Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Για την Πάτρα με αγάπη !!

Να'μαι πάλι , τελευταία στιγμή , να στείλω κι εγώ το πακετάκι μου για την Πάτρα!
Το τι πόλεμος έγινε με τη ραπτομηχανή μου , δεν λέγετα!!! Ούτε γαζί δεν ήξερα !! Αλλά μπόρεσα κουτσά-στραβά να γαζώσω μέχρι και φερμουάρ!! Κάποια εσωτερικά τσεπάκια βγήκαν λιγάκι λοξά, αλλά έκανα κάτι τσαχπινιές και έγινε και σχέδιο !!! χαχα!! (Τώρα εδω είναι που γελάνε όσες παίζουν στα δάχτυλα τη ραπτομηχανή ) .
Πειραματίστηκα και με το αγαπημένο μου δέρμα ! Κομμάτια κομμένα και ραμμένα στο χέρι, διακοσμημένα με μεταλλικά κουμπιά, υφάσματα.
Εχουν , βέβαια, κάποιες ατέλειες, κάποια λαθάκια, κάποια λιγάκι λοξά γαζάκια αλλά έγιναν με πολλή αγάπη ! Τσάντες, λοιπόν, το θέμα μας!  ! Το αντικείμενο του πόθου για όλες τις γυναίκες!

 Μια λευκή δερμάτινη τσάντα με decoupage και ένα υφασμάτινο λουλούδι.
Μικρή καφέ πλεκτή τσάντα με χρυσό νήμα, ντυμένη εσωτερικά με λινό ύφασμα.
Υφασμάτινη τσάντα,

 με transfer εικόνας, ντυμένη εσωτερικά με λινό ύφασμα. 
Υφασμάτινη τσάντα, με decoupage, δαντέλες και κορδέλα.
Πλέκτή τσάντα σε τρια χρώματα και ντυμένη με σατέν
.
Δερμάτινη τσάντα εξ'ολοκλήρου χειροποίητη , με καστόρινα κρόσια και ιμάντα από πλεκτό καφέ νήμα.
Ετοιμες  και οι δικές μου να αναχωρήσουν  για  Πάτρα,  για να λάβουν  μέρος στο bazaar  "Χειροποίητη Τσάντα"  που θα γίνει στον Έσπερο στις 10 & 11 Οκτωβρίου για την στήριξη του Αντωνοπούλειου Ιδρύματος!!!!
Μέσα απ'τη καρδιά μου, καλή επιτυχία να'χει το bazaar !!
Φιλιά πολλά ! Να'στε πάντα καλά!  

40 σχόλια:

  1. Υπέροχες, οι τσάντες σου Πέπυ μου!!! Πραγματικά, πανέμορφες!!!!
    Συγχαρητήρια για την προσφορά σου!!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία στο μπαζάρ!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πα πα πα τι είναι αυτά που λες καλέ.... ελπίζω ότι κανείς δεν θα πιστέψει ότι δεν ξέρεις ραπτομηχανή και ότι τα γαζιά ήταν φτιαγμένα κουτσά στραβά!!!! Οι τσαντούλες σου είναι η μία ωραιότερη από την άλλη και να είσαι σίγουρη πως θα προσφέρουν αρκετά για τον υπέροχο αυτό σκοπό!!!! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τώρα τι να πιστέψω η γυνή!!! Αφού είναι τόσο προσεγμένες και υπέροχα στολισμένες που τα βλέπεις τα κουτσά στραβά!!!!
    Μπράβο Πέπη μου για τον σκοπό αξίζει να παλεύεις με τη μηχανή σου !!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδή και που να ήξερες και καλή ραπτομηχανή !!!!
    Τι θα έκανες πάρα πάνω !!! Είναι όλες καταπληκτικές !!!!
    Αξιέπαινη προσφορά !!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ προσωπικά βλέπω πανέμορφες τσάντες δεν βλέπω ατέλειες άσε που τα μικρά λαθάκια δίνουν μεγαλύτερη αξία στο χειροποίητο!!!Μπράβο υπέροχη δουλειά Πέπυ μου!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φαντάσου και να ήξερες να ράβεις, τι θα έφτιαχνες!!!!Ποιά ακριβώς θα καταλάβαινε ότι έδωσες μάχη με τη μηχανή σου, αν δε το έλεγες?όλα υπέροχα και μπράβο για την προσφορά σου!Καλή επιτυχία στο μπαζάρ, Πέπη μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συγχαρητηρια!!
    μπραβο!!!
    υπεροχες!!!
    πω!πω! πουνα ηξερες κιολας!!!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα καλημέρα!!! Τί ωραία ποικιλία είναι αυτή!! Μπράβο για τους δημιουργικούς πειραματισμούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ούτε κουτσά βλέπω ούτε στραβά!!! Είναι όλες υπέροχες Πέπη!!! Ειδικά η πρώτη και η τελευταία πολύ μ' αρέσουν!!!! Είσαι χρυσοχέρα!!! Την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια Πέπη!!Από τίς ομορφότερες τσάντες πού έχω δεί μέχρι στιγμής!!Είναι όλες τέλειες!!Μού άρεσαν πολύ αυτές μέ τό ντεκουπάζ,καί κυρίως η πρώτη!!Μπράβο σου!!Καλή συνέχεια!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχες είναι Πεπάκι και μη ξεχνάς! Τα μικρά λάθη έχουν την αξία του αυθεντικού χειροποίητου έργου που τα κάνει ανεκτίμητα! Καλή επιτυχία<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέπη μου καταπληκτικές όλες οι τσάντες που έφτιαξες!!
    Με την ραπτική δεν το χω αλλά ατέλεια δεν μπορώ να βρω!!! Γεια στα χέρια σου και μπράβο για την προσφορά σου!!
    Καλή επιτυχία να χεις κι αυτό το bazaar!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είσαι απίστευτη.......τι έκανες πάλι????
    Οτι κάνεις το κάνεις τόσο όμορφο!!!!!...και ξέρω γιατί....βγαίνει η αγάπη σου μέσα από το κάθε σου δημιούργημα!!!!ΜΠΡΑΒΟ Πέπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικες οι τσαντες σου Πεπη και σε υπερπαραγωγη!!!
    Μπραβο σου! Καλοπουλητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι καλούλια που έφτιαξες πάλι!!!! μπράβο Πέπη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πεπη μου τιομορφες ολες ...μια χαρα τα πας στη ραπτομηχανη καλε ,τελειες και οι ραμενες σου και οι πλεκτες σου, καλοταξιδες ,φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ατέλειες λες Πέπη μου εγω δεβ λέπω καμία... ασε που εκανες και υπερπαραγωγή... πω..πω τι ομορφες όλες!!! ξεχώρισα αυτή με το ντεκουπαζ και την δαντελίτσα γυρω απο μοτίβο.. υπέροχη.. θα χαρίσεις πολλα χαμόγελα αγαπης και εσύ Πεπη μου με την προσφορα της καρδιά σου..πολλα πολλα φιλκιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικες οι τσαντες σου Πεπη μου! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καταπληκτικες οι τσαντες σου Πεπη μου! Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι, τώρα που το λες, τις είδα κι εγώ, όλο... ατέλειες και ελαττώματα είναι....
    Τι λες βρε Πεπούλα; Είναι άψογες και όλες τους πανέμορφες!!! Αυτό το ντεκουπάζ σε ύφασμα πρέπει να το τολμήσουμε κι εμείς οι υπόλοιπες κάποια στιγμη... Είναι τόσο τέλειοι συνδυασμοί και πολύ ρομαντικό το αποτέλεσμα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφες όλες....αλλά η δερμάτινη με τα κρόσσια μου έκλεψε την καρδιά. ΥΠΕΡΟΧΗ...πολλά μπράβο και καλή επιτυχία στο μπαζάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Νομίζω πως χαθήκαμε κάπως αραίωσαν και οι επισκέψεις λόγω θέρους αλλά τώρα ελπίζω σε συχνότερες ιντερνετικές επισκέψεις.Όπως πάντα οι δουλειές σου αψογες με μία περισσότερη συμπάθεια στην λευκή τσάντα που την μετέτρεψες με το όμορφο μοτίβο σε ανοιξιάτικο νοσταλγικό αξεσουάρ....η δε δερμάτινη δείχνει τις ανεξάντλητες ικανότητές σου. Καλό απόγευμα και ενα φιλάκι με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πέπη, η κάθε μία τσαντούλα έχει την δική της ομορφιά και χαρακτήρα! Τώρα για τα λάθη που λες, δεν τα βλέπουμε μάλλον γιατί τα διόρθωσες με μαεστρία κάνοντάς τα σχέδιο!!!! Καλή επιτυχία στο παζάρι της Πάτρας!
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπέροχες όλες οι τσάντες!!!Πολύ όμορφα σχέδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πανέμορφες οι τσάντες σου Πεπη μου , ξεχωριστές. Καλοτάξιδες και καλοπουλητες να είναι όλες, γιατί ο σκοπός είναι ιερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λαθάκια;
    Προσωπικά δεν είδα τίποτε! Είδα μόνο μερικές πολύ-πολύ όμορφες τσάντες, με υπέροχα σχέδια και χρώματα! Πολλά μπράβο για το αποτέλεσμα!
    Καλοτάξιδες να είναι! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πού δηλαδή και να ήξερες ραπτομηχανή,Πέπη,έγιναν πολύ όμορφες όλες !!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΝικολιτσαΑντωνοπουλου15 Οκτωβρίου 2014 στις 4:19 μ.μ.

    Πέπη μου γειά σου.Καταρχάς να σε ευχαριστήσω και ιδιαιτέρως γιά τις πανέμορφες τσάντες που μας έστειλες. Κρίμα που άργησαν να ρθουν και δεν μπορέσαμε να τις φωτογραφήσουμε.Πουλήθικαν αρκετές.Οσο γιά τις ατέλειες που λες,εγώ δεν είδα τίποτα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτή την ανάρτηση πως και δεν την είδα; Οι τσάντες σου είναι άψογες από κάθε άποψη. Κρίμα που δεν πήγα στην Πάτρα. Η τελευταία η δερμάτινη μου άρεσε πολύ. Όσο για τα λάθη σου θα βάλω τις φωτογραφίες στο μικροσκόπιο για να τα βρω. Να είσαι καλά. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γλυκιά μου Πεπίτα τι όμορφες δημιουργίες! Η μια καλυτερη απο την αλλη!!! Ειμαι σιγουρη οτι εκαναν θραύση!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πέπη καλησπέρα. Ήρθα να σου γράψω εδώ ότι μπορείς να γράψεις όποτε θες το τραγούδι σου, αρκεί να μου γράψεις ένα σχόλιο και πάλι (στην ίδια ανάρτηση με τη σημερινή) όταν το ανεβάσεις, για να δω την ανάρτηση σου και να σε προτείνω κι εγώ στους φίλους μας. Προσπάθησα να γραφτώ ως μέλος στο blog σου, αλλά δυστυχώς έχεις βάλει ένα λινκ επάνω και ανοίγει το λινκ, και δεν γίνεται να γραφτεί κάποιος :(( Καλό ξημέρωμα και θα τα πούμε. Φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πάρα πολύ όμορφες οι τσάντες σου! ειδικά την πρωτη την ερωτεύητηκα! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα Πέπη μου!!!
    Τι όμορφες τσάντες!!!! Ειδικά την πρώτη την ξεχώρισα!!! Έχω μια ιδιαίτερη αγάπη στις τσάντες :)
    Είμαι σίγουρη ότι το μπαζάρ πήγε τέλεια!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η μία πιο όμορφη από την άλλη! Όσο για το ράψιμο, καμιά φορά η ατέλειες είναι τσαχπινιά! Άλλωστε είναι για τόσο καλά σκοπό...Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μα είναι όλες υπέροχες!!! καλό μήνα, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Pepi-τα μου!
    Μεγαλούργησες και πάλι!!
    Λαθάκια? Δεν είδα κάτι εγώ!
    ;-)
    Ελπίζω να είσαι καλά!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ❀⊱•.
    As bolsas são lindas, mas amei as de tecido!!!

    Bom tempo do Advento!
    Bom início de semana com tudo de bom!!!
    •.✿⊱
    Beijinhos do Brasil.♪♬° ·.
    ❀✿❀⊱•.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...