Για να γνωριστούμε .....

Κάθε αρχή και δύσκολη !! Ελπίζω να σας κρατήσω καλή συντροφιά για λίγα λεπτά !!!!
Για οτιδήποτε θελήσετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στην ηλεκτρονική διεύθυνση pepitsarb@hotmail.com

Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Δημιουργίες με decoupage



Ενα ξύλινο κουτάκι με ασπρόμαυρες φιγούρες σε γκρί φόντο και πατίνα λευκή !!!  Η  άσπρη δαντελίτσα χαρίζει φινέτσα και δίνει ρομαντικό τόνο !!
Καδράκια με ρομαντικές  φιγούρες που μεταφέρουν σε άλλες εποχές !!

Καμβάς με φύλλο χρυσού και φιγούρα χαρακτηριστική της αφρικανικής ηπείρου, συνθέτουν έναν πίνακα με έθνικ αέρα !!!
Καδράκι που έχει φτιαχτεί εξ'ολοκλήρου  από την πίσω επιφάνεια του τζαμιού που το καλύπτει. Μία σύνθεση  με διαφορετικά μοτίβα και τεχνικές (παλαίωση κορνίζας)
Γυάλινος ρομαντισμός !!!!!! Πιατέλα και διακοσμητικό μπουκάλι σε όμορφα, γλυκά χρώματα , Swarovski και ζωγραφική !!!
Κυρία μιάς άλλης εποχής  διακοσμημένη με Swarovski και μια μικρή πιατέλα με "μπουκέτα" λουλουδιών
Γυάλινο κεραμιδάκι με ρομαντικό τοπίο !!! Για τη βεράντα και οχι μόνον !!!!!
Κουτάκια με λουλούδια με την τεχνική sospesso
Κεραμίδι - σπιτάκι με ανάγλυφα στοιχεία (πόρτα και παράθυρα) και πρόσθετα στοιχεία , όπως τριανταφυλλάκια από κοράλλι, συνθετική πρασινάδα . Μια γλύκα !!

8 σχόλια:

  1. Pepi μου μόλις μου έδωσες ένα υπέροχο λόγο γιατί είμαι ρομαντική και κατά κάποιους ξεπερασμένη... γιατί τέτοια ομορφιά μόνο ρομαντικοί μπορούν να την καταλάβουν. Αψογα όλα, ειλικρινά ενθουσιασμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχα ολα!! αλλα η αδυναμια μου ειναι τα κοριτσακια!!! τα λατρευω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχες ρομαντικές δημιουργίες!!! δεν ξέρω πιά να πω ότι είναι η καλύτερη!!! Για άλλη μια φορά ενά μεγάλο Μπράβο Πέπη!!! Φιλιά Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 'Οτι έχεις φτιάξει είναι πραγματικά υπέροχο!!!!Μπράβο σου Πεπη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!! Τα κοιτάζω και δεν τα χορταίνω! Μπράβο!
    Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφα πραγματάκια...το κουτί με την δαντελιτσα αγαπημενο μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου στο69778552223

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...