Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Η ώρα της ανακύκλωσης !!

Ανακύκλωση λοιπόν για σήμερα!!
Παλιά cd's, γυάλινα βάζα από μέλι, μαρμελάδα, αλλά και παλιές καμμένες λάμπες θέλησαν να έχουν μια δεύτερη ευκαιρία , μια ευκαιρία που θα τους παρατείνει  τη ζωή και θα την κάνει πιο ενδιαφέρουσα!
Και έτσι τα cd's έγιναν χριστουγεννιάτικα στολίδια,
 και αφού στολίστηκαν με χαρτόνια, 
πατίνες,όμορφες εικόνες,
 δαντέλες, χάρτινα και υφασμάτινα λουλουδάκια,
 καρδούλες , πέρλες,

 ξύλινα διακοσμητικά,

χειμωνιάτικα τοπία με "χιόνια" , 
στήθηκαν  πανέτοιμα να δακοσμήσουν το σπίτι
 αλλά και το χριστουγεννιάτικο δέντρο
με έναν αλλοιώτικο και κάπως πιο εναλλακτικό τρόπο !!!!
Ευχαριστήθηκα πάρα πολύ όλη τη διαδικασία , τόσο που σκέφτομαι να συνεχίσω ! Και να φανταστείτε ότι έχω πάαααρα πολλά ακόμη cd's!!

Οι παλιές καμμένες λάμπες μπορούν να γίνουν ιδιαίτερες μπάλες , λιγάκι "πειραγμένες" αλλα με το δικό τους ξεχωριστό ύφος και στυλ !



 Με χαρούμενες κορδέλες και  κουδουνάκια , έτοιμες και αυτές να στολίσουν κάποια γωνίτσα!
Και τέλος, ήλθε και η σειρά των γυάλινων βάζων ! Αλλη μια διαδικασία που με γέμισε χαρά !
 Για καραμελίτσες,
 cookies,

 αλλά και για τα μπαμπακάκια του demaquillage
ή απλά να γίνουν ρομαντικά φαναράκια με κεράκι (οι φωτογραφίες που είχα τραβήξει φωτισμένα ηταν τελικά χάλια ) και να στολίσουν το χώρο !!!!
Πώς σας φαίνονται;;;
Προσωπικά , το χάρηκα σαν μικρό παιδί ! Με μεγάλη χαρά  τα "χαρίζω" στο όμορφο χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της γειτονιάς μας αλλά και στο " μετράμε αντίστροφα  μέχρι τα Χριστούγεννα μαζί  !
Και κάπου εδώ σας αφήνω , να αποτελειώσω τη διακόσμηση του σπιτιού μου , να κάνω και τα γλυκά μου, να ....., να.... και τελειωμό δεν έχουν οι δουλειές !! Φέτος δε, έχω αποσυντονιστεί τόσο πολύ που δεν αναγνωρίζω τον εαυτό μου  και με εκνευρίζω αφόρητα!!! Που θα μου πάει όμως, θα  τελειώσω και μετά θα κάααααθομαι !!!!!!! χαχαχα!!!!
Θα τα ξαναπούμε την επόμενη εβδομάδα !
Μέχρι τότε, φιλάκια και να είστε πολύ πολύ καλά!! 

50 σχόλια:

  1. Η πιο δημιουργική ανακύκλωση που θα μπορούσες να μας προτείνεις, καλή μου!!! Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια όλα!!! Η ανακύκλωση στα μεγαλεία της!!!!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταστικά έγιναν,πολύ ωραία ιδέα και στη θεωρία και στην εκτέλεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου αρέσουν οι δεύτερες ευκαιρίες. Εξαιρετικές όλες οι δικές σου!
    Την καλημέρα μου και καλές γιορτές :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικά όπως όλα όσα φτιάχνεις Πέπη μου, ειδικά οι λάμπες!
    Και του χρόνου!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα έκανες αγνώριστα!!!! όλα ένα και ένα!!!πολλά μπραβοοο!!!και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tα λόγια είναι περιττά,όλα είναι υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλέ τι αριστουργήματα είναι αυτά !!!!!
    Είναι όλα εξαιρετικά !!!!
    Κοίτα.... μην κουραστείς να κάααααθεσαι χιχι !!!!
    Φιλιά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κοιτάζω και δεν τα χορταίνω Πέπη μου! Όλα είναι πανέμορφα και μεταμορφωμένα απίστευτα, αλλά τα βαζάκια σου δεν παίζονται! Είναι τέλεια!
    Μου αρεσουν πολύ για τις χρήσεις που προτείνεις αλλά θα μπορούσαν απλά να ομορφαίνουν το χώρο γύρω τους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. όλα καταπληκτικά και πρωτότυπα!!!! καλές γιορτές Πέπη μου!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα καί ρομαντικά όλα Πέπη μου!!!
    Τέλεια η μεταμόρφωση πού έκανες καί στά στολίδια αλλά καί στά βάζα,τά οποία μέ ξετρέλαναν κυριολεκτικα!!Καλές γιορτές!!!Καλά νά περάσεις!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έγραψα σχόλιο και ο blogger το εξαφάνισε... αλλά εγώ εκεί, επιμένω!!
    Σου έλεγα πως οι δημιουργίες σου είναι όλες υπέροχες! Μου άρεσαν φοβερά οι λάμπες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καταπληκτικές όλες οι δημιουργίες σου Πέπη μου δε ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια και καλό κουράγιο με τις δουλειές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μα ειναι μαγικα σε ευχαριστω πολυ Κατερινακι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ!!!
    Τα θαυμάζω εδώ και ώρα τα θαυματάκια σου! Είναι όόόλα υπέροχα, αλλά ειδικά οι λάμπες είναι ΟΝΕΙΡΟ!
    Μπράβο, κορίτσι μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραία τα στολίδια ,τα φανταζόμαστε στο δέντρο!!!!Τα βάζα είναι και αυτά πανέμορφα και για πολλές χρήσεις!!!!Καλό βράδυ,Πέπη,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φανταστικά τα στολίδια σου! Τα πιο όμορφα ανακυκλώσιμα που είδα φέτος!Φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφες και ρομαντικές οι ιδέες της ανακύκλωσης σου Πέπη μου !!!Στόλισα χθες το δέντρο μου !!!!! Τα καταφέραμε και όλα πήγαν καλά !!Ευχαριστώ και σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτά τα cd είναι ο τέλειος καμβάς για ένα σωρό δημιουργίες!!!!!
    Τα έκανες υπέροχα όλα!!!!
    Αλλά και οι λάμπες, υπερπαραγωγή!!!
    Έχω και από αυτά, που θα πάει , θα έρθει η ώρα τους!!
    χαχαχαχα!!!!
    Καλές γιορτές!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πέπη μου τι να πώ... αργεις λες να κανεις πράγματα αλλα οταν το κανεις γεμίζει ο χώρος και δεν ξέρουμε τι να πρωτοθαμαυσουμε τι όμορφα που τα έφτιαξες όλα!!!! και το ομορφο είναι οτι το καταχάρηκες... αυτό έχει σημασία... φιλη μου...οι λάμπες σου δε.... εκλεψαν το βλέμμα .. οπως και τα ρομαντικά βάζακια σου.. τι ομορφιες!!!! μπραβο σου Πέπη μου να είσαι καλα και να περνας ακομα καλήτερα.. φιλακιααιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ,ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ!!!!
    ΤΑ CD ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ,ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΟΥ ΚΛΕΒΩ ΜΕΡΙΚΕΣ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΛΑΜΠΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΑ,ΑΠΛΑ ΘΕΙΚΑ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΕΠΗ ΜΟΥ,ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Πέπη μου!!! Γουστόζικα και κουκλίστικα τα έργα σου!! Μου αρέσει πολύ που συνδυάζεις τις τεχνικές!! Το scrapbooking είναι θαυμάσιο με το decoupage!! Οι δαντέλες απογειώνουν!!
    Να σαι καλά να τα χαρείς και με το καλό οι ετοιμασίες!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα όλα τι να πρωτοθαυμάσω, όλα μοναδικά σε ιδέα.Τα βαζάκια όμως..ε! αυτά με κέρδισαν!Καλές γιορτές γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλά εσύ έχεις ξεφύγει. ...είσαι σε άλλο επίπεδο♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Τι να πρωτοθαυμάσω δεν ξέρω....είναι όλα μοναδικά....ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ... μέσα από την καρδιά μου. ...φιλάκια Πέπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τίποτα δεν πάει χαμένο όταν πέσει στα χρυσά σου χεράκια Πεπη μου. Τα ανακυκλωμένα σου έγιναν πολύ όμορφα, απέκτησαν στιλ και προσωπικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πεπη μου τι ομορφα που ταφτιαξες ολα και ανακυκλωμενα ....τα στολιδια πολυ ομορφα , αυτες οι παλιες εικονες οι ρομαντικες σε κανουν να ονειρευεσαι !! και οι λαμπες τελειες εγιναν , τα βαζα εγω θα τα εκανα φαναρακια κι ας μην σου βγηκαν καλες οι φωτογραφιες, ωραια...ετοιμη για τις γιορτες!! φιλακια πολλα και καλα Χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πεπίτα μου μας φαίνονται όλα τέλεια... και φυσικά είναι ακόμα πιο τέλεια αν έχεις την τύχη να τα δεις από κοντά!!!!! 'Εχεις μια μοναδική ικανότητα να κάνεις τα παλιά και άχρηστα πραγματικά έργα τέχνης!!!!! Νάσαι πάντα καλά να δημιουργείς!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ ωραία όλα!Ειδικά οι λαμπίτσες μου άρεσαν πάρα πολύ!Είναι κρίμα να μας φωτίζουν τόσο καιρό και τώρα να τις περιφρονούμε για αυτά τα κακομούτσουνα led! :-) Γεια στα χέρια σου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κάθε ιδέα ανακύκλωσης με ενθουσιάζει!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χαθήκαμε εμείς οι δύο!!! Δεν είδες τον δικό μου αποσυντονισμό για αυτό σχολιάζεις τον δικό σου!!! Τιποτα σχεδόν δεν ολοκλήρωσα κάτι λίγα αλλά και αυτά με πολύ αγχος και μέσα σε ανύπαρκτο ελεύθερο χρόνο!!!Εφτιαξες τόσα πολλά τόσο καλοφτιαγμένα που κλέβουν καρδιές και ματιές .... κάθε ένα είναι δουλεμένο με πολύ μεράκι και του χρόνου!!!! Ευχομαι καλές γιορτές με αγάπη και χαρά!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου Πέπη μου γλυκιά μου!! Μπράβο ταλαντούχα μου!! καλές γιορτές εύχομαι σε όλη την οικογένειά σου γλυκούλα μου!! Ευτυχισμένο το νεο έτος με υγεία και χαρές!!! φιλάκια πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!! Εξαιρετική η ιδέα με τα cd αλλά και με τις παλιές λάμπες για στολίδια.Καλές γιορτές σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ⋯ ✰ ⋯
    ⋰ ⋮ ⋱

    O Natal está chegando... o amor, chamado Jesus, nos pede permissão para entregar toda a paz e felicidade que nos são destinadas.


    FELIZ NATAL!
    BOAS FESTAS!
    °。✿⊱。。

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Υπέροχα όλα,Πέπη!!Όπως πάντα!
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τέλεια ανακύκλωση, Πέπη μου ( και μετα λές για μένα!!!! χαχαχα)!!!
    Και τα cd και τα βάζα πολυ ρομαντικά, όσο για τις λάμπες είναι υπέροχες (και είχα μαζέψει μπόλικες αλλα...τις ξέχασα!!!).
    Καλά οικογενειακά Χριστούγεννα να περάσετε και ο νέος χρόνος να σας φέρει όλα τα καλά!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. για άλλη μια φορά καταπληκτικά όλα!!!
    καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τα ρομαντικά στολίδια σου είναι πανέμορφα!!!με μάγεψαν!!εύχομαι
    Χαρουμενα και ευτυχισμένα Χριστουγεννα με αγάπη και υγεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΥΠΕΡΟΧΑ!! ΜΟΝΑΔΙΚΑ!!!!!! ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΤΟ VINTAGE!! TA ΛΑΤΡΕΨΑ ΟΛΑ!!!!
    ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλά Χριστούγεννα να χεις Πέπη μου!! Χρόνια πολλά σου εύχομαι!! Να περάσεις ευχάριστα και ξεκούραστα με οικογένεια και φίλους!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!!!!!! Φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Χρόνια πολλά και καλά .Αγαπημένη μου Πεπη , εύχομαι η γέννηση του Χριστού να φέρει σ' εσένα και την οικογένειά σου κάθε τι καλό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλή Χρονιά!Με υγεία, αγάπη τρέλα και μεράκι για ό,τι κάνουμε!Εύχομαι ένα πιο ευτυχισμένο 2015!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρόνια πολλά Πέπη!! Καλή χρονιά σου εύχομαι!!
    Να υποδεχθείς το 2015 με χαμόγελα και ζεστές αγακαλιές!!
    Εύχομαι υγεία κι άπειρες δημιουργικές στιγμές!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλή χρονιά ,Πέπη,να σου φέρει ότι επιθυμείς ο καινούριος χρόνος!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...