Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

Και όλες γυρίζουν - γυρίζουν .....

Να'μαι πάλι !!!
Αυτό που φέτος μια εξαφανίζομαι και μια εμφανίζομαι, σαν τον φαντομά (δικαίως μου έχει αποδοθεί ο ....τίτλος !!!!! ) δεν μπορώ να το καταλάβω ούτε κι εγώ η ίδια !
Κάτι κάποια θεματάκια που προέκυψαν ξαφνικά, κάτι τα χριστουγεννιάτικα κάτι η ελαφρά ...βαρεμάρα, πως πέρασαν 2 (!!!!!! πωπω, ντροπή μου!) μήνες , άντε να βγάλω τις σκόνες τώρα!
Πάντα τα Χριστούγεννα με γέμιζαν χαρά !! Από παιδάκι τα περίμενα με απίστευτη ανυπομονησία! Οι ετοιμασίες, η χαρά, η ζεστασιά γεμίζουν το σπίτι με χρώματα και αρώματα!
Και έτσι ξαφνικά  μου "ήλθε" να στολίσω μικρές ξύλινες κουβαρίστρες και να τις μετατρέψω σε μικρά στολιδάκια !
Λίγο decoupage με εικόνες vintage, λίγο scrapbooking , ρομαντισμός, δαντελίτσες, πέρλες  επιστρατεύτηκαν και με βοήθησαν να μεταμορφώσω αυτές τις μικρές ξύλινες κουβαριστρες σε χαριτωμένα, νομίζω, στολιδάκια !
 Και επειδή Χριστούγεννα χωρίς χιόνια δεν γίνεται, μια πιο μικρούλα "ντύθηκε¨ στα λευκά!
Και δυο αγγελάκια που τραγουδάνε χριστουγεννιάτικες μελωδίες,
 αλλά και  πουλάκια  που τιτιβίζουν  και αυτά χαρούμενα !

Μια πιο κλασσική με ένα όμορφο τοπίο,
αλλα και μια παρέα μικρών ανέμελων παιδιών ! 

 Αγαπημένο θέμα τα ρόδια για μια χρονιά γεμάτη τύχη και χαρά !!
Και όλες μαζί στήθηκαν για να βγάλουν μια φωτογραφία και να τη στείλουν στο 
 Μέχρι την επόμενη φορά , να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα!!

28 σχόλια:

  1. Καλώς τον φαντομούλη!!!!! Εύχομαι να ήταν περαστικά τα μικροθεματάκια που σε κράτησαν μακρυά από την γειτονίτσα και να μην ξανακάνουμε δυό μήνες να σε δούμε!!!
    Οι κουβαρίστρες σου είναι σκέτη γλύκα!!!!! Πανέμορφες!!! Και όπως πάντα τόσο προσεγμένες!!! Πραγματικά, δημιουργίες καρδιάς!!!
    Καλές γιορτές, Πεπούλα μου!!! Και καλή συνέχεια...δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν θα μας δείξεις κι άλλες χριστουγεννιάτικες ομορφιές από τα χεράκια σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε βρε καλώς όρισες !!!!!
    Οι κουβαρίστρες σου είναι καταπληκτικές !!!!
    Έχω και μια αδυναμία βέβαια στο θέμα, μια και εγώ τις κεντάω, αλλά θα υιοθετήσω και τις δικές σου ιδέες γιατί μου αρέσουν πάρα πολύ !!!! Γεια στα χέρια σου !!! Και μην χαθείς, περιμένουμε συνέχεια !!!! Καλό βράδυ, φιλιά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφες, ρομαντικές, κουκλίστικες!!!
    Μου αρέσουν πολύ, πρέπει να σουφρώσω μερικές από το κουτί με τα ραφτικά της πεθεράς μου μου φαίνεται... Φαντομά θα με κάνεις κλέφτη!
    Φιλιά πολλά, καλές γιορτες εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτα όμορφα τα στολιδάκια κουβαρίστρες και είχα τόσες πολλές κάποτε,κρίμα που δεν τις έχω πια!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το χαριτωμένες είναι ¨λίγ勤 πανέμορφες είναι!!!όσο για την απουσία είμαστε πολλές...χαχα εύχομαι καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχα όλα! Φαντάζομαι υπομονή που χρειάζεται η μικρή επιφάνεια (εγώ το κάνω μόνο σε μικρά μπουκαλάκια για άρωμα!)
    μα πώς το σκέφτηκες με τις κουβαρίστρες; Όνειρο!
    Καλές γιορτές να έχεις!
    Φιλιά♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς την!!!!
    Μας έλειψες πολύ!!!!!!!
    Αλλά μας αντάμειψες με τα όμορφα στολίδια σου!!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι υπέροχες οι κουβαρίστρες σου! Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ..τόσο ντελικάτες οι κουβαρίστρες σου!Πολύ πρωτότυπη ιδέα καιμε πολύ μεράκι εκτελεσμένη!Μπράβο σου!Θα ήθελα να έχω κι εγώ τέτοια στολιδάκια!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κοίτα πόσο υπέροχες έγιναν!!!!! από το τίποτα!!! αλλά όταν έχεις ταλέντο.... :) αχ κι εγώ έτσι σα το φαντομά εμφανίζομαι και εξαφανίζομαι, ελπίζω όχι για πολύ!!! :) φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάνε εικόνα ένα βλαμμένο, να χαζεύει με γουρλωμένα ματια τις φωτογραφίες σου πάνω-κάτω και ξανά και ξανά... Το έκανες? Ε, εγώ είμαι!!!
    Ένα έχω να σου πω: WOW!!!
    ;-)
    Α, και κάτι ακόμα: ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς ήρθες πάλι! Υπέροχα, υπέροχα τα στολίδια σου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αχ ρομαντική ψυχούλα μου!!! πόσο όμορφα είναι ....είναι υπέροχα!!! μπράβο καρδούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μαύρα μάτια κάναμε μέχρι να σε δούμε στην γειτονιά Πεπη μου.Μου φαίνεται σε έχουν συνεπάρει η κουκλίστικες δημιουργίες σου και ξεχνιέσαι. Εύχομαι να είσαι καλά και προπαντός να μην έχεις άλλα προβλήματα. Περιμένω να δω και τα χριστουγεννιάτικα σου, που σίγουρα θα έχεις ετοιμάσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό μήνα να χεις Πέπη μου!! φανταστικές οι ρομαντικές σου κουβαρίστρες!! Σήμερα απέκτησα την πρώτη μου από μια αγορά που έκανα κι είναι τόση δα!!!
    μου αρέσουν πάντα οι vintage πινελιές σου!! Να σαι καλά και με το καλό να υποδεχτείς τις γιορτινέςμέρες!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς όρισες παλι εδώ..εεεεε οι παλιες αγαπες δεν ξεχνιουνται Πέπη μου χαιρόμαστε που σε βλεπουμε και οχι μονο...χαιρομαστε και ια τις όμορφες ντεκουπαρισμενες κουβριστρες σου.. τι ιδε και ποσο λεπτοδουλα πρεπει να ειναι αυτό που εκανες.. ο κοπος σου ανταμοίφτηκε για την υπομονήσου..εγιναν υπεροχες....αυριο θα ειναι μια καλύτερη μερα. φιλάκιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πωπω! Απίθανα στολίδια...
    Μπράβο σου! Ξετρελάθηκα με τον κοκκινολαίμη!!
    Υπέροχα! Χίλια μπράβο...
    Να΄σαι καλά να δημιουργείς πάντα!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kαλημέρα Πέπη!!!
    Καλά,οι κουβαρίστρες σου είναι φοβερές!!!
    Υπέροχα στολίδια καί πολύ πρωτότυπα!!
    Καλές γιορτές σού εύχομαι!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια χαρά τα έφτιαξες τα στολιδάκια σου ιδιαίτερα το γαλάζιο υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πω πω... είναι τέλεια!! Και πρωτότυπα! Μου άρεσαν όλα πάρα πολύ.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι ωραία πράγματα ξέρετε και κάνετε βρε παιδιά, ζηλεύω! Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέπη μου μπορεί να αργείς όπως λές αλλά μας δικαιώνεις κάθε φορά με τις όμορφες δημιουργίες σου♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ πρωτοτυπη ιδεα Πεπιτα μου!!! Εγιναν πανεμορφες!!!
    Φιλάκια πολλά!!! :***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Γλύκισμα σκέτο τα κουβαριστράκια σου. Καλές γιορτές Πέπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ο τρόπος που ασκείς την τέχνη του ντεκουπάζ και το αποτέλεσμα του στις δημιουργίες σου είναι μαγικό!!!!παραμυθένιο!!!μιας άλλης εποχής!!καλές γιορτές γλυκιά μου!!!πολλά γατοφιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μας δικαιώνεις γλυκιά μου Πέπη! Κάθε φορά και περισσότερο!!!! Οι κουβαρίστρες είναι όνειρο!!!! Τι να πω για σένα....;;;; Καλή συνέχεια σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εκπληκτικές οι κουβαρίστρες σου ,Πέπη!!!!Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...