικα μου ματια με πολυ καλη δουλεια !! ωραιο υλικο ...δινει ζωντανια και αναγλυφοτητα!!! πολλα φιλια και καλη Πρωτομαγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πέπη μου κούκλες οι κουκλες σου!!!! Συγχαρητήρια κουκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χριστός Ανέστη Πέπη μου!!!
    Τα κορίτσια σου χάρμα οφθαλμών!!! Ομορφαίνουν κάθε τοίχο, όπως και να είναι!!! Μπράβο σου!!!! Υποκλίνομαι στο ταλέντο όλων σας μέσα εδώ, και σας θαυμάζω για όλα αυτά τα ωραία που μπορείτε και φτιάχνετε. Να σας έχει ο Θεός καλά, να δημιουργείτε όλα αυτά τα ωραια που μας δείχνετε!!!
    Φιλιά πολλά!!! και καλή εβδομάδα από αυριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
    Πέπη μου τα κορίτσια σου είναι υπέροχα. Το ένα καλύτερο από το άλλο. Δεν ξέρω πιο να πρωτοθαυμάσω. Ωραίες συνθέσεις φωτεινά χρώματα. Μπράβο. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Από προχθές που είδα την ανάρτηση σου, μόνο να διαβάσω μπορούσα!
    Εικόνες καπούτ!!!
    Με έσκασε το σήμα!!!
    Τώρα μόλις είδα τις κούκλες σου!!!!
    Τι να σχολιάσω, μου λες;
    όπως γράφω, είναι κούκλες!!!!!
    Φιλάκια πολλά Πέπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κούκλες!! Μπράβο! Η κόκκινη είναι πολύ ιδιαίτερη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εξαιρετική δουλειά Πέπη! Πραγματικά καλόγουστα και περιποιημένα...χωρίς ατέλειες!Μου θυμησαν τα κεραμικά της Λαλαούνη ...Κάνε μια αναζήτηση "Μαριά Λαλαούνη-Κεραμικά" , μπορεί να πάρεις αρκετή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά!
    Η κοπέλα με το μπορντώ είναι όνειρο. Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Σεμνά και όμορφα τα κορίτσια σου!
    Μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κλάπ..κλάπ... Τι ρωτάς Πέπη μου...αν μας άρεσαν τα κορίτσια ..σου .. κορίτσι μου.. οχι μονο μας άρεσαν αλλα ξετρελαθήκαμε με το αποτελεσμα.. καταπληκτικές ειναι οι κούκλες σου.. πανέμορφες.. .. να σε ρωτήσω .. τις κόλησες επανω σε ξύλο;; τι όμορφες!!!! μπραβο σου.. φιλη μου..τωρα που έμαθες να μας ξιαφνιάσεις πάλι... . φιλακιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πέπη μου όλες όμορφες μα η τελευταία με το γκρι και το γκρενά υπέροχη, τη λάτρεψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλησπέρα χρόνια πολλά!!
    Τι υπέροχα καδράκια! Δεν έχεις δίκιο, είναι πολύ όμορφο το αποτέλεσμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Και οι τρεις είναι ΥΠΕΡΟΧΕΣ !!!! έτσι απλά.
    γεια στα χέρια σου....
    Καλό μήνα με υγεία
    φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. δεν χρειάζεται να πω τ'ιποτα...απλά προσκυνώ ωραία μου κυρία που ότι και να πιάσουν τα χεράκια σου...χρυσάφι γίνεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό μήνα,Πέπη!!!Τα κορίτσια σου....κόβουν την ανάσα μας!Τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. °º。✿✿° ·.
    Lindas!!! Muito decorativos!!!!

    Ótimo mês de maio, com muitas alegrias.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.

    °✿⊱º°。♪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πεπη καλο μηνα χαρουμενο και δημιουργικο!!
    Τα κοριτσια σου πολυ ομορφα!!
    καλο Σ/Κ !!! ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πέπη μου, δεν χορταίνω να τις βλέπω!!!! Υπέροχες και οι τρεις!!!
    Θα ξεχωρίσω την μελαχρινή με το κόκκινο φόρεμα!!!!
    Καλό δημιουργικό μήνα σου εύχομαι!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Είναι παραπάνω από φανταστικές!!! ΕΥΓΕ ΠΕΠΗ!!! Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Είναι υπέροχες Πεπίτα μου!!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!! :)
    Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!!!!!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι να πω...,είναι απλά τέλειες!!! Υπέροχα κομμάτια και τα τρία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Μα ότι πιάνεις να γίνεται τέλειο!!! Φανταστικά τα κορίτσια σου Πεπάκι!!! Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Τέλεια τα κορίτσια σου Πεπη, τα χρώματα και κίνηση μου άρεσαν πολύ!!μπραβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πέπη μου είναι φανταστικές όλες τους!!! Ουάου!! Μια μικρή αδυναμία έδειξα στην μελαχρινούλα σου αλλά είναι τέλειες κι οι τρεις!!!
    Κάνε μας καμιά φορά κι ένα ενδεικτικό tutorial αν μπορείς, πάνω κάτω να χουμε μια ιδέα!!! Είσαι φοβερή!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ-κ να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Λάτρεψα τις κοπελιές σου... η μια πιο γοητευτική απ' την άλλη.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. einai fantastikes olles poli kali doylia kali sinexia sta omwrfa ergasoy filia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. υπεροχες!!!!αλλα καλη μου γραψε κ οδηγιες για τις θαυμαστριες σου !!θελω κ γω να φτιαξω!!!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πέρασα να πω μια καλημέρα..τεμπελιάζουμε , τεμπελιάζουμε Πέπη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πέρασα να πω μια καλημέρα..τεμπελιάζουμε , τεμπελιάζουμε Πέπη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...