Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Χαρούμενη Πρωτοχρονιά!!!!!

   Να τα πω ;;;
                                           
                                         Αρχιμηνιά κι Αρχιχρονιά
                                          ψηλή μου δεντρολιβανιά
                                         κι αρχή καλός μας χρόνο
ς
                                        εκκλησιά με τ' άγιο θρόνος.


Λίγο πριν φύγει το 2014 , αφήνοντας πίσω του όμορφες αλλά και άσχημες στιγμές, είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε με αισιοδοξία το 2015!!!

 Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με υγεία, χαρά, ευτυχία, αγάπη και ελπίδες
για ένα πιο όμορφο 2015 !!!!
 Το 2015 να φέρει σε όλους μας περισσότερη αισιοδοξία, καλή διάθεση και πιο πολλά χαμόγελα!
 Να φέρει την  ειρήνη στον κόσμο, να μάς γεμίσει με περισσότερη ανθρωπιά, με πιο "γεμάτα" αισθήματα για τους γύρω μας!! 
Ετοιμη και η βασιλόπιτα!!! Και του χρόνου !!!!
 Εχω πεί πολλές φορές ότι είμαι εκ φύσεως  αισιόδοξο άτομο, πιστεύω ότι μπορούμε με  θετικές σκέψεις, υπομονή, επιμονή αλλά και με τα όνειρά μας οδηγό, να τα καταφέρουμε !! Το χρωστάμε σε εμάς τους ίδιους και στα παιδιά μας!
                           Τις καλύτερες ευχές μου για ένα πανέμορφο 2015! 
Υγεία, χαρά, ευτυχία, αγάπη  να πλημμυρίσουν το απιτικό σας και να σας συντροφεύουν όλη τη νέα χρονιά!!
                                                    Πολλά πολλά γιορτινά φιλιά , 
Ευχές και από τη Λάρα !!!!

37 σχόλια:

  1. Η Λάρα κλέβει καρδιές!!!
    ;-)
    Καλή χρονιά, κορίτσι μου γλυκό και ταλαντούχο!
    Υγεία, κέφι, έμπνευση και πάάάάρα πολλή αγάπη εύχομαι!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέπη μου μόνο χαρές και ευτυχία στο σπιτικό σου φίλη μου!Καλή χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Πέπη μου!!!!
    Πολλές ευχές και αισιοδόξία για το 2015!!!!!
    Και να σε βλέπουμε πιο συχνα!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά να έχεις με υγεία, χαρά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Χρονιά αγαπητή Πέπη !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Κάθε καλό στο σπιτικό σου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά, Πέπη μου, με υγεία, αγάπη και χαρά για σένα και την οικογένειά σου !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτή η φάτσα θέλει μια μεγάλη σφιχτή αγκαλιά!
    Χρονια πολλά Πέπη μου, χαρά κι ευλογία στο σπιτικό σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Xρόνια πολλά Πέπη μου! Σου εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει χαρά, υγεία και πολλές δημιουργίες!!!Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Η Λώρα σκέτη κούκλα!!Νά τήν χαίρεστε!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή και δημιουργική χρονιά!!! Υγεία σε σένα και στην οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέπη μου σου εύχομαι ολόψυχα καλή, ευτυχισμένη, δημιουργική χρονιά, με πολλά χαμόγελα και όμορφες στιγμές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πέπη μου εύχομαι να έχεις μια χαρούμενη χρονιά γεμάτη δημιουργία και όμορφες στιγμές!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή χρονιά!!! Υγεία και ευτυχία!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά!!
    Καλή Χρονιά με υγεία, χαρές, όνειρα και στιγμές!!
    Πολλά φιλιά,,,
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά με χαρές, δημιουργικές στιγμές και αγάπη.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πέπη μου Καλή και γεμάτη Χρονιά σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου !! Με υγεία και αγάπη κάθε μέρα του χρόνου είμαι και εγώ αισιόδοξη ότι θα πάει καλά!! Και για μας και για όλους τους συνανθρώπους μας !!!Σε φιλώ δυνατά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά Πεπη!!! γεμάτη υγεία χαρά και ομορφες δημιουργίες!!!!
    πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία!!!Φιλακια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  19. Καλή και ευλογημένη χρονιά Πεπη μου, γεμάτη με όλα τα καλά του Θεού, αγάπη, υγεία, ζεστά χαμόγελα, ευημερία και δημιουργικότητα!
    Χρόνια πολλά και καλά, να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πέπη μου ,εύχομαι κάθε ξημέρωμα αυτού του χρόνου ,να είναι ημέρα χαράς ,αγάπης ,υγείας και δημιουργίας ! Όλα τα όνειρα σου να γίνουν πραγματικότητα και το χαμόγελο να μη λείψει ποτέ απο τα χείλη σου ! Καλή Χρονιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Χρονιά με υγεία και ευτυχία!Φιλάκια στην Λαρα από την Μαλού μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχετε Πέπη μου!!! Να είναι έτσι, χαρούμενη και γεμάτη αισιοδοξία, όπως τη φαντάζεσαι!!!
    Πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες!!! Η Λάρα, όλα τα λεφτά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή και ευλογημένη χρονιά με Υγεία και Αγάπη για όλο τον κόσμο.Μακάρι το δάκρυ της θλίψης να το έχει πάρει ο παλιός ο χρόνος και ο νέος να φέρει μόνο χαρά και ελπίδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά Πέπη!! Καλή χρονιά με υγεία και άπλετες δημιουργίες καρδιάς!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή χρονιά κούκλα μου!! Όλα καλά και θετικά να πάνε!!Φιλιά στη Λάρα και από τη δική μου Λάρα χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή χρονιά Πέπη μου με υγεία!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλη χρονια Πεπη μου, τι ομορφο ζεστο σπιτικο , τι γεματο λιχουδιες τραπεζι, ολα ομορφα να εναι τη νεα χρονια ευχομαι, πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολλές ευχές!Φιλάκια και στο κερατούκλικο Λαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλη Χρονια Πεπη και οτι επιθυμεις να σου το φερει!!!
    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να αγαπάς και ν΄αγαπιέσαι, Πέπη μου!!!! Πολύ και ατέλειωτα!
    Να έχεις υγεία, μαζί και όλοι όσοι αγαπάς!
    Να ονειρεύεσαι δυνατά και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου!
    Να έχει χρώμα η καθημερινότητά σου!
    Να μη σταματάς να εμπνέεσαι, να εμπνέεις και να δημιουργείς!
    Να γελάς συνεχώς... μέχρι δακρύων!
    Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή, όλες τις στιγμές, σαν μικρό παιδί!
    Ν΄ανακαλύπτεις κάθε μέρα τις ομορφιές της ζωής στο ταξίδι σου σ΄αυτήν!
    Τα παραμύθια σου να έχουν μόνο νεράιδες και καθόλου κακές μάγισσες και δράκους!
    Καλό και ευλογημένο το 2015!!! Φιλιά στη Λάρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΛΙγο αργοπορημένες ήρθαν οι ευχές μου Πέπη μου ήδη περασαν 10 μερες απο τοτε που μπηκε η καινουργια χρονια.. πως περνά τοσο γρήγορα ο καιρός;ήδη θα έχουν φαγωθει τα γλυκα μελομακάρονα .. κουραμπιεδες.. πιτα... πω..πω αργησα δεν θα έχει μεινει τιποτα...καλα να παθω... ελπίζω φιλη μου και οι υπολυπες 355 μερες να σου φερουν μονο καλά στο σπιτικο σου μαζι με την υγεια την αγαπη και τα χαμογελα...να είναι η καλυτερη σου χρονια...αυτό σιγουρα θα σκεφτεται και η Λάρα .. φιλακιαααααα!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλή Χρονιά γλυκιά μου Πέπη!!!Όλα όσα επιθυμείς εύχομαι να γίνουν πραγματικότητα!!!Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και χαρά! Η Λάρα, φοβερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...